Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Tipsbladet: Derfor har OB skuffet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Nu må folk simpelthen spænde hjelmen!

    Fra gaggede konspirationsteorier om, at MD står til rådighed for propagandaarbejde for OSE og JH til kritik om, at han er "fedtet" ind i OBs ledelse. han er vel ikke mere fedtet ind, en at han er én af de få journalister i DK, der tager OB, og vi fans alvorligt, og skriver med bare et gram mere indsigt end stort set alle andre journalister der dækker OB, vores egne lokalmedier og deres fadøllede vrøvl inklusive.

    At man kan være uenig i hans syn på OBs ledelse er en ting, men at man straks spinger til at anklage ham for at arbejde for ledelsen, direkte eller indirekte, er noget helt andet, og på grænsen til det usmagelige! Det er en fabelagtig måde at forvandle folk der dybest set er ens allierede, til en fjender!

    Fra mandens egen LinkedIn

    2005 Freelance Journalist

    Odense Sport & Event

    2007 Communications Officer

    Odense Sport & Event

    2008 Freelance Journalist

    Odense Sport & Event

    Hvad er det, jeg skriver forkert? Jeg har ingen konspirationsteorier, jeg skriver, at det er en kronik, hvor han giver udtryk for sin egen mening. Hvordan skulle man kunne være uenig i det? Det er jo det, som det er.


    Comment


      #32
      Er helt på linie med Onkel Riffel. Journalister der bare en smule indsigt omkring OB og rent faktisk gider dække OB, kan tælles på én hånd. Martin Davidsen er én af dem. Martin er altid venlig og imødekommende til at svare gud og hver mand på twitter - bl.a. om OB i det omfang han kan. Og så skal han have sådan spand møg i fjæset. Det er bare så dårlig stil.

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #33
        "Communication officer" betyder ikke "kommunikationschef"!
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          #34
          Hans rolle i OB bliver stærkt overdreven, og jeg tror ikke et sekund på, at MD laver bestillingsarbejde. Men han har en relation til OBs kommunikationsafdeling, og har haft sin gang der, og når man har det, er kulturen, at man er meget loyal over for hinanden, og bakker hinanden op. Når MD skal vide lidt om, hvad der sker på vandrørerne, spørger han da naturligvis de mennesker han kender derinde, og bliver da naturligvis inspireret af det han hører. Det er jo ikke anderledes, end hvad enhver anden skribent jo gør, når han skal indsamle viden: snakker med sine kilder, observerer og stykker tingene sammen.

          For mig at se, er der ingen tvivl om, at hans fritagelse af Jesper Hansen for ansvar, i høj grad er inspireret af, hvordan mange i organisationen opfatter situationen. Derfor tror jeg også, man skal læse hans udlægning således, at der i OB er meget meget lang snor til Jesper Hansen. Alt andet ville også være underligt, med tanke på historikken.

          Comment


            #35
            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Hans rolle i OB bliver stærkt overdreven, og jeg tror ikke et sekund på, at MD laver bestillingsarbejde. Men han har en relation til OBs kommunikationsafdeling, og har haft sin gang der, og når man har det, er kulturen, at man er meget loyal over for hinanden, og bakker hinanden op. Når MD skal vide lidt om, hvad der sker på vandrørerne, spørger han da naturligvis de mennesker han kender derinde, og bliver da naturligvis inspireret af det han hører. Det er jo ikke anderledes, end hvad enhver anden skribent jo gør, når han skal indsamle viden: snakker med sine kilder, observerer og stykker tingene sammen.

            For mig at se, er der ingen tvivl om, at hans fritagelse af Jesper Hansen for ansvar, i høj grad er inspireret af, hvordan mange i organisationen opfatter situationen. Derfor tror jeg også, man skal læse hans udlægning således, at der i OB er meget meget lang snor til Jesper Hansen. Alt andet ville også være underligt, med tanke på historikken.

            Klart. Men derfra og så til at bestride hans uafhængighed er der satme et stykke vej!
            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
            Kluden Krew - O'ense Internationals

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
              Nu må folk simpelthen spænde hjelmen!

              Fra gaggede konspirationsteorier om, at MD står til rådighed for propagandaarbejde for OSE og JH til kritik om, at han er "fedtet" ind i OBs ledelse. Han er vel ikke mere fedtet ind, end at han er én af de få journalister i DK der tager OB, og vi fans alvorligt, og skriver med bare et gram mere indsigt end stort set alle andre journalister der dækker OB, vores egne lokalmedier og deres fadøllede vrøvl inklusive.

              At man kan være uenig i hans syn på OBs ledelse er en ting, men at man straks springer til at anklage ham for at arbejde for ledelsen, direkte eller indirekte, er noget helt andet og på grænsen til det usmagelige! Det er en fabelagtig måde at forvandle folk, der dybest set er ens allierede til ens fjender!

              Hvis han støtter den nuværende ledelse, så er han ikke vores allierede. Så er han i ren opposition. Det er selvfølgelig ikke i orden, hvis Davidsen føler der er blevet skrevet løgne, men hans indlæg har skabt debat - så må han da også vide det kan falde nogen for brystet - og så giver jeg ikke en meter for, at han så tuder over det på Twitter i stedet for at tage den herinde. Hvis han tager os fans seriøst, så tag debatten med os. Med mindre han kun vil debattere med rygklappere.

              Er det en "morsomhed" Hr. Davidsen?

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Hvis han støtter den nuværende ledelse, så er han ikke vores allierede. Så er han i ren opposition. Det er selvfølgelig ikke i orden, hvis Davidsen føler der er blevet skrevet løgne, men hans indlæg har skabt debat - så må han da også vide det kan falde nogen for brystet - og så giver jeg ikke en meter for, at han så tuder over det på Twitter i stedet for at tage den herinde. Hvis han tager os fans seriøst, så tag debatten med os. Med mindre han kun vil debattere med rygklappere.

                Er det en "morsomhed" Hr. Davidsen?

                MvH ChrisOB
                Hvis han ikke er med os er han imod os? Hvem var det nu der sagde det, historisk..?
                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                Kluden Krew - O'ense Internationals

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                  "Communication officer" betyder ikke "kommunikationschef"!
                  Hvem havde så det øverste ansvar for kommunikationen i den periode? Hvis det ikke var Martin, så beklager jeg selvfølgelig og lægger mig fladt ned. Men skriver han ikke på twitter, at han har arbejdet for OSE før 2008? Fordi på LinkedIn skriver han, at han arbejdede der til 2009.

                  Comment


                    #39
                    Hvis folk følger med på twitter, vil de se, at det første jeg skrev til MD var en kritik af at han gik for let til JH og ikke tog identitetskrisen i OB alvorligt nok.

                    Men det er fandeme over stregen at sætte spørgsmålstegn ved en journalists uafhængihed og objektivitet, fordi man ikke er enig med ham. Det er useriøst og usmagelig kritik. Målet helliger ikke altid midlet, selvom I har besluttet at I er de sidste dages hellige!
                    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                    Kluden Krew - O'ense Internationals

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                      Hvis han ikke er med os er han imod os? Hvem var det nu der sagde det, historisk..?
                      Så det er okay for dig at betvivle min hæderlighed med en underlødig historisk sammenligning, men ikke okay nogen antyder en journalist måske ikke er helt så uafhængig? Det kan være du skulle spænde hjelmen også før du sovser dig selv ind i mere dobbeltmoral.

                      Men jo. På dette meget vigtige punkt, så er han enten med os eller imod os. For mig at se er det Jesper Hansen der styrer os direkte imod afgrunden - og så vil Davidsen give ham længere snor. Hell no.

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                        Hvis han støtter den nuværende ledelse, så er han ikke vores allierede. Så er han i ren opposition. Det er selvfølgelig ikke i orden, hvis Davidsen føler der er blevet skrevet løgne, men hans indlæg har skabt debat - så må han da også vide det kan falde nogen for brystet - og så giver jeg ikke en meter for, at han så tuder over det på Twitter i stedet for at tage den herinde. Hvis han tager os fans seriøst, så tag debatten med os. Med mindre han kun vil debattere med rygklappere.

                        Er det en "morsomhed" Hr. Davidsen?

                        MvH ChrisOB
                        Ah come on. Jeg er med på frustrationen og kritikken på de fleste niveauer. Kritik er fint, men forstår ikke den "os mod dem"-retorik.

                        Grundlæggende går kritikken/debatten vel på om ledelsen er gode nok til deres arbejde. Hvis det nu var fordi man følte, at de bevidst modarbejdede klubbens interesser eller f.eks. solgte klubben til Red Bull kunne jeg forstå det.
                        Last edited by Agbre; 13-09-2016, 21:59.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Hvis folk følger med på twitter, vil de se, at det første jeg skrev til MD var en kritik af at han gik for let til JH og ikke tog identitetskrisen i OB alvorligt nok.

                          Men det er fandeme over stregen at sætte spørgsmålstegn ved en journalists uafhængihed og objektivitet, fordi man ikke er enig med ham. Det er useriøst og usmagelig kritik. Målet helliger ikke altid midlet, selvom I har besluttet at I er de sidste dages hellige!
                          Styr lige dig selv og få det blodtryk ned. De sidste dages hellige? Hvem tror du, DU er? Jesus Christ.

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Så det er okay for dig at betvivle min hæderlighed med en underlødig historisk sammenligning, men ikke okay nogen antyder en journalist måske ikke er helt så uafhængig? Det kan være du skulle spænde hjelmen også før du sovser dig selv ind i mere dobbeltmoral.

                            Men jo. På dette meget vigtige punkt, så er han enten med os eller imod os. For mig at se er det Jesper Hansen der styrer os direkte imod afgrunden - og så vil Davidsen give ham længere snor. Hell no.

                            MvH ChrisOB
                            Jeg kritiserer din "enten med os eller imod os"-tankegang, fordi den historisk set har vist sig farlig og uproduktiv.

                            Og jeg skriver som én, der dybest set er enig med dig, og uenig med Davidsen, men det er fandeme useriøst at at stille spørgsmålstegn ved hans objektivitet fordi han er uenig med jer. Han har ikke arbejdet i OB i seks år(!). Jeg tvivler kraftigt på, at han har noget særligt forhold til en sportsdirektør og træner, der var i Horsens/BIF/AAB, da MD havde noget med OB at gøre.
                            "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                            Kluden Krew - O'ense Internationals

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                              Ah come on. Jeg forstår frustrationen og kritikken på de fleste niveauer. Kritik er fint, men forstår ikke den "os mod dem"-retorik.

                              Grundlæggende går kritikken/debatten vel på om ledelsen er gode nok til deres arbejde. Hvis det nu var fordi man følte, at de bevidst modarbejdede klubbens interesser eller f.eks. solgte klubben til Red Bull kunne jeg forstå det.
                              Om de gør det bevidst eller ubevidst er sådan set underordnet, hvis resultatet er at klubben går neden om og hjem, og det er dét, jeg reelt frygter.

                              Som du kan se, er der store følelser på spil, og for mig drejer det sig om 25 års dedikation, som jeg føler bliver latterliggjort, fordi man er i opposition til en given ledelse.

                              Jeg synes vi alle sammen lige skal tage en puster nu.

                              MvH ChrisOB
                              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                Styr lige dig selv og få det blodtryk ned. De sidste dages hellige? Hvem tror du, DU er? Jesus Christ.

                                MvH ChrisOB
                                Jeg er en af dem, der efterhånden er enormt træt af din arrogante og nedladende tone over for alle der er uenige med dig. Din evindelige "enten del af problemet eller del af løsningen"-retorik, din totale afvisning af alle der tillader sig at stille spørgsmålstegn ved din retorik, dine argumenter eller dit totalt sort/hvide syn på alt der vedrører OB og OBs fangrupper.

                                Med "sidste dages hellige" mener jeg dig, og alle andre, der kører jeres "vi alene vide"-retorik, og nedladende afvisninger af alle der formaster sig at være uenige med jer.
                                "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                                Kluden Krew - O'ense Internationals

                                Comment

                                Working...
                                X