Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: FCK - OB, 10/9-16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Kaspernon
    replied
    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Lige en strøtanke: Hvis vi slutter udenfor top-6 - har JH så egentlig PÅ NOGET TIDSPUNKT opfyldt en målsætning i sine fire år i OB?
    I sidste sæson vil jeg mene den holdt hjem... selvom vi fik sluttet skidt af...

    Lige en spøjs tanke: For 3 år siden ændrede vi målsætningen efter runde 9, hvor vi tabte til FcK...
    For to år siden røg TB ud efter runde 9, hvor vi tabte til FcN...
    Nu hedder den så runde 9 igen, og mod et Fc hold...

    ...

    Leave a comment:


  • Marco van Tasten
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg


    Mon dog de tør at sætte deres "gode" forhold på spil overfor OB?
    Det tror jeg ikke de tør. Men de kan ringe til Aarhus og spørge hvordan man gør. Aarhus Stiftstidende har i hvert fald aldrig været bange for at revse AGF. Hos dem har byen, klubben og fansene altid være vigtigere end forholdet til nogle jakkesæt på en direktionsgang.

    MvT

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Lige en strøtanke: Hvis vi slutter udenfor top-6 - har JH så egentlig PÅ NOGET TIDSPUNKT opfyldt en målsætning i sine fire år i OB?
    Det er jeg ikke helt klar over, jeg ved bare, at jeg fra omtrent halvvejs i hans første sæson begyndte at fornemme en sportsdirektør, der ikke var sin sportslige titel værdig. Lad os kalde ham Økonomidirektøren. Eller Super-Krejleren. Bare uden den del at finde guld for små penge.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg kan nøjes med ét; og han er jyde.

    MvH ChrisOB
    Det bliver en fantastisk dag

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af marle Se indlæg
    Lige en strøtanke: Hvis vi slutter udenfor top-6 - har JH så egentlig PÅ NOGET TIDSPUNKT opfyldt en målsætning i sine fire år i OB?
    I følge ham selv så ja. Og det er vidst kun 3 år

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Men det bliver godt rammet ind til sidst. Hvis Horsens løber med 6. pladsen, så er det, i sig selv én af de største fiaskoer i OB's historie. Èn af tidernes mest eklatante fejlvurderinger/mediestrategier i nyere dansk fodbold historie. De skarpe vendinger kan VI komme med, så må Fyens ligge sig i slipstrømmen, når den uundgåelige fiasko er en kendsgerning.

    Som jeg ser det, så er udmeldingen om TOP-6 mere end hæmsko, end det er et positivt pejlemærke. Både spillerne, træneren og klubben burde sætte barren lavere, og hvem ved om det lettede pres ind og ud ad til ikke giver lidt mere frigjorthed; så vi kan slutte sæsonen af på en god måde, i sikker afstand fra nedrykning og måske luske os i playoff om europæisk plads? For selv hvis vi kommer i TOP-6 er vi simpelthen så langt fra de sjove placeringer alligevel, at det faktisk ville være en fordel at slutte under TOP-6, hvis man har europæiske ambitioner.

    Jeg synes vi skal sænke ambitionerne. For det er totalt urealistisk at OB kan komme til at blande sig i toppen; både nu og i næste sæson. Med mindre der rent faktisk bliver investeret i spillertruppen og skarpheden på transferdelen er betydeligt større end det Komiske Jesper kan præstere.

    Her tænker jeg især på den offensive del. Du ved, det som vi har skreget på i et halvt år; lige siden Falk røg til FCK. En 8'er; farlige fløjspillere, konkurrence i angrebet. Er det virkelig for meget forlangt?

    MvH ChrisOB
    Det er det jo så åbenbart. Det mest klamme er jo at manglende forstærkning dækkes ind under at de vil have kontinuitet.. De lyver over for fans og sponsorer. Der skulle spares igen og kassen var lukket i... Luftkastellet skal stadig sælges og man prøver udadtil at holde facaden..
    Alt imens sponsorer og fans falder fra.. En for en..

    Leave a comment:


  • marle
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg kan nøjes med ét; og han er jyde.

    MvH ChrisOB
    Lige en strøtanke: Hvis vi slutter udenfor top-6 - har JH så egentlig PÅ NOGET TIDSPUNKT opfyldt en målsætning i sine fire år i OB?

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Jeg har svært ved at se det ske, i hvert fald. Og så må der rulle hoveder.

    Mvh

    MaxHH
    Jeg kan nøjes med ét; og han er jyde.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Rart at se at de også snart er med på vognen.. Havde dog håbet på lidt skarpere vendinger end skrevet..
    Hvad mon der står næste gang når vi i weekenden bliver kørt over af FCM og taber med en 2-3 stykker?
    Men det bliver godt rammet ind til sidst. Hvis Horsens løber med 6. pladsen, så er det, i sig selv én af de største fiaskoer i OB's historie. Èn af tidernes mest eklatante fejlvurderinger/mediestrategier i nyere dansk fodbold historie. De skarpe vendinger kan VI komme med, så må Fyens ligge sig i slipstrømmen, når den uundgåelige fiasko er en kendsgerning.

    Som jeg ser det, så er udmeldingen om TOP-6 mere end hæmsko, end det er et positivt pejlemærke. Både spillerne, træneren og klubben burde sætte barren lavere, og hvem ved om det lettede pres ind og ud ad til ikke giver lidt mere frigjorthed; så vi kan slutte sæsonen af på en god måde, i sikker afstand fra nedrykning og måske luske os i playoff om europæisk plads? For selv hvis vi kommer i TOP-6 er vi simpelthen så langt fra de sjove placeringer alligevel, at det faktisk ville være en fordel at slutte under TOP-6, hvis man har europæiske ambitioner.

    Jeg synes vi skal sænke ambitionerne. For det er totalt urealistisk at OB kan komme til at blande sig i toppen; både nu og i næste sæson. Med mindre der rent faktisk bliver investeret i spillertruppen og skarpheden på transferdelen er betydeligt større end det Komiske Jesper kan præstere.

    Her tænker jeg især på den offensive del. Du ved, det som vi har skreget på i et halvt år; lige siden Falk røg til FCK. En 8'er; farlige fløjspillere, konkurrence i angrebet. Er det virkelig for meget forlangt?

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    og JH har jo selv hele tiden peget på denne sæson hvor slutspillet blev indført - nu skulle det være.

    Det skulle det så åbenbart ikke alligevel...
    Jeg har svært ved at se det ske, i hvert fald. Og så må der rulle hoveder.

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af MaxHH Se indlæg
    Det giver jo fint mening at være kritisk nu. Truppen er rent JH og KN, økonomien er bedre på plads, og mellemsæsonen sidste år er overstået. Der SKAL resultater til nu, og en klar forbedring, og det ser vi ikke.

    Mvh

    MaxHH
    og JH har jo selv hele tiden peget på denne sæson hvor slutspillet blev indført - nu skulle det være.

    Det skulle det så åbenbart ikke alligevel...

    Leave a comment:


  • MaxHH
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ja satme også på tide de bliver lidt kritiske . Undrer mig tit over hvor "flink" og blødsødent de behandler OB . Selv efter 5-6 års dødvande og en perlerække af fejlkøb samt utroværdige udmeldinger fra klubben sidder de stadig som en anden Ratata og logrer med halen ..

    Så man kan med rette også spørge om Fyens.dk snart gør ondt på OB .
    Det giver jo fint mening at være kritisk nu. Truppen er rent JH og KN, økonomien er bedre på plads, og mellemsæsonen sidste år er overstået. Der SKAL resultater til nu, og en klar forbedring, og det ser vi ikke.

    Mvh

    MaxHH

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ja satme også på tide de bliver lidt kritiske . Undrer mig tit over hvor "flink" og blødsødent de behandler OB . Selv efter 5-6 års dødvande og en perlerække af fejlkøb samt utroværdige udmeldinger fra klubben sidder de stadig som en anden Ratata og logrer med halen ..

    Så man kan med rette også spørge om Fyens.dk snart gør ondt på OB .


    Mon dog de tør at sætte deres "gode" forhold på spil overfor OB?

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Rart at se at de også snart er med på vognen.. Havde dog håbet på lidt skarpere vendinger end skrevet..
    Hvad mon der står næste gang når vi i weekenden bliver kørt over af FCM og taber med en 2-3 stykker?
    Ja satme også på tide de bliver lidt kritiske . Undrer mig tit over hvor "flink" og blødsødent de behandler OB . Selv efter 5-6 års dødvande og en perlerække af fejlkøb samt utroværdige udmeldinger fra klubben sidder de stadig som en anden Ratata og logrer med halen ..

    Så man kan med rette også spørge om Fyens.dk snart gør ondt på OB .

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Rart at se at de også snart er med på vognen.. Havde dog håbet på lidt skarpere vendinger end skrevet..
    Hvad mon der står næste gang når vi i weekenden bliver kørt over af FCM og taber med en 2-3 stykker?

    Leave a comment:

Working...
X