Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Nedtakt: FCK - OB, 10/9-16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Der var mange skræmmende statistikker, hvor vi på de fysiske parametre lå meget lavt. Hvor kan man finde den slags tal henne?
    Har prøvet at lede efter dem uden held. Men det var skræmmende statistikker.. Facts er også at vi i snit løber ca 16-17 km mindre end BIF pr kamp.. På trods af at vi i Makrini måske har den mest løbende spiller i ligaen.
    Når man så begynder at ligge alle dem sammen begynder det at give et billede af det vi har set weekend efter weekend og hvorfor at vi ligger hvor vi gør..
    Last edited by fmprOB; 11-09-2016, 17:37.

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      Jeg er enig i trænerne ikke ufejlbarlige, og jeg siger netop at det ikke "bare er mentalt" det halter. Det er en kompleks situation hvor der må og skal arbejdes på flere fronter. Jeg var ikke bekendt med det lave antal vundne dueller .. det er skræmmende og tankevækkende.
      Så kompleks behøves det heller ikke at være. Hvis vi havde den rigtige sportsdirektør... Men det har vi ikke.

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Der var mange skræmmende statistikker, hvor vi på de fysiske parametre lå meget lavt. Hvor kan man finde den slags tal henne?
        Superliga.Dk tænker jeg.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #64
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Har prøvet at lede efter dem uden held. Men det var skræmmende statistikker.. Facts er også at vi i snit løber ca 16-17 km mindre end BIF pr kamp.. På trods af at vi i Makrini måske har den mest løbende spiller i ligaen.
          Når man så begynder at ligge alle dem sammen begynder det at give et billede af det vi har set weekend efter weekend og hvorfor at vi ligger hvor vi gør..



          De ligger på superliga.dk under "performance center".

          Vi er næstdårligst i antal tacklinger/kamp, dårligst i bolderobringer/kamp, næstdårligst i frispark/kamp. Og kun FCN er dårligere i vundne luftdueller/kamp...

          Til gengæld er vi de næstmest løbende i ligaen.

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg



            De ligger på superliga.dk under "performance center".

            Vi er næstdårligst i antal tacklinger/kamp, dårligst i bolderobringer/kamp, næstdårligst i frispark/kamp. Og kun FCN er dårligere i vundne luftdueller/kamp...

            Til gengæld er vi de næstmest løbende i ligaen.
            sjovt. For et par runder siden så jeg stats på at vi løb ca 100km pr kamp og BIF 116km. Men der har så været en fejl et sted

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Så kompleks behøves det heller ikke at være. Hvis vi havde den rigtige sportsdirektør... Men det har vi ikke.

              MvH ChrisOB
              Vrøvl ... Det er jo bare os der er negative og har kørt vores hadekampagne siden JH ankom . Blot fordi vi ikke har forstand nok til at se alt det gode JH har tilført OB . Han har jo ene mand reddet vores økonomi , alt imens vi møgforkælet har surmulet og stillet alt for store forventninger .


              Ironi kan forekomme ;-)
              Last edited by Magge; 11-09-2016, 18:39.
              817 ⚪️
              Y.N.W.A ❤️

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg



                De ligger på superliga.dk under "performance center".

                Vi er næstdårligst i antal tacklinger/kamp, dårligst i bolderobringer/kamp, næstdårligst i frispark/kamp. Og kun FCN er dårligere i vundne luftdueller/kamp...

                Til gengæld er vi de næstmest løbende i ligaen.
                Okay så kan vi konkludere, at det ikke måske ikke handler om antallet af vundne dueller, men hvad man bruger de erobringer til. Brøndby og FCK er langt nede på listen i flere kategorier, men ligger 1 og 2 i tabellen.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Vrøvl ... Det er jo bare os der er negative og har kørt vores hadekampagne siden JH ankom . Blot fordi vi ikke har forstand nok til at se alt det gode JH har tilført OB . Han har jo ene mand reddet vores økonomi , alt imens vi møgforkælet har surmulet og stillet alt for store forventninger .
                  Tak fordi du lige kan sætte mig på plads. Jeg vedkender, jeg ikke aner, hvad jeg snakker om, og at JH selvfølgelig er Gud.

                  MvH ChrisOB
                  1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Tak fordi du lige kan sætte mig på plads. Jeg vedkender, jeg ikke aner, hvad jeg snakker om, og at JH selvfølgelig er Gud.

                    MvH ChrisOB
                    Ja vi burde have lært det eftersom der igennem 2-3 år er venlige folk som gentagne gange har forsøgt at belære os om vores fejlskøn , og at vores negativitet mest af alt ligner en hetz rettet imod JH . Det har sågar drevet folk væk fra forum at vi er så sortseende .. Måske også vores negative holdning der driver folk væk fra stadion ..
                    817 ⚪️
                    Y.N.W.A ❤️

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                      Okay så kan vi konkludere, at det ikke måske ikke handler om antallet af vundne dueller, men hvad man bruger de erobringer til. Brøndby og FCK er langt nede på listen i flere kategorier, men ligger 1 og 2 i tabellen.

                      MvH ChrisOB
                      Om vi så var bedst i erobringer , tacklinger , dueller , løb og boldbesiddelse så nytter det intet når alt dør på den sidste 1/3 af banen når modstanderne har afventet vores boldmassage på tværs og bagud
                      817 ⚪️
                      Y.N.W.A ❤️

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                        Ja vi burde have lært det eftersom der igennem 2-3 år er venlige folk som gentagne gange har forsøgt at belære os om vores fejlskøn , og at vores negativitet mest af alt ligner en hetz rettet imod JH . Det har sågar drevet folk væk fra forum at vi er så sortseende .. Måske også vores negative holdning der driver folk væk fra stadion ..
                        Ja klart alt er vores skyld, for hvis vi bare var lidt mere positive, så ville alt jo falde magisk i hak...

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Okay så kan vi konkludere, at det ikke måske ikke handler om antallet af vundne dueller, men hvad man bruger de erobringer til. Brøndby og FCK er langt nede på listen i flere kategorier, men ligger 1 og 2 i tabellen.

                          MvH ChrisOB
                          Måske fordi det ikke er nødvendigt for dem med de erobringer og vundne dueller, fordi de ganske enkelt har bolden mest?

                          Anyways, så synes jeg, hvis jeg tolker ud fra de tal, vi ser i statistikken, at det ser lidt skræmmende ud. Man vinder næstfærrest bolde i luften, har nærmest mindst tacklinger og bolderobringer, begår ikke mange frispark (tolker jeg som manglende "ild i øjnene"), mange clearinger=presset ad h til...
                          Statistik kan bruges til meget, men det er på banen kampene vindes... men måske vi i statistikken ser nogle af årsagerne til de alt for få points?
                          Mvh Kent

                          Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                            Måske fordi det ikke er nødvendigt for dem med de erobringer og vundne dueller, fordi de ganske enkelt har bolden mest?

                            Anyways, så synes jeg, hvis jeg tolker ud fra de tal, vi ser i statistikken, at det ser lidt skræmmende ud. Man vinder næstfærrest bolde i luften, har nærmest mindst tacklinger og bolderobringer, begår ikke mange frispark (tolker jeg som manglende "ild i øjnene"), mange clearinger=presset ad h til...
                            Statistik kan bruges til meget, men det er på banen kampene vindes... men måske vi i statistikken ser nogle af årsagerne til de alt for få points?
                            Vi har haft bolden tredjemest af alle. Kun overgået af FCK og Brøndby.

                            Dér finder vi en anden forklaring. Med en boldprocent på 57 burde vi jo fået lige så meget ud af det som FCK og Brøndby gør, eller huh? Så vi har bolden meget, erobrer for lidt, er dårlige i luften og der er nogen, der undrer sig over, vi ikke synes det er sjovt at se holdet spille?

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #74
                              http://ekstrabladet.dk/sport/fodbold...e-svar/6287635

                              Comment


                                #75
                                Hvordan slipper han for spørgsmål om hans fascination af hår han er ved og rive det af Tverskov?

                                Var de ikke enige om i studiet han laver straffe på Dessler.

                                Jeg vil heller tabe alle vigtige kampe de næste 5-9 år med landsholdet end og se så usympatiske en type på holdet.

                                Comment

                                Working...
                                X