Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd OB- FC Midtjylland 18.09.2016

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Godt kæmpet til sidst, men hold kæft hvor er vi bare dårlige offensivt.

Jeg kan ikke huske hvor vi sidst har haft bare en nogenlunde god offensiv og defensiv på samme tid.. De sidste 5 år har fandeme været enten eller.. Nu holder defensiven, men offensiven er ikke eksisterende.
    Vi har da haft flere kampe med godt angreb og forsvar - med Gryte og Falk. Det var midtbanen, der var problemet. Og det er det vel stadig. Men jeg savner Zohore
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

det er åbenbart stadig de små ting den er galt med ifølge Kent.....

Comment

KN: Vi skal bare arbejde hårdt videre

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          KN: Vi skal bare arbejde hårdt videre
          bare rolig; det bliver bedre når vi bliver spillet mere sammen.....

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Nej det er ikke godt nok... bestemt ikke...

Derfor ville jeg nu gerne have set den chance forløbe som den burde have gjort. Vi fik jo heller ikke noget ud af frisparket...
            Præcis - vi får ikke noget ud af noget som helst. Vi kunne have lært at spille uden Falk i offensiven ved at bænke ham i foråret. Men vi ligger som vi har redt. Vi er dårligt ledet fra top til tå - længere er den ikke.

Comment

Hvis man har behov for at udstille sin manglende fodboldintelligens og realitetssans, er der frit lejde for at påstå, at det her hold helt sikkert er godt nok til at ende i top 6.

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Det er de små marginaler der gør, at vi taber 0-1 og ikke 0-3. FCM har velsagtens de fem største chancer i den her kamp.

Comment

bare rolig; det bliver bedre når vi bliver spillet mere sammen.....
                  selføli

Comment

OB er i krise og nogen må snart bøde. Håber ikke at det bliver Kent
                    Enig i at vi ikke skal gå i panik nu ifht Kent Nielsen.
                    Men vi skal ikke bruge noget som helst krudt på at snakke om top 6 lige nu. Vi kan lige så godt indstille os på at det mest realistiske lige nu er nedrykningsslutspillet og så må vi prøve at skrabe så mange points sammen som muligt. Det er jo tydeligt at vi simpelthen ikke er farlige. Tabet af Falk er tydeligvis kæmpe stort og med AK helt væk er vores offensiv simpelthen for tynd.

Men i mit univers så skal Kent Nielsen fortsætte som træner og det skal hen også hvis vi ender uden for top 6 efter grundspillet. Og så håber jeg der arbejdes på højtryk efter offensive forstærkninger.

Comment

OB er i krise og nogen må snart bøde. Håber ikke at det bliver Kent
                      sådan set enig - men jeg er nu også ved at være der hvor jeg begynder at blive træt af at se på den type boldflytteri der ikke fører til noget

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Hvis man har behov for at udstille sin manglende fodboldintelligens og realitetssans, er der frit lejde for at påstå, at det her hold helt sikkert er godt nok til at ende i top 6.
                        Enig. Men det har vi jo snakket om i flere uger nu.. Folk som os er jo bare negative. Og alt for kritiske..
                        Måske nogen skal til at erkende "Realister" var et mere passende ord..
                        Og uanset hvordan man vender og drejer det er vi i krise

Og det ender nok med at vi går på transfermarkedet til vinter og bruger lidt penge.. Som vi lige så godt kunne have brugt i August

Comment

sådan set enig - men jeg er nu også ved at være der hvor jeg begynder at blive træt af at se på den type boldflytteri der ikke fører til noget
                          Velkommen til vores klub mhbp

Comment

Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                            Enig i at vi ikke skal gå i panik nu ifht Kent Nielsen.
                            Men vi skal ikke bruge noget som helst krudt på at snakke om top 6 lige nu. Vi kan lige så godt indstille os på at det mest realistiske lige nu er nedrykningsslutspillet og så må vi prøve at skrabe så mange points sammen som muligt. Det er jo tydeligt at vi simpelthen ikke er farlige. Tabet af Falk er tydeligvis kæmpe stort og med AK helt væk er vores offensiv simpelthen for tynd.

Men i mit univers så skal Kent Nielsen fortsætte som træner og det skal hen også hvis vi ender uden for top 6 efter grundspillet. Og så håber jeg der arbejdes på højtryk efter offensive forstærkninger.
                            Helt enig. Jeg ville dog foretrække at en misset Top 6 havde en eller anden form for konsekvens

Comment

Enig. Men det har vi jo snakket om i flere uger nu.. Folk som os er jo bare negative. Og alt for kritiske..
                              Måske nogen skal til at erkende "Realister" var et mere passende ord..
                              Og uanset hvordan man vender og drejer det er vi i krise

Og det ender nok med at vi går på transfermarkedet til vinter og bruger lidt penge.. Som vi lige så godt kunne have brugt i August
                              Til vinter er set bare for sent , og så vil det koste dyrt i manglende indtægter .

Hvornår er der iøvrigt udbetaling af tv penge i den nye struktur ?
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Det er de små marginaler der gør, at vi taber 0-1 og ikke 0-3. FCM har velsagtens de fem største chancer i den her kamp.
                                Ja det er det...

JH udtalte efter kampen at man selvfølgelig er skuffet men kan se fremgang.
                                Fremgangen kunne ses efter 2 meget lige kampe mod FCK og FCM i følge ham

Jeg har dog en lidt anden vurdering. En KLASSE keeper og en masse held.. Ellers var de 2 kampe jo også tabt 3-0 minimum.
                                Vi har jo stort set ikke haft en kæmpe målchance inden for rammen i de 2 kampe

Comment

Working...
                                X