Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tipsbladet: Derfor har OB skuffet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    The JH is strong in this one...

    MvH ChrisOB

    Comment


      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Desler mente at kampen i parken var helt lige. Åååhhhhhhhkayyyy

      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/o...-kamp-mod-fcm/


      - Det var en lige kamp i Parken, og jeg tror også, at det bliver en lige kamp imod FC Midtjylland på søndag, hvor jeg håber, at vi kan trække os sejrrigt ud af kampen, siger han.
      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
      The JH is strong in this one...

      MvH ChrisOB
      Then he heard his words and he was a believer... ;-)
      https://m.youtube.com/watch?v=K22e3AcJe64
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        En ok baggrundsartikel. Mange facts fra en journalist, der kender og kan lide klubben. Og hans statistisk begrundede bud på, hvad der skal til: tålmodighed.

        Men for at være en god (nok) artikel, skulle han forsøge at oplyse læserne mere om årsagerne til JHs fejlkøb - og selvfølgelig, som en tidligere gjorde her, nævne navne og fejlplaceringer og manglende indkøb. Der er må være bedre forklaringer. Kunne det være manglen på analytikere og teknisk scout (som jeg ikke helt ved hvad er) . Eller klubbens scoutnet/kendskab til andre spillere - er for dårligt. Eller er det JH der blot, som det jo ser ud for os almindelige, har handlet åndssvagt nogle gange.
        Og så ser jeg frem til et kritisk interview med NT. Jeg mener ikke en mangeårig bestyrelsesformand kan og bør undgå et sådant.
        Last edited by Tåhyler; 18-09-2016, 07:23.
        Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

        OB - engang var vi gode

        Comment


          Det her er stadigvæk den bedste artikel jeg har læst om OBs identitetskrise. Og den eneste artikel jeg har læst, der overhovedet har det historiske perspektiv ind over. Også selvom hans konklusioner om, hvor vi er på vej hen, er lidt for hurtigt ude af startblokken.



          http://www.mediano.nu/oversigt/2016/...e-dromme?rq=OB
          "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
          Kluden Krew - O'ense Internationals

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
            Det her er stadigvæk den bedste artikel jeg har læst om OBs identitetskrise. Og den eneste artikel jeg har læst, der overhovedet har det historiske perspektiv ind over. Også selvom hans konklusioner om, hvor vi er på vej hen, er lidt for hurtigt ude af startblokken.



            http://www.mediano.nu/oversigt/2016/...e-dromme?rq=OB
            Enig. Jeg køber ikke hans konklusion og tro på KN, for det er slet ikke det udtryk KN giver holdet, og de spillere han har foretrukket.

            Comment


              Hvor lang tid går der inden der bliver sat mere spørgsmål ved Kent Nielsen? Jeg synes, at han får lov til at gå ALT for meget under radaren i forbindelse med OB's krise.

              Jesper Hansen får alt for meget skyld for OB's krise. Jeg synes ikke at holdet er SÅ dårligt - og det er Kent Nielsen's hovedansvar at han ikke kan få spillerne til at præstere.

              Grytebust
              Lund/Desler Kenneth Emil, Tverskov, Tingager, Pereira/barret
              Joan, Makrini, Izunna, Greve, Nana
              Anders K. Festersen, Jönsson, Yao

              Dén trup er altså ikke dårlig, hvis spillerne bliver brugt ordentligt - og det har Kent Nielsen det fulde ansvar for.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                Hvor lang tid går der inden der bliver sat mere spørgsmål ved Kent Nielsen? Jeg synes, at han får lov til at gå ALT for meget under radaren i forbindelse med OB's krise.

                Jesper Hansen får alt for meget skyld for OB's krise. Jeg synes ikke at holdet er SÅ dårligt - og det er Kent Nielsen's hovedansvar at han ikke kan få spillerne til at præstere.

                Grytebust
                Lund/Desler Kenneth Emil, Tverskov, Tingager, Pereira/barret
                Joan, Makrini, Izunna, Greve, Nana
                Anders K. Festersen, Jönsson, Yao

                Dén trup er altså ikke dårlig, hvis spillerne bliver brugt ordentligt - og det har Kent Nielsen det fulde ansvar for.
                Når jeg kigger rundt på de andre trupper syntes jeg nu ikke at vi ser meget bedre ud end de fleste.. Men ellers enig. Kent har et kæmpe ansvar også

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                  Hvor lang tid går der inden der bliver sat mere spørgsmål ved Kent Nielsen? Jeg synes, at han får lov til at gå ALT for meget under radaren i forbindelse med OB's krise.

                  Jesper Hansen får alt for meget skyld for OB's krise. Jeg synes ikke at holdet er SÅ dårligt - og det er Kent Nielsen's hovedansvar at han ikke kan få spillerne til at præstere.

                  Grytebust
                  Lund/Desler Kenneth Emil, Tverskov, Tingager, Pereira/barret
                  Joan, Makrini, Izunna, Greve, Nana
                  Anders K. Festersen, Jönsson, Yao

                  Dén trup er altså ikke dårlig, hvis spillerne bliver brugt ordentligt - og det har Kent Nielsen det fulde ansvar for.
                  Kent har et gigantisk ansvar hvilket ikke kan diskuteres .
                  Men jeg ser alt for meget middelmådighed i truppen , nogle som præsterer fint i nogle kampe men mangler stabilitet , nogle lottokuponer og få som har et højt bundniveau .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

                  Comment


                    Jeg kæmper en daglig kamp med mit indre, i forhold til fyring eller ej af JH og/eller KN. Vi har virkelig brug for kontinuitet, noget rytme omkring holdet, og KN har trods alt rigelig erfaring, og burde kunne optimere hvor der er behov for det. Uanset resultaterne, burde man forvente, at KN kan bygge et godt set-up op, som vi på den længere bane kan profitere af. Vi er virkelig sårbare lige nu.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                      Hvor lang tid går der inden der bliver sat mere spørgsmål ved Kent Nielsen? Jeg synes, at han får lov til at gå ALT for meget under radaren i forbindelse med OB's krise.

                      Jesper Hansen får alt for meget skyld for OB's krise. Jeg synes ikke at holdet er SÅ dårligt - og det er Kent Nielsen's hovedansvar at han ikke kan få spillerne til at præstere.

                      Grytebust
                      Lund/Desler Kenneth Emil, Tverskov, Tingager, Pereira/barret
                      Joan, Makrini, Izunna, Greve, Nana
                      Anders K. Festersen, Jönsson, Yao

                      Dén trup er altså ikke dårlig, hvis spillerne bliver brugt ordentligt - og det har Kent Nielsen det fulde ansvar for.
                      Det er ikke et spørgsmål om hvor vidt truppen er "dårlig". Det er et spørgsmål om den er god nok. Både set enkeltvis og i forhold til spillestil. I den henseende har Kent et stort ansvar for at få det til at fungere, men ét af kardinalpunkterne imod JH er at den store svingdør, der har været i gang, og som stadig er I gang skyldes, bl.a at der har skulle hentes andre spillere i stedet for dem, der så ikke forstærkede holdet i en tilstrækkelig grad. Dem som JH hentede i de to år han har på Kent i denne klub.

                      Når jeg ser den trup ser jeg ikke mange spillere, som jeg ville kalde "pasningsspillere". Jeg ser ikke mange spillere med plus 100 Superliga kampes erfaring. Og dem der dog har det de er måske ikke på det fornødne niveau til top 6 eller også er de på vej i deres karrieres efterår. Jeg ser unge spillere, der har fået deres udvikling sat lidt i stå af skader. Jeg ser en angriber, der nærmest i et helt år har haft problemer med ryggen. Jeg ser ingen alternativer til ham. Og jeg ser ingen erstatning for den spiller, der 100 procent tegnede vores offensiv i sidste sæson. Jeg ser en lottokupon fra Afrika og en spiller, der p.g.a skader og formsvigt ikke kunne komme end på bænken i AaB. Kort sagt: Jeg ser en trup med næsten ingen ledere. Og kun to spillere, der i hele 2016 har været pengene værd. Måske tre.

                      Så truppen er dårligt sammensat. Også af Kent. Men også forud af JH.

                      Jeg ser ikke en "dårlig" trup. Jeg ser en trup, hvor alternativerne bare ikke er gode nok. Jeg ser en ikke god nok trup. Det er givet, der er en reel mulighed for at en anden træner ville kunne få mere ud af den, men ikke så meget at vi pludselig bliver et sikkert top 6 hold.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                        Jeg kæmper en daglig kamp med mit indre, i forhold til fyring eller ej af JH og/eller KN. Vi har virkelig brug for kontinuitet, noget rytme omkring holdet, og KN har trods alt rigelig erfaring, og burde kunne optimere hvor der er behov for det. Uanset resultaterne, burde man forvente, at KN kan bygge et godt set-up op, som vi på den længere bane kan profitere af. Vi er virkelig sårbare lige nu.
                        Et fundament vil altid krakelere, når tålmodigheden med de udeblevne resultater slipper op. Vi kan ikke fortsætte med ikke at vinde kampe, så må der falde brænde ned et eller andet sted. Jeg har stadig forventninger til at Kent kan bygge noget op. Det er hans partner in crime, jeg er bekymret for. Og som en forlængelse af vores bestyrelse.

                        Min tro på Kent falder dog i takt med mere pølsesnak og manglende resultater, så det bliver nok ham, der ryger først.

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Kent har jo utvivlsomt været inde over de spillere som er hentet til. Dem har han haft en ide med, skulle fungere som hold i en eller anden form. Det har fejlet totalt, hvilket resulterer i at der prøves en masse ting af, som er nødvendige men også lidt paniske. Her har Kent jo et ansvar, selvom han selvfølgelig ikke skal stå til ansvar for at AK, jjt og Joao løber ind i længere skadespauser.
                          Jeg synes dog stadig JH står med det største ansvar. Han har kunnet se fra sæsonstart og til vinduet lukkede, at holdet manglede x-factor. Alligevel står han som den eneste Udover Kent og prædiker tilfredshed med en Super trup. Nu mangler den trup bare stadig x-factor og det vil den gøre så længe at det sandsynligvis er for sent. Kent skal dog ingenlunde fritages fra sin del af ansvaret. Holdet er til flere point end 3 i 5 kampe imod hold som f.eks. Sif, ACH, EfB, LBK og Viborg. Det er jeg ret overbevist om flere trænere ville kunne gøre bedre, uden vi dog af den grund ville blive et sikkert top 6-hold

                          Comment


                            Lidt OB snak her :

                            https://m.soundcloud.com/medianonu/s...athan-hartmann
                            817 ⚪️
                            Y.N.W.A ❤️

                            Comment

                            Working...
                            X