Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: FCK - OB, 10/9-16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Københavnstinker
    replied
    Izunna er min MOM i dag. OB kan jo lige så godt spille uden angribere, og så putte 2 midtbanespillere mere på banen. Angriberne er jo værdiløse!

    Leave a comment:


  • ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvis der findes nogle, der tror at det her hold kan lave seks point imod FCM og SønderjyskE, tror jeg at der står en seng klar til dem ude på P.
    Det er nogle af de samme folk, som heller ikke synes at forstå, at der er 7 kampe færre at opnå målsætningen i end sidste år, og man derfor ikke kan tillade sig så meget slendrian som nu, for så er toget kørt. Uanset hvor lidt vi så er spillet sammen. Vi har ikke råd til at vente på, at det sker.

    MvH ChrisOB

    Leave a comment:


  • Magge
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvis der findes nogle, der tror at det her hold kan lave seks point imod FCM og SønderjyskE, tror jeg at der står en seng klar til dem ude på P.
    Jeg kan ikke se os få point før runde 15 hvor vi møder SIF

    Leave a comment:


  • BEWC
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    ... og puha, nr. sidst spiller i morgen mod de næstsidste. Og sådan en kamp er man nød til at skal forholde sig til... suk...
    Ja, uafgjort i den kamp og så FCN sejr i deres kamp, så er vi slemt tæt på sidstepladsen....

    Leave a comment:


  • Kaspernon
    replied
    Der var 2 som kunne matche FcK i dag... Makrini gjorde det en 20 minutters tid, men går ned, og ellers var der Myse i de sidste 70...
    Synes vi starter bedst, men det holdt ikke forfærdelig længe, og derefter er vi mere eller mindre træningskegler den resterende tid...

    Izunna synes jeg ikke var meget tilstede i første halveg, men han spillede sig op, og det blev en ganske god indsats af ham... AK skuffer igen, Desler det samme, indskiftningerne bringer intet... Tingager dog ok indhop...
    Edmund også ok kamp i dag...

    ... og puha, nr. sidst spiller i morgen mod de næstsidste. Og sådan en kamp er man nød til at skal forholde sig til... suk...

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Nej præcis, men der skal heller ikke så meget til når Jönsson har spillet på den modsatte fløj. :)
    Joan har bestemt været ok i pres-spillet, men måske ikke så konstant som man kunne ønske sig. Han er heller ikke et problem, men det har vores venstre side været... Jeg tror vi havde haft flere point hvis vi havde startet med Greve eller Desler i venstre side alene pga. den større energi de bringer
    .
    Desværre må man erkende at også i presspillet var Falk formidabel og var god for mindst 10 km per kamp, så også der savner vi noget.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Som jeg ser det har Joan været en dem med størst energi niveau og bedste presspil i denne sæson. Det siger dog måske ikke det vilde i OB regi :)
    Enig! Og enig..

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Jeg synes som flere herinde at vi kæmper rigtig flot for det. De statistikker som blev remset op i Vejle kampen, var der flere vi fik gjort til skamme. Vi taklede igennem, løb for hinanden defensivt og knoklede alt hvad vi kunne for at få et meget ufortjent point med hjem. Desværre må vi også sige at fck bortset fra i afslutningerne spiller godt. De sidder på os i genpresset og æder vores angribere så snart vi kommer for tæt på. Når fck spiller godt i parken, så kan ingen følge med. De har landsholdsspillere på alle pladser bortset fra toutouh, og de to de sætter ind ved deres dobbeltudskiftning er gudhjælpe mig også landsholdsspillere. Det er jo uhyggeligt.
    Jeg synes også at vi kan glæde os lidt over 2. Halveg. I 1. Bliver vi skilt ad og bør være bagud med 2-3 stykker. I 2. Halveg, har de deres annullerede mål i starten, men ellers er det jo ikke kæmpechancer vi giver væk, før straffesparket. Derudover kommer vi til en semi stor chance til Jønsson og en del dødbolde. Det var ikke helt håbløst, men det er klart at vi selvfølgelig skaber alt for lidt, til for alvor at ærge os over at vi ikke får point.
    Jeg er dog tilfreds ud fra det jeg håbede inden kampen. For det var at vi kæmpede som et hold, og det gjorde vi trods alt

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Nah ... Han har vel ikke været rigtig klar i foråret. Så det vil ikke være fair at bedømme ham på sidste sæson hvor han reelt spillede med en skade fra første kamp.
    Det jeg er mest forbeholden overfor ved ham er hans energiniveau og presspil. Hans tekniske evner og fysik er fin.
    Plus:
    Han er rolig med bolden og han er god i pasningsspillet og faktisk også i afslutninger.

    Minus:
    Han er af og til FOR rolig med bolden og mister den derfor.
    Han mangler fart.
    Han mangler noget aggressivitet.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
    Nah ... Han har vel ikke været rigtig klar i foråret. Så det vil ikke være fair at bedømme ham på sidste sæson hvor han reelt spillede med en skade fra første kamp.
    Det jeg er mest forbeholden overfor ved ham er hans energiniveau og presspil. Hans tekniske evner og fysik er fin.
    Som jeg ser det har Joan været en dem med størst energi niveau og bedste presspil i denne sæson. Det siger dog måske ikke det vilde i OB regi :)

    Leave a comment:


  • anglicantian
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg er desværre nødt til at sige, at El Makrini var forfærdelig i dag. Langsom i boldomgangen, usikker og traf nogle mærkelige og atypiske beslutninger. Jeg tror absolut ikke, at vi behøver at frygte, at FCK skulle slå kløerne i ham.
    Det er rigtigt ja. Han havde slemme boldtab, og så begik han også et klodset straffe.

    Jeg er nok bare så vant til at skrive, at Mak var blandt de bedste, at jeg ikke tænker efter.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
    Enig! Ikke god i dag, men det er OK fordi det er den første decideret "Off day" han har haft siden han kom. Han plejer jo at være fantastisk stort set hver gang.
    Ja, han har selvfølgelig også lov at have en off day. Vi så muligvis også, hvor hans begrænsninger trods alt ligger i dag.

    Leave a comment:


  • Sheed
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Alt under seks point mod FCM og SDJ vil formentlig gøre slutspilschancen til teori...
    Hvis der findes nogle, der tror at det her hold kan lave seks point imod FCM og SønderjyskE, tror jeg at der står en seng klar til dem ude på P.

    Leave a comment:


  • René
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Edmundsson har overrasket positivt på det sidste, men det var så også fra et utroligt lavt niveau ...
    Nah ... Han har vel ikke været rigtig klar i foråret. Så det vil ikke være fair at bedømme ham på sidste sæson hvor han reelt spillede med en skade fra første kamp.
    Det jeg er mest forbeholden overfor ved ham er hans energiniveau og presspil. Hans tekniske evner og fysik er fin.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Jeg er desværre nødt til at sige, at El Makrini var forfærdelig i dag. Langsom i boldomgangen, usikker og traf nogle mærkelige og atypiske beslutninger. Jeg tror absolut ikke, at vi behøver at frygte, at FCK skulle slå kløerne i ham.
    Enig! Ikke god i dag, men det er OK fordi det er den første decideret "Off day" han har haft siden han kom. Han plejer jo at være fantastisk stort set hver gang.

    Leave a comment:

Working...
X