Det kunne have været værre. Med Koval på mål havde vi tabt 0-5.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB- FC Midtjylland 18.09.2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBliver sgu godt når vi bliver spillet mere sammenGræsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.
OB - engang var vi gode
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Marco van Tasten Se indlæg.... men det gik jo fint i 1. halvleg. Hvorfor lave om?
MvT
Det lyd dertid så godt at vi hentede en tidligere mestertræner ... men nu er det for mig kun mere ...øv...øv...øv...ØØØVVV"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Oprindeligt indsendt af JeppeBendix Se indlægJeg synes vi skal starte med at feje foran egen dør - det er simpelthen bare ikke godt nok.
Den overtalssituation havde vi alligevel formøblet.
Derfor ville jeg nu gerne have set den chance forløbe som den burde have gjort. Vi fik jo heller ikke noget ud af frisparket...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlægGodt kæmpet til sidst, men hold kæft hvor er vi bare dårlige offensivt.
Jeg kan ikke huske hvor vi sidst har haft bare en nogenlunde god offensiv og defensiv på samme tid.. De sidste 5 år har fandeme været enten eller.. Nu holder defensiven, men offensiven er ikke eksisterende.817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
Comment