Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- FC Midtjylland 18.09.2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg
    Hvis vi er så pissegode defensivt, hvorfor har Grytebust så så satans travlt?

MvT
    Modstanderne har bestemt ikke svært ved at skabe store chancer på os, men de har afsluttet jævnt ringe.
    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

Jeg er ikke fan.
    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Den nåede jeg for en 3-4 kampe siden. Ligegyldigheden.. Den ramte jeg ikke engang under Troels.
      Det gjorde jeg også....mere spillet jeg mente- det er blevet "bedre" eller udtrykket er bedre

Comment

... og hvorfor fanden laver han om fra 3-4-3 i pausen... endelig en formation der passede til spillerne....

Comment

Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
          ... og hvorfor fanden laver han om fra 3-4-3 i pausen... endelig en formation der passede til spillerne....
          Det fatter jeg heller ikke. Og selvfølgelig er der ingen journalister der spørger ham

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
            Det gjorde jeg også....mere spillet jeg mente- det er blevet "bedre" eller udtrykket er bedre
            Der bliver kæmpet og løbet mere ja. Det understreger desværre bare endnu mere det manglende niveau i truppen

Comment

Spiller reaktioner

http://www.ob.dk/artikel/reaktioner-...cm-opgoer.aspx

Comment

Genialt tænkt. Hvorfor har de ikke fået den ide tidligere?

Comment

Det fatter jeg heller ikke. Og selvfølgelig er der ingen journalister der spørger ham
                  Uha nej, det er jo et kritisk spørgsmål. Til gengæld skal Tipsbladet nok komme på banen i morgen:

Jesper Hansens fantastiske dreamteam uheldig igen.
                  OB er stadig ét point fra stregen, og det kan de i høj grad takke deres dygtige sportsdirektør Jesper Hansen for.

Jesper Hansen, der er mest kendt for at sælge Horsens eneste angriber uden at erstatte vedkommende, hvilket resulterede i nedrykning, har ikke haft nemme vilkår i den fynske klub. For fem år siden var nemlig nogle meget onde mennesker, der stod bag tre sølvmedaljer, som gav spillerne Kakao og Red Bull. På trods af de urimelige arbejdsforhold er Jesper Hansen tilfreds med kampen.

"Jeg synes vi kan være tilfreds med spillet i dag. Vi har været tilfredse med truppen siden vi fik den på plads i starten af vinduet. Indsatsen i dag kan jeg heller ikke være anet end tilfreds med. Hvis jeg skal opsumere sæsonen ind til nu med et ord, så må ordet blive tilfredshed." Siger Jesper Hansen

Det var ikke kun Jesper Hansen, der var tilfreds efter kampen, jeg fangede også Kent Nielsen til en kommentar.

"Mod FCK gik der 86 minutter inden de scorede, og i dag går der næsten lige så lang tid. Igen brænder modstanderen så ufattelig mange chancer, at vi kan påstå, at vi står godt i forsvaret, fordi det var jo tæt på. Nu skal vi bare ud på træningsbanen, det er jo det vi får løn for." Siger Kent Nielsen

OB's fans har tilladt sig at være negative over resultaterne. For at dokumentere dette, har jeg personligt retweeted flere beskeder, blandt andet én hvor en passioneret fan tager fejl af min titel i 2007, FY FOR SATAN, lad os allesammen udstille vedkommende! Jeg fandt derimod en ukritisk fan og fik en kommentar. På den måde slipper jeg får at stille kritiske spørgsmål, tænk nu, hvis nogen blev sure på mig.

"At vi taber i dag overrasker mig på ingen måde, der er slemme folk på forum, som er deciderede negative. Nu er det kun de græske guder, der kan redde os. Jeg har skrevet en PHD om Sokrates, og med hans spørgeteknik i hånden, vil jeg forandre ikke bare OB's forum, nej, jeg vil forandre hele verden!" Udtalte frelseren.
                  Last edited by RASH; 18-09-2016, 18:43.

Comment

Hvornår mon Kent løber tør for "Der er ting, der skal forbedres" fraser? Runde 20-21?

MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

De "marginaler" Joan snakker om, som han selv er lidt inde på handler om skarphed, kølighed under pres - noget som kendetegner gode offensiver. Som vi havde i sidste sæson. Som vi bare ikke har nu.

Han skulle jo selv ha bragt os foran efter 3 minutter, den lå til venstre, men han var ikke kølig nok. Det var Olsson. Og så taber man 0-1. Og dette mønster vil bare gentage sig om og om igen resten af denne efterårssæson.

For sådan er det med hold, der lige mangler 10-20 i det, der tæller. Chanceskabning og udnyttelse.

MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        De "marginaler" Joan snakker om, som han selv er lidt inde på handler om skarphed, kølighed under pres - noget som kendetegner gode offensiver. Som vi havde i sidste sæson. Som vi bare ikke har nu.

Han skulle jo selv ha bragt os foran efter 3 minutter, den lå til venstre, men han var ikke kølig nok. Det var Olsson. Og så taber man 0-1. Og dette mønster vil bare gentage sig om og om igen resten af denne efterårssæson.

For sådan er det med hold, der lige mangler 10-20 i det, der tæller. Chanceskabning og udnyttelse.

MvH ChrisOB
                        Du har helt ret. Sad egentlig med en god fornemmelse på stadion undervejs. Der var optræk til gode ting. God bevægelighed og fight. Men indlæg og afslutninger var skræmmende ringe. Og kigger man på deres bænk kontra vores, så bliver man sku lidt trist

Comment

Oprindeligt indsendt af ForzaLazio Se indlæg
                          Du har helt ret. Sad egentlig med en god fornemmelse på stadion undervejs. Der var optræk til gode ting. God bevægelighed og fight. Men indlæg og afslutninger var skræmmende ringe. Og kigger man på deres bænk kontra vores, så bliver man sku lidt trist
                          Jeg godkender såmænd også fighten, men som du siger, kvalitet på banen og bænken skriger ikke "2 mål per kamp"

Festersen ligner ikke en 10 mål per sæson angriber - mest af alt ligner han én, der har brug for pause, men den får han ikke, fordi der ingen reelle alternativer er. Og den der er tror træneren ikke på, hvorfor det igen skriger til himlen, at man ikke hentede et alternativ til angrebet. Også efter man så hvordan offensiven startede.

Jeg begriber ikke, man kan have så lidt feeling med sine omstændigheder. 9 kampe inde - én sejr og 9 mål. Det er ikke udtryk for manglende sammenspil. Det er udtryk for niveau og form.

MvH ChrisOB

Comment

Fokus på OB's nedtur i morgen i Superliga-XXL.

Comment

Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Fokus på OB's nedtur i morgen i Superliga-XXL.
                              Tror du, at der er nogen af dem, der skal udtale sig, der åbner med "vi var nok en kende for optimistiske, da vi vurderede OB til at blive et top 3 hold, når vi nu ser på alle de nye spillere, de har fået på 1 år, den manglende bredde, ingen Falk, samt formsvigt og skade hos de offensive esser, men hey lad os tale om hvor overraskede vi alligevel er"?

MvH ChrisOB

Comment

Den nåede jeg for en 3-4 kampe siden. Ligegyldigheden.. Den ramte jeg ikke engang under Troels.
                                Seriøst, ramte du ikke ligegyldigheden under Troels?, vildt nok.

Comment

Working...
                                X