Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- FC Midtjylland 18.09.2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Uha nej, det er jo et kritisk spørgsmål. Til gengæld skal Tipsbladet nok komme på banen i morgen:

    Jesper Hansens fantastiske dreamteam uheldig igen.
    OB er stadig ét point fra stregen, og det kan de i høj grad takke deres dygtige sportsdirektør Jesper Hansen for.

    Jesper Hansen, der er mest kendt for at sælge Horsens eneste angriber uden at erstatte vedkommende, hvilket resulterede i nedrykning, har ikke haft nemme vilkår i den fynske klub. For fem år siden var nemlig nogle meget onde mennesker, der stod bag tre sølvmedaljer, som gav spillerne Kakao og Red Bull. På trods af de urimelige arbejdsforhold er Jesper Hansen tilfreds med kampen.

    "Jeg synes vi kan være tilfreds med spillet i dag. Vi har været tilfredse med truppen siden vi fik den på plads i starten af vinduet. Indsatsen i dag kan jeg heller ikke være anet end tilfreds med. Hvis jeg skal opsumere sæsonen ind til nu med et ord, så må ordet blive tilfredshed." Siger Jesper Hansen

    Det var ikke kun Jesper Hansen, der var tilfreds efter kampen, jeg fangede også Kent Nielsen til en kommentar.

    "Mod FCK gik der 86 minutter inden de scorede, og i dag går der næsten lige så lang tid. Igen brænder modstanderen så ufattelig mange chancer, at vi kan påstå, at vi står godt i forsvaret, fordi det var jo tæt på. Nu skal vi bare ud på træningsbanen, det er jo det vi får løn for." Siger Kent Nielsen

    OB's fans har tilladt sig at være negative over resultaterne. For at dokumentere dette, har jeg personligt retweeted flere beskeder, blandt andet én hvor en passioneret fan tager fejl af min titel i 2007, FY FOR SATAN, lad os allesammen udstille vedkommende! Jeg fandt derimod en ukritisk fan og fik en kommentar. På den måde slipper jeg får at stille kritiske spørgsmål, tænk nu, hvis nogen blev sure på mig.

    "At vi taber i dag overrasker mig på ingen måde, der er slemme folk på forum, som er deciderede negative. Nu er det kun de græske guder, der kan redde os. Jeg har skrevet en PHD om Sokrates, og med hans spørgeteknik i hånden, vil jeg forandre ikke bare OB's forum, nej, jeg vil forandre hele verden!" Udtalte frelseren.
    Så fik du sgu lige opsummeret hele sæsonen her på forum

    Comment


      Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
      Seriøst, ramte du ikke ligegyldigheden under Troels?, vildt nok.
      Nej der var kun vrede og frustrationer. Og mange af dem. Men aldrig ligegyldighed som nu

      Comment


        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Jeg godkender såmænd også fighten, men som du siger, kvalitet på banen og bænken skriger ikke "2 mål per kamp"

        Festersen ligner ikke en 10 mål per sæson angriber - mest af alt ligner han én, der har brug for pause, men den får han ikke, fordi der ingen reelle alternativer er. Og den der er tror træneren ikke på, hvorfor det igen skriger til himlen, at man ikke hentede et alternativ til angrebet. Også efter man så hvordan offensiven startede.

        Jeg begriber ikke, man kan have så lidt feeling med sine omstændigheder. 9 kampe inde - én sejr og 9 mål. Det er ikke udtryk for manglende sammenspil. Det er udtryk for niveau og form.

        MvH ChrisOB
        Vil bare sige niveau. Vores hold har så store mangler at folk skal præstere på 100% af vores topniveau for at vi bare kommer i nærheden af en sejr mens andre godt kan hente point på lavere % end deres topniveau

        Comment


          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Vil bare sige niveau. Vores hold har så store mangler at folk skal præstere på 100% af vores topniveau for at vi bare kommer i nærheden af en sejr mens andre godt kan hente point på lavere % end deres topniveau
          Hvis vi havde konkurrence og niveau omkring en spiller som Festersen, så tror jeg denne ville kunne finde sin form igen. Og lidt det samme med AK, hvis han ikke havde de rygproblemer. Formen er også bestemt af summen af omstændigheder. Og den tager ledelsen helt fejl af.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Læste flere steder herinde at vi var rigtigt godt med da vi spillede 3-4-3, at det var den bedste fodbold vi spillede i superligaen i sæsonen.
            Ved nogen hvorfor vi gik tilbage til 4-4-2 i anden halvleg? Var der udtalelser eller forklaring af Kent om det?
            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
            - Norbert Elgert -

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Tror du, at der er nogen af dem, der skal udtale sig, der åbner med "vi var nok en kende for optimistiske, da vi vurderede OB til at blive et top 3 hold, når vi nu ser på alle de nye spillere, de har fået på 1 år, den manglende bredde, ingen Falk, samt formsvigt og skade hos de offensive esser, men hey lad os tale om hvor overraskede vi alligevel er"?

              MvH ChrisOB
              Godt spørgsmål. Jeg håber bare så meget, at Tøffe er med i programmet! Det kunne godt gå hen og blive årets sportsudsendelse med OB briller.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                Fokus på OB's nedtur i morgen i Superliga-XXL.
                Mon dog at vi kommer til at høre noget der ikke er blevet sagt de sidste uger? Mon man kommer i dybden?
                Tør man gå den sportslige ledelse på klingen og stille spørgsmål flere brugere herinde har stillet tonsvis af gange med rette?

                Frygter bare at det bliver en overfladisk skøjtning henover tingene og at man som lidende hardcore fan sidder endnu mere frustreret tilbage

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Hvis vi havde konkurrence og niveau omkring en spiller som Festersen, så tror jeg denne ville kunne finde sin form igen. Og lidt det samme med AK, hvis han ikke havde de rygproblemer. Formen er også bestemt af summen af omstændigheder. Og den tager ledelsen helt fejl af.

                  MvH ChrisOB
                  Helt enig. Og måske havde AK været klar igen hvis man havde en anden topangriber der kunne træde til og give ham den ro der skal til. Mon ikke hele AK processen har været forceret lidt pga manglende alternativer..

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Læste flere steder herinde at vi var rigtigt godt med da vi spillede 3-4-3, at det var den bedste fodbold vi spillede i superligaen i sæsonen.
                    Ved nogen hvorfor vi gik tilbage til 4-4-2 i anden halvleg? Var der udtalelser eller forklaring af Kent om det?
                    Der var vidst ikke nogen speciel forklaring nej

                    Edit: Tror faktisk at der blev udtalt af JB at man gik tilbage til 4-4-2 for at jagte sejren
                    Last edited by fmprOB; 18-09-2016, 20:05.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                      Læste flere steder herinde at vi var rigtigt godt med da vi spillede 3-4-3, at det var den bedste fodbold vi spillede i superligaen i sæsonen.
                      Ved nogen hvorfor vi gik tilbage til 4-4-2 i anden halvleg? Var der udtalelser eller forklaring af Kent om det?
                      Nope. Men jeg synes 3-4-3 virkede som et bedre match og vi "fyldte" mere på midten af banen. Er ærgelig over at Izunnas og El Maks boldomgang og evne til at sende afleveringer frem i banen ikke matcher fight og tackleevner. Og at vi ikke har skarpe nok offensive folk. For så ville 3-4-3 virke.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Aner heller ikke hvorfor Kent Nielsen gik fra 3-4-3 til 4-4-2. Vanens magt?
                        Vi så ellers ud til at kunne hive et eller andet ud af kampen baseret på 1. halvleg og 3-4-3.
                        Den der Ove P. opstilling så ikke helt skidt ud.

                        MvT
                        Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                          Helt enig. Og måske havde AK været klar igen hvis man havde en anden topangriber der kunne træde til og give ham den ro der skal til. Mon ikke hele AK processen har været forceret lidt pga manglende alternativer..
                          Tror helt sikkert du er inde på noget af det rigtige. Men det rejser bare de samme spørgsmål. Hvorfor f... ja du kender vel resten?

                          De skylder en sejr. Men der skal også være evner og omstændigheder til det.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
                            Aner heller ikke hvorfor Kent Nielsen gik fra 3-4-3 til 4-4-2. Vanens magt?
                            Vi så ellers ud til at kunne hive et eller andet ud af kampen baseret på 1. halvleg og 3-4-3.
                            Den der Ove P. opstilling så ikke helt skidt ud.

                            MvT
                            Ove's 3-4-3 lignede altså mere 5-4-1

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Der var vidst ikke nogen speciel forklaring nej

                              Edit: Tror faktisk at der blev udtalt af JB at man gik tilbage til 4-4-2 for at jagte sejren
                              Kent sagde også noget om det i flash interview lige efter pausen....ikke noget særligt så kan ikke rigtigt huske det - men mener det var noget i retning af han ikke var helt tilfreds med det han havde set....

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                Ove's 3-4-3 lignede altså mere 5-4-1
                                Men vi følte os mere forbundne med holdet, så det glemte folk hurtigt. ;-)

                                MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                                Comment

                                Working...
                                X