Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: FCK - OB, 10/9-16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Magge
    replied
    http://www.fyens.dk/modules/mobile/a...icleid=3066959

    Leave a comment:


  • Bossy
    replied
    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Dommeren har returneret den til Zanka med en bemærkning om at hvis han kun havde een rigtig dom i kampen, der hvor han ikke dømmer straffe til Desler så var straffesparket til FCK så en fejldom 👍 KOM IGEN ZANKA
    Så så.... nu er man jo aldrig forpligtet udover sin egen Intelligens

    Leave a comment:


  • manner
    replied
    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
    Zanka er en kæmpe klaphat og hans angreb på dommeren her, viser bare endnu engang hvor lidt format han har.
    Dommeren har returneret den til Zanka med en bemærkning om at hvis han kun havde een rigtig dom i kampen, der hvor han ikke dømmer straffe til Desler så var straffesparket til FCK så en fejldom 👍 KOM IGEN ZANKA

    Leave a comment:


  • OleKBH
    replied
    Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
    Hvordan slipper han for spørgsmål om hans fascination af hår han er ved og rive det af Tverskov?

    Var de ikke enige om i studiet han laver straffe på Dessler.

    Jeg vil heller tabe alle vigtige kampe de næste 5-9 år med landsholdet end og se så usympatiske en type på holdet.
    Zanka er en kæmpe klaphat og hans angreb på dommeren her, viser bare endnu engang hvor lidt format han har.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Vi har haft bolden tredjemest af alle. Kun overgået af FCK og Brøndby.

    Dér finder vi en anden forklaring. Med en boldprocent på 57 burde vi jo fået lige så meget ud af det som FCK og Brøndby gør, eller huh? Så vi har bolden meget, erobrer for lidt, er dårlige i luften og der er nogen, der undrer sig over, vi ikke synes det er sjovt at se holdet spille?

    MvH ChrisOB
    Og vi har flest boldberøringer/kamp af alle plus en scoringsprocent på 7.

    Kønsløs boldmassage much?

    Leave a comment:


  • ultimatew
    replied
    Hvordan slipper han for spørgsmål om hans fascination af hår han er ved og rive det af Tverskov?

    Var de ikke enige om i studiet han laver straffe på Dessler.

    Jeg vil heller tabe alle vigtige kampe de næste 5-9 år med landsholdet end og se så usympatiske en type på holdet.

    Leave a comment:


  • sjn
    replied
    http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...e-svar/6287635

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Måske fordi det ikke er nødvendigt for dem med de erobringer og vundne dueller, fordi de ganske enkelt har bolden mest?

    Anyways, så synes jeg, hvis jeg tolker ud fra de tal, vi ser i statistikken, at det ser lidt skræmmende ud. Man vinder næstfærrest bolde i luften, har nærmest mindst tacklinger og bolderobringer, begår ikke mange frispark (tolker jeg som manglende "ild i øjnene"), mange clearinger=presset ad h til...
    Statistik kan bruges til meget, men det er på banen kampene vindes... men måske vi i statistikken ser nogle af årsagerne til de alt for få points?
    Vi har haft bolden tredjemest af alle. Kun overgået af FCK og Brøndby.

    Dér finder vi en anden forklaring. Med en boldprocent på 57 burde vi jo fået lige så meget ud af det som FCK og Brøndby gør, eller huh? Så vi har bolden meget, erobrer for lidt, er dårlige i luften og der er nogen, der undrer sig over, vi ikke synes det er sjovt at se holdet spille?

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • obforever
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Okay så kan vi konkludere, at det ikke måske ikke handler om antallet af vundne dueller, men hvad man bruger de erobringer til. Brøndby og FCK er langt nede på listen i flere kategorier, men ligger 1 og 2 i tabellen.

    MvH ChrisOB
    Måske fordi det ikke er nødvendigt for dem med de erobringer og vundne dueller, fordi de ganske enkelt har bolden mest?

    Anyways, så synes jeg, hvis jeg tolker ud fra de tal, vi ser i statistikken, at det ser lidt skræmmende ud. Man vinder næstfærrest bolde i luften, har nærmest mindst tacklinger og bolderobringer, begår ikke mange frispark (tolker jeg som manglende "ild i øjnene"), mange clearinger=presset ad h til...
    Statistik kan bruges til meget, men det er på banen kampene vindes... men måske vi i statistikken ser nogle af årsagerne til de alt for få points?

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Ja vi burde have lært det eftersom der igennem 2-3 år er venlige folk som gentagne gange har forsøgt at belære os om vores fejlskøn , og at vores negativitet mest af alt ligner en hetz rettet imod JH . Det har sågar drevet folk væk fra forum at vi er så sortseende .. Måske også vores negative holdning der driver folk væk fra stadion ..
    Ja klart alt er vores skyld, for hvis vi bare var lidt mere positive, så ville alt jo falde magisk i hak...

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Okay så kan vi konkludere, at det ikke måske ikke handler om antallet af vundne dueller, men hvad man bruger de erobringer til. Brøndby og FCK er langt nede på listen i flere kategorier, men ligger 1 og 2 i tabellen.

    MvH ChrisOB
    Om vi så var bedst i erobringer , tacklinger , dueller , løb og boldbesiddelse så nytter det intet når alt dør på den sidste 1/3 af banen når modstanderne har afventet vores boldmassage på tværs og bagud

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Tak fordi du lige kan sætte mig på plads. Jeg vedkender, jeg ikke aner, hvad jeg snakker om, og at JH selvfølgelig er Gud.

    MvH ChrisOB
    Ja vi burde have lært det eftersom der igennem 2-3 år er venlige folk som gentagne gange har forsøgt at belære os om vores fejlskøn , og at vores negativitet mest af alt ligner en hetz rettet imod JH . Det har sågar drevet folk væk fra forum at vi er så sortseende .. Måske også vores negative holdning der driver folk væk fra stadion ..

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Vrøvl ... Det er jo bare os der er negative og har kørt vores hadekampagne siden JH ankom . Blot fordi vi ikke har forstand nok til at se alt det gode JH har tilført OB . Han har jo ene mand reddet vores økonomi , alt imens vi møgforkælet har surmulet og stillet alt for store forventninger .
    Tak fordi du lige kan sætte mig på plads. Jeg vedkender, jeg ikke aner, hvad jeg snakker om, og at JH selvfølgelig er Gud.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg



    De ligger på superliga.dk under "performance center".

    Vi er næstdårligst i antal tacklinger/kamp, dårligst i bolderobringer/kamp, næstdårligst i frispark/kamp. Og kun FCN er dårligere i vundne luftdueller/kamp...

    Til gengæld er vi de næstmest løbende i ligaen.
    Okay så kan vi konkludere, at det ikke måske ikke handler om antallet af vundne dueller, men hvad man bruger de erobringer til. Brøndby og FCK er langt nede på listen i flere kategorier, men ligger 1 og 2 i tabellen.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Så kompleks behøves det heller ikke at være. Hvis vi havde den rigtige sportsdirektør... Men det har vi ikke.

    MvH ChrisOB
    Vrøvl ... Det er jo bare os der er negative og har kørt vores hadekampagne siden JH ankom . Blot fordi vi ikke har forstand nok til at se alt det gode JH har tilført OB . Han har jo ene mand reddet vores økonomi , alt imens vi møgforkælet har surmulet og stillet alt for store forventninger .


    Ironi kan forekomme ;-)
    Last edited by Magge; 11-09-2016, 18:39.

    Leave a comment:

Working...
X