Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd OB- FC Midtjylland 18.09.2016
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægNej det er ikke godt nok... bestemt ikke...
Derfor ville jeg nu gerne have set den chance forløbe som den burde have gjort. Vi fik jo heller ikke noget ud af frisparket...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægOB er i krise og nogen må snart bøde. Håber ikke at det bliver Kent
Men vi skal ikke bruge noget som helst krudt på at snakke om top 6 lige nu. Vi kan lige så godt indstille os på at det mest realistiske lige nu er nedrykningsslutspillet og så må vi prøve at skrabe så mange points sammen som muligt. Det er jo tydeligt at vi simpelthen ikke er farlige. Tabet af Falk er tydeligvis kæmpe stort og med AK helt væk er vores offensiv simpelthen for tynd.
Men i mit univers så skal Kent Nielsen fortsætte som træner og det skal hen også hvis vi ender uden for top 6 efter grundspillet. Og så håber jeg der arbejdes på højtryk efter offensive forstærkninger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægHvis man har behov for at udstille sin manglende fodboldintelligens og realitetssans, er der frit lejde for at påstå, at det her hold helt sikkert er godt nok til at ende i top 6.
Måske nogen skal til at erkende "Realister" var et mere passende ord..
Og uanset hvordan man vender og drejer det er vi i krise
Og det ender nok med at vi går på transfermarkedet til vinter og bruger lidt penge.. Som vi lige så godt kunne have brugt i August
Comment
-
Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlægEnig i at vi ikke skal gå i panik nu ifht Kent Nielsen.
Men vi skal ikke bruge noget som helst krudt på at snakke om top 6 lige nu. Vi kan lige så godt indstille os på at det mest realistiske lige nu er nedrykningsslutspillet og så må vi prøve at skrabe så mange points sammen som muligt. Det er jo tydeligt at vi simpelthen ikke er farlige. Tabet af Falk er tydeligvis kæmpe stort og med AK helt væk er vores offensiv simpelthen for tynd.
Men i mit univers så skal Kent Nielsen fortsætte som træner og det skal hen også hvis vi ender uden for top 6 efter grundspillet. Og så håber jeg der arbejdes på højtryk efter offensive forstærkninger.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægdet er åbenbart stadig de små ting den er galt med ifølge Kent.....Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEnig. Men det har vi jo snakket om i flere uger nu.. Folk som os er jo bare negative. Og alt for kritiske..
Måske nogen skal til at erkende "Realister" var et mere passende ord..
Og uanset hvordan man vender og drejer det er vi i krise
Og det ender nok med at vi går på transfermarkedet til vinter og bruger lidt penge.. Som vi lige så godt kunne have brugt i August
Hvornår er der iøvrigt udbetaling af tv penge i den nye struktur ?817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægDet er de små marginaler der gør, at vi taber 0-1 og ikke 0-3. FCM har velsagtens de fem største chancer i den her kamp.
JH udtalte efter kampen at man selvfølgelig er skuffet men kan se fremgang.
Fremgangen kunne ses efter 2 meget lige kampe mod FCK og FCM i følge ham
Jeg har dog en lidt anden vurdering. En KLASSE keeper og en masse held.. Ellers var de 2 kampe jo også tabt 3-0 minimum.
Vi har jo stort set ikke haft en kæmpe målchance inden for rammen i de 2 kampe
Comment
Comment