Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: FCK - OB, 10/9-16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Der var 2 som kunne matche FcK i dag... Makrini gjorde det en 20 minutters tid, men går ned, og ellers var der Myse i de sidste 70...
    Synes vi starter bedst, men det holdt ikke forfærdelig længe, og derefter er vi mere eller mindre træningskegler den resterende tid...

    Izunna synes jeg ikke var meget tilstede i første halveg, men han spillede sig op, og det blev en ganske god indsats af ham... AK skuffer igen, Desler det samme, indskiftningerne bringer intet... Tingager dog ok indhop...
    Edmund også ok kamp i dag...

    ... og puha, nr. sidst spiller i morgen mod de næstsidste. Og sådan en kamp er man nød til at skal forholde sig til... suk...
    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      ... og puha, nr. sidst spiller i morgen mod de næstsidste. Og sådan en kamp er man nød til at skal forholde sig til... suk...
      Ja, uafgjort i den kamp og så FCN sejr i deres kamp, så er vi slemt tæt på sidstepladsen....
      "Seriøs sport har intet med fair play at gøre. Den er fuld af had, jalousi og praleri, tilsidesættelse af alle regler og en sadistisk fornøjelse ved synet af vold. Med andre ord, det er krig uden våben."

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Hvis der findes nogle, der tror at det her hold kan lave seks point imod FCM og SønderjyskE, tror jeg at der står en seng klar til dem ude på P.
        Jeg kan ikke se os få point før runde 15 hvor vi møder SIF
        817 ⚪️
        Y.N.W.A ❤️

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          Hvis der findes nogle, der tror at det her hold kan lave seks point imod FCM og SønderjyskE, tror jeg at der står en seng klar til dem ude på P.
          Det er nogle af de samme folk, som heller ikke synes at forstå, at der er 7 kampe færre at opnå målsætningen i end sidste år, og man derfor ikke kan tillade sig så meget slendrian som nu, for så er toget kørt. Uanset hvor lidt vi så er spillet sammen. Vi har ikke råd til at vente på, at det sker.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            #20
            Izunna er min MOM i dag. OB kan jo lige så godt spille uden angribere, og så putte 2 midtbanespillere mere på banen. Angriberne er jo værdiløse!

            Comment


              #21
              Viljen og fighten idag var ok, men selve spillet er jo elendigt. Vi er ikke ret boldsikre, vi laver mange fejl. Der mangler kvalitet i stort set alt. Grytebust er den spiller med mest kvalitet, han er sikker og stabil.
              Nu må de ansvarlige i Ådalen for fanden da kunne se at den er helt gal og der skal handling til. Over en 5 årig periode er OB forvandlet til et kønsløst hold uden nogen chance for en topplacering. Vi er ikke med i toppen af ligaen, vi vinder ikke længere pokalen, vi spiller ikke med i Europa . Er det virkelig ledelsens bud på ar drive Øens hold. Der kommer under 4000 til næste kamp, mangeårrige fans er ved at miste modet. Vågn nu op , kom på bane , træk i arbejdstøjet. Det kan sgu ikke passe at en traditions klub som OB er under afvikling. De meldinger der kommer fra JH og KN om at truppen er god nok er, kan jo ikke længere tages alvorligt.
              Jeg er stribet i sjæl og hjerte, og jeg ønsker at min klub kommer tilbage på sporet. Men tilliden til den sportslige ledelse af klubben er væk. Der skal nye kræfter i spil ellers ender vi ligesom Vejle..

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Det er nogle af de samme folk, som heller ikke synes at forstå, at der er 7 kampe færre at opnå målsætningen i end sidste år, og man derfor ikke kan tillade sig så meget slendrian som nu, for så er toget kørt. Uanset hvor lidt vi så er spillet sammen. Vi har ikke råd til at vente på, at det sker.

                MvH ChrisOB
                Bare rolig. Mange af os "jubeloptimister" er også ved at se skriften på væggen. Jeg er begyndt at se på denne sæson som en "win-win" situation efterhånden - hvis vi ikke når top 6, må der for fanden ske noget handling. Enten i form af seriøs investering i holdet, eller i form af udskiftning af sportslig ledelse.

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                  Bare rolig. Mange af os "jubeloptimister" er også ved at se skriften på væggen. Jeg er begyndt at se på denne sæson som en "win-win" situation efterhånden - hvis vi ikke når top 6, må der for fanden ske noget handling. Enten i form af seriøs investering i holdet, eller i form af udskiftning af sportslig ledelse.
                  Hvorfor enten eller? Hvorfor ikke begge? Det er hvad jeg ville være glad om.
                  "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                  - Norbert Elgert -

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                    Bare rolig. Mange af os "jubeloptimister" er også ved at se skriften på væggen. Jeg er begyndt at se på denne sæson som en "win-win" situation efterhånden - hvis vi ikke når top 6, må der for fanden ske noget handling. Enten i form af seriøs investering i holdet, eller i form af udskiftning af sportslig ledelse.
                    Vi har brug for begge dele. Men når der ikke bliver investeret nok, så skal den sportslige ledelse jo være ekstra skarpe med det de så har. Og det er bare ikke sket i tilstrækkelig grad.

                    Og så skal man ikke forsøge at sælge en sæbekassebil som en sportsvogn.

                    MvH ChrisOB
                    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                    Comment


                      #25
                      Fint tilfreds med kun at tabe 2-0 i dag, men vi var også heldige, at nederlaget ikke blev større. Slipper vi et mål tidligt ind og er nødt til at gå frem, kunne det været blevet en massakre. Egentlig underligt at være tilfreds med et nederlag, men jeg kan ganske enkelt ikke finde noget positivt at sige om den samlede trup. Foruden lidt tiltrængt fight kommer der ganske enkelt intet fodbold fra OB i dag. Det er ren skyttegrav foran eget mål, hvilket er helt ok i en kamp som i dag, men det vidner også om, at truppen så godt som ingen offensive kvaliteter besidder.

                      Faktisk har jeg svært ved at se, hvorfor nedrykningsspillet ikke skulle blive rigtig spændende på den ubehagelige måde for OB. Er vi i virkeligheden så meget bedre end Silkeborg og de andre? Det kan sagtens ende i en nedrykning, og det kan vi og klubben lige så godt indstille os på allerede nu. Nej, det ender forhåbentlig ikke der, men det er absolut en mulighed lige nu, hvor vi har en trup på så lavt et niveau.
                      OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Oraklet Se indlæg
                        Viljen og fighten idag var ok, men selve spillet er jo elendigt. Vi er ikke ret boldsikre, vi laver mange fejl. Der mangler kvalitet i stort set alt. Grytebust er den spiller med mest kvalitet, han er sikker og stabil.
                        Nu må de ansvarlige i Ådalen for fanden da kunne se at den er helt gal og der skal handling til. Over en 5 årig periode er OB forvandlet til et kønsløst hold uden nogen chance for en topplacering. Vi er ikke med i toppen af ligaen, vi vinder ikke længere pokalen, vi spiller ikke med i Europa . Er det virkelig ledelsens bud på ar drive Øens hold. Der kommer under 4000 til næste kamp, mangeårrige fans er ved at miste modet. Vågn nu op , kom på bane , træk i arbejdstøjet. Det kan sgu ikke passe at en traditions klub som OB er under afvikling. De meldinger der kommer fra JH og KN om at truppen er god nok er, kan jo ikke længere tages alvorligt.
                        Jeg er stribet i sjæl og hjerte, og jeg ønsker at min klub kommer tilbage på sporet. Men tilliden til den sportslige ledelse af klubben er væk. Der skal nye kræfter i spil ellers ender vi ligesom Vejle..
                        +1
                        Fakler og høtyve må snart blive en realitet

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af StateTrooper Se indlæg
                          Fint tilfreds med kun at tabe 2-0 i dag, men vi var også heldige, at nederlaget ikke blev større. Slipper vi et mål tidligt ind og er nødt til at gå frem, kunne det været blevet en massakre. Egentlig underligt at være tilfreds med et nederlag, men jeg kan ganske enkelt ikke finde noget positivt at sige om den samlede trup. Foruden lidt tiltrængt fight kommer der ganske enkelt intet fodbold fra OB i dag. Det er ren skyttegrav foran eget mål, hvilket er helt ok i en kamp som i dag, men det vidner også om, at truppen så godt som ingen offensive kvaliteter besidder.

                          Faktisk har jeg svært ved at se, hvorfor nedrykningsspillet ikke skulle blive rigtig spændende på den ubehagelige måde for OB. Er vi i virkeligheden så meget bedre end Silkeborg og de andre? Det kan sagtens ende i en nedrykning, og det kan vi og klubben lige så godt indstille os på allerede nu. Nej, det ender forhåbentlig ikke der, men det er absolut en mulighed lige nu, hvor vi har en trup på så lavt et niveau.
                          Det er helt uhyggeligt, når selv du er resigneret frem for skummende af raseri..

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Det er helt uhyggeligt, når selv du er resigneret frem for skummende af raseri..
                            Ligegyldigheden.. En meget meget værre ting..

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Det er helt uhyggeligt, når selv du er resigneret frem for skummende af raseri..
                              Jeg kan ikke blive gal over sådan et nederlag som i dag, for der er mindst tre klassers forskel på de to holds spillere (og stadion, og træningsanlæg og, og ...) Det, som kan gøre mig rasende er ledelsens fuldstændig manglende realitetssans og alt fore store tro på egne evner.

                              Jesper Hansen er forhåbentlig snart fortid i Odense. Mon ikke der er en Meny i Billund eller Grindsted et sted, som kan bruge en billig og tør købmand?
                              OB havde været danske mestre nu, hvis ikke man i 2008 havde lagt kursen om og forsøgt at købe sig til et mesterskab med udenlandske stjerner. Havde man beholdt Ulrik Larsen, og bestyrelsen havde lagt mindre pres på Kim Brink, havde OB vundet mesterskabet mindst én gang siden. Jesper Hansen og Kent Nielsen skal i øvrigt fyres.

                              Comment


                                #30
                                Nu kunne jeg ikke se kampen i dag men lyder da trods alt til der blev kæmpet - fint.
                                Og et 2-0 nederlag på udebane til FCK er jo i sig selv ingen katastrofe.
                                Problemet og grunden til bekymring er jo alle de kampe og manglende point der er gået forud.....

                                Comment

                                Working...
                                X