Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: FCK - OB, 10/9-16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Jeg er desværre nødt til at sige, at El Makrini var forfærdelig i dag. Langsom i boldomgangen, usikker og traf nogle mærkelige og atypiske beslutninger. Jeg tror absolut ikke, at vi behøver at frygte, at FCK skulle slå kløerne i ham.

    Leave a comment:


  • Kogtbaby88
    replied
    Indstillingen var der, men vi var igen ikke gode nok offensivt. Held og lykke til Kent og co. med at holde optimismen i spillerne. Det ser sort ud mht. slutspillet, desværre.

    Jeg er fan af karaktere, så her er mit bud på holdets indsats i dag:

    1-10 skala:

    Grytebust 8
    Lund 5
    KEP 5
    Tverskov 4
    Barrett 5
    Tingager (Indskiftet) 7
    Izunna 7
    Makrini 3
    Joan 5
    Desler 4
    AK 2
    Festersen 2
    Jönsson (Indskiftet) 2
    Greve (Indskiftet) ?

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
    Alt under seks point mod FCM og SDJ vil formentlig gøre slutspilschancen til teori...

    Men ellers enig. Ikke at udsætte på indsatsen. Der blev kæmpet og fightet godt. Muligvis Izunnas bedste spil, og Joan er slet ikke uden evner. Hvis han kan udvikle sig i løbet af sæsonen, bliver det rigtig interessant.
    Edmundsson har overrasket positivt på det sidste, men det var så også fra et utroligt lavt niveau ...

    Leave a comment:


  • skarven
    replied
    Alt under seks point mod FCM og SDJ vil formentlig gøre slutspilschancen til teori...

    Men ellers enig. Ikke at udsætte på indsatsen. Der blev kæmpet og fightet godt. Muligvis Izunnas bedste spil, og Joan er slet ikke uden evner. Hvis han kan udvikle sig i løbet af sæsonen, bliver det rigtig interessant.

    Leave a comment:


  • anglicantian
    started a topic Nedtakt: FCK - OB, 10/9-16

    Nedtakt: FCK - OB, 10/9-16

    Jeg havde gerne taget jordens mindste point med fra Telia parken, men sådan skulle det ikke være.

    Jeg er til dels stolt over indstillingen, for den var der i dag, men alt andet var så langt fra godt nok.

    Vi spiller pindsvinebold i 85+ minutter, og vores angribere er helt væk. Vi møder et godt hold ude, men baseret på vores evner i dag virker top 6 efterhånden umulig, andet end ud fra en teoretisk betragtning.

    Plusser til Joan, Mak og Izunna, der trods alt viste hhv. noget kvalitet med bolden og i erobringer.

    Resten fightede fint, men det var nok også det.
Working...
X