Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- FC Midtjylland 18.09.2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg kan under ingen omstændigheder acceptere at han ikke forstærkede holdet på sidste dagen. Specielt ikke når man så de mange første kampes spil og resultater..
    Jeg giver ikke en hujende fis for det luftkastel han forsøgte på sidstedagen med ham fra Everton. Det virker bare som et hult forsøg..
    Kun 2 ud af de 6 der er hentet har forstærket os lidt. De andre er et sted imellem "Ikke gode nok" og "Håbløse ringe".. Holdet vi har i år er overall set svagere end sidste sæson i min bog. Det tog ikke mange kampe at se.
    Der var penge i budgettet til forstærkninger men han valgte ikke at bruge dem. Man brugte ingen transferpenge overhovdet selv om man tjente ca 2,5 mill kroner på Skulason. Kun til de obligatoriske signon fee's. Det er hans opgave at vurdere om truppen er stærk nok til at nå de mål der er sat op.. Og reagere derefter..

    Det bider ham i røven nu
    Jeg kunne ikke være mere enig.
    Du har ret i det hele.

    Jeg vil godt sige at jeg havde da håbet på mere fra: Joao og Jönsson.
    Thrane og Nana vil jeg ikke 100 % vurderer endnu, da de er så unge endnu og (forhåbentligt) ikke købt ind til at være profiler som Joao og Jönsson.

    Men at han ikke henter noget ind når ALLE ved at vi ikke var gode nok oppe foran og vi har pengene.

    Det var sgu nemt at se i de første to - tre runder, og han havde pengene til det, så har man skuffet og burde smides ud.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Er det ikke præcist det, vi har brug for? Istedet for at forsøge, at være som alle andre, og følge strømmen med den smarte possession fodbold, som de fine fodboldherrer I København hylder som den gode smag. Vi skal i OB være alt andet end den gode smag, alt andet end det parnasset kan lide. Er det ikke præcist det, vi altid har haft succes med? En flok fysisk stærke og løbevillige bonderøve, der med energi og fight sled sig til den ene sejr efter den næste.

      Tænk på Ricardo, manden der opfandt OB som mesterhold, og som skaffede Danmark den suverænt største titel, med en spillestil bestående af en solid defensiv og struktur, fight og duelspil, og som parnasset stadig insisterede på at grine af, selv da titlen var i hus.

      Var det ikke det samme med Kim Brink, da han var træner? En excentriker alle grinte lidt af, men som i OB havde opbygget en vinder og fighterkultur, der trodsede alle odds.

      Jeg tror simpelthen ikke, at bestyrelsen i OB eller NT fatter, hvilken slags klub OB er. Når klubben gang på gang forsøger at kick-starte det kuldsejlede projekt "OB som possession" hold, det har kostet adskillige trænerfyringer efterhånden, og lige nu lugter det langt væk af, at JH og KN er det næste offer.

      Kom tilbage til rødderne, lad de andre grine af os, så må vi flæske dem på banen og le sidst.
      I ét ord: Jo!
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
        Jeg kunne ikke være mere enig.
        Du har ret i det hele.

        Jeg vil godt sige at jeg havde da håbet på mere fra: Joao og Jönsson.
        Thrane og Nana vil jeg ikke 100 % vurderer endnu, da de er så unge endnu og (forhåbentligt) ikke købt ind til at være profiler som Joao og Jönsson.

        Men at han ikke henter noget ind når ALLE ved at vi ikke var gode nok oppe foran og vi har pengene.

        Det var sgu nemt at se i de første to - tre runder, og han havde pengene til det, så har man skuffet og burde smides ud.

        Nana er stadig uvis ja. Men Thrane ryger i samme bunke som Joao og Jönsson for mig

        Comment


          Jeg vil lige dele det her citat med jer fra Leif Rasmussen, jeg synes faktisk, han generelt gør det rigtig godt for tiden.

          Man må håbe, at den manglende pibekoncert blandt OB's fans efter 0-1-nederlaget til FC Midtjylland var tilfredshed med spillernes indstilling og ikke blot apati og ligegyldighed.

          Comment


            Jeg synes personligt at vi spillede en god kamp og kunne ikke se nogen grund til at lade min negative side gå ud over dem denne gang. Selvfølgelig trækker det lidt i en når vi har præsteret så ringe over en længere periode, men det var mere ærgelse fremfor skuffelse efter kampen.

            Havde indsatsen ikke været der havde reaktionen også været anderledes!

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
              Jeg synes personligt at vi spillede en god kamp og kunne ikke se nogen grund til at lade min negative side gå ud over dem denne gang. Selvfølgelig trækker det lidt i en når vi har præsteret så ringe over en længere periode, men det var mere ærgelse fremfor skuffelse efter kampen.

              Havde indsatsen ikke været der havde reaktionen også været anderledes!
              Jeg synes selv, at 1.halvleg var det bedste under Kent. Og når du skriver ærgrelse, så er du ikke nået til empati og ligegyldighed endnu.

              Kunne godt tænke mig fleres meninger, synes, det er en meget interessant debat.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                Jeg synes personligt at vi spillede en god kamp og kunne ikke se nogen grund til at lade min negative side gå ud over dem denne gang. Selvfølgelig trækker det lidt i en når vi har præsteret så ringe over en længere periode, men det var mere ærgelse fremfor skuffelse efter kampen.

                Havde indsatsen ikke været der havde reaktionen også været anderledes!
                Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad dine forventninger er?
                Havde du forventet top 6 før start og hvad med nu?
                Er det okay kun at tabe 1-0 i en kamp hvor modstanderen nemt kunne have scoret 2-3 flere og vi stort set ingen chancer har.
                Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                Jeg er ikke fan.
                Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                  Jeg synes selv, at 1.halvleg var det bedste under Kent. Og når du skriver ærgrelse, så er du ikke nået til empati og ligegyldighed endnu.

                  Kunne godt tænke mig fleres meninger, synes, det er en meget interessant debat.
                  Syntes indstillingen var ok hos spillerne , men mistænker at grunden dertil er at sekundaspillere tit yder en ekstra indsats når de spiller mod de større klubber .

                  Grunden til jeg ikke sendte dem i bad med piften er at jeg er ramt af en afmagt og ligegyldighed . Alle forventninger i posetiv retning er for længst væk .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Jeg hverken pifter eller buh'er af spillerne, før, under og efter kampene. Jeg kan råbe og skrige under kampene og gå og bitche når jeg går væk fra stadion, men af princip så gemmes "skidtspandene" som regel til forum.

                    Dem jeg ser kampe med pifter og buh'er heller ikke.

                    Jeg synes som helhed indstillingen var i orden, og 1. halvleg klart det bedste, vi har præsteret i denne sæson, men jeg synes så stadig vi endte med at blive lidt udstillet på bredden og evnen til at holde kadencen i 90 minutter mod solide modstandere. Og i 2. Halvleg var vi lidt heldige med, at vi ikke var bagud før Olsson scorede. Men vi gjorde, hvad vi kunne. Som om den manglende piften skyldes dét eller ren apati, det er svært at vide. Hvis vi havde tabt 5-0, så havde der nok været en stærkere reaktion.

                    Eller også var folk indstillet på, at vi nok ville tabe. Som mod FCK. Så stiller man ikke for høje forventninger, og så bliver reaktionen afdæmpet. Det kan være mange ting.

                    Det er klart, det er meget værre at tabe 0-1 til Horsens hjemme, end det er at tabe det samme mod FCM, uanset indsats.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      Magge: Er bange for, du har ret i, at den ekstra fight vi har set imod FCK og FCM skyldes, at det er mere motiverende at spille mod tophold.

                      Chris: Dem jeg ser fodbold sammen med, de buer heller ikke. Af en eller anden grund så gør jeg, eller rettere gjorde jeg. Jeg er holdt op, fordi jeg bliver ikke længere ligeså skuffet og ked af det, som jeg gjorde før hen. Sidst jeg forventede tre point, var imod Silkeborg, og der buede jeg. Men på det sidste har jeg ikke buet, det ville bare være at sparke på nogle, som allerede ligger ned.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                        Magge: Er bange for, du har ret i, at den ekstra fight vi har set imod FCK og FCM skyldes, at det er mere motiverende at spille mod tophold.

                        Chris: Dem jeg ser fodbold sammen med, de buer heller ikke. Af en eller anden grund så gør jeg, eller rettere gjorde jeg. Jeg er holdt op, fordi jeg bliver ikke længere ligeså skuffet og ked af det, som jeg gjorde før hen. Sidst jeg forventede tre point, var imod Silkeborg, og der buede jeg. Men på det sidste har jeg ikke buet, det ville bare være at sparke på nogle, som allerede ligger ned.
                        Ligesom fodbold generelt er et frikvarter fra fornuft, så er kampene "hellige" for mig, så jeg mener ikke, man skal buhe eller pifte under kampene. Og i stedet for at svine til, så går jeg bare væk uden at sige et ord.

                        Uden undtagelse. Jeg har da gået fra en kamp eller to før tid, men jeg har aldrig buh'et. Det er et princip.

                        Jeg er dog også tilhænger af, at så længe der ikke er kasteskyts, racisme og trusler involveret, så har hver enkelt ret til at agere præcis, som de vil. Og det med fuld forståelse herfra, hvis man buh'er i utilfredshed.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Jeg kunne godt tænke mig at vide hvad dine forventninger er?
                          Havde du forventet top 6 før start og hvad med nu?
                          Er det okay kun at tabe 1-0 i en kamp hvor modstanderen nemt kunne have scoret 2-3 flere og vi stort set ingen chancer har.
                          Forventning er top 6, og det vil det være indtil det pointmæssigt er umuligt. Det er aldrig okay at tabe, men når jeg personligt ud fra de betragtninger jeg gør mig på stadion, vurdere at vi gør en hæderlig indsats og på dagen taber til et hold der enten har mere held eller er bedre. Ja så har jeg svært ved at gå pisse sur der fra. At den betragtning så tager udgangspunkt i hvad vi ellers har præsteret i denne sæson er jo så en hel anden sag, men vi kan nu engang ikke bruge sidste sæson til en skid i forhold til at nå vores mål i denne! Jeg synes vi har været skræmmende ringe hvor ligegyldighed og frustrationer for længst har indfundet sig, men efter at jeg tog et opgør med min personlige stolthed og drog mod vejle og så os vinde, ja så kom lykken og glæden retur! At jeg så tager til parken og ser os tabe til FCK, ændrede intet på optimismen, da alle taber til København over 2 opgør i denne sæson. Og at vi så igen taber til FCM i weekenden hvor jeg synes at vi er godt med og løber meget uden bold, samt har god energi over hele linjen, ja så det bare ærgerligt. FCM er et bedre hold end os, og folk der ikke har samme holdning er imo ikke raske :)

                          At jeg så inderligt håber og tror på at vi kommer tilbage på vores gamle niveau, ja det er det der driver mig mod stadion weekend efter weekend. Men misforstå mig ikke, jeg synes vi er pisse ringe, men jeg kan simpelthen ikke tillade mig at skabe mig som et lille barn når de på banen levere en god og ihærdig indsats og desværre bare ikke får resultatet. Men så snart indsatsen, fighten, løbeviljen, og engagementet ikke er der, så skal jeg nok fortælle dem hvad jeg mener om dem :D

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                            Forventning er top 6, og det vil det være indtil det pointmæssigt er umuligt. Det er aldrig okay at tabe, men når jeg personligt ud fra de betragtninger jeg gør mig på stadion, vurdere at vi gør en hæderlig indsats og på dagen taber til et hold der enten har mere held eller er bedre. Ja så har jeg svært ved at gå pisse sur der fra. At den betragtning så tager udgangspunkt i hvad vi ellers har præsteret i denne sæson er jo så en hel anden sag, men vi kan nu engang ikke bruge sidste sæson til en skid i forhold til at nå vores mål i denne! Jeg synes vi har været skræmmende ringe hvor ligegyldighed og frustrationer for længst har indfundet sig, men efter at jeg tog et opgør med min personlige stolthed og drog mod vejle og så os vinde, ja så kom lykken og glæden retur! At jeg så tager til parken og ser os tabe til FCK, ændrede intet på optimismen, da alle taber til København over 2 opgør i denne sæson. Og at vi så igen taber til FCM i weekenden hvor jeg synes at vi er godt med og løber meget uden bold, samt har god energi over hele linjen, ja så det bare ærgerligt. FCM er et bedre hold end os, og folk der ikke har samme holdning er imo ikke raske :)

                            At jeg så inderligt håber og tror på at vi kommer tilbage på vores gamle niveau, ja det er det der driver mig mod stadion weekend efter weekend. Men misforstå mig ikke, jeg synes vi er pisse ringe, men jeg kan simpelthen ikke tillade mig at skabe mig som et lille barn når de på banen levere en god og ihærdig indsats og desværre bare ikke får resultatet. Men så snart indsatsen, fighten, løbeviljen, og engagementet ikke er der, så skal jeg nok fortælle dem hvad jeg mener om dem :D
                            Jeg plejer at holde præstationen op imod ambitionen ... altså hvad sæsonmålet er.
                            Når der er stor forskel mellem hvad der meldes ud og hvordan der præsteres på banen ... så mener jeg det er fair at være kritisk.
                            Jeg mener ikke de nuværende spillere kan gøre meget mere, pilen peger på dem der skaffer spillere, dermed mest Jesper Hansen, men også Kent.

                            Okay ... det virkede bare på mig som om at du har meget lave forventninger, men jeg forstår :).
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Dinjo Se indlæg
                              Forventning er top 6, og det vil det være indtil det pointmæssigt er umuligt. Det er aldrig okay at tabe, men når jeg personligt ud fra de betragtninger jeg gør mig på stadion, vurdere at vi gør en hæderlig indsats og på dagen taber til et hold der enten har mere held eller er bedre. Ja så har jeg svært ved at gå pisse sur der fra. At den betragtning så tager udgangspunkt i hvad vi ellers har præsteret i denne sæson er jo så en hel anden sag, men vi kan nu engang ikke bruge sidste sæson til en skid i forhold til at nå vores mål i denne! Jeg synes vi har været skræmmende ringe hvor ligegyldighed og frustrationer for længst har indfundet sig, men efter at jeg tog et opgør med min personlige stolthed og drog mod vejle og så os vinde, ja så kom lykken og glæden retur! At jeg så tager til parken og ser os tabe til FCK, ændrede intet på optimismen, da alle taber til København over 2 opgør i denne sæson. Og at vi så igen taber til FCM i weekenden hvor jeg synes at vi er godt med og løber meget uden bold, samt har god energi over hele linjen, ja så det bare ærgerligt. FCM er et bedre hold end os, og folk der ikke har samme holdning er imo ikke raske :)

                              At jeg så inderligt håber og tror på at vi kommer tilbage på vores gamle niveau, ja det er det der driver mig mod stadion weekend efter weekend. Men misforstå mig ikke, jeg synes vi er pisse ringe, men jeg kan simpelthen ikke tillade mig at skabe mig som et lille barn når de på banen levere en god og ihærdig indsats og desværre bare ikke får resultatet. Men så snart indsatsen, fighten, løbeviljen, og engagementet ikke er der, så skal jeg nok fortælle dem hvad jeg mener om dem :D
                              Jeg er helt enig.

                              Comment

                              Working...
                              X