Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Sidste transferdag 31/8-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
    Aiden McGeady er inner wing
    Nej, det fandme ved gud han ikke er.

    Comment


      Hæfter mig i første omgang mest ved at han kun har en enkelt kamp siden slutningen af April... Det er nok en af de der som lige skal i gang, men igen, også derfor det kan lade sig gøre...(hvis det sker)
      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Man må sige at McGeady i den grad er et stort navn. Når det så er sagt, så har McGeady lignet en rimeligt færdig mand de seneste år, hvis man følger med i Premier League. Hans lejemål i Wednesday ser heller ikke ud til at have været nogen særligt stor succes.

        Kigger man på ham som spillertype, er han det diametralt modsatte af en klassisk Kent Nielsen-kant. Han er en kantspiller der helst spiller ud ved linjen og går på ydersiden af backsene, med hans fremragende driblinger, som man må sige, at han har. Han har så også levet af den frygtindgydende fart, han havde i Celtic-tiden, men den har godt nok også set ud til at være bygones i de seneste år.

        Det ligner ærligt talt mere noget der er trukket ud af røven her i 11. time, fordi at man blev tilbudt det, og at det så spændende ud, end det ligner noget der er gennemarbejdet og identificeret som en type, der ville passe godt ind. Det er dyrt, det er aldrende, og det er sikkert også i en begrænset periode på et år. Jeg har svært ved at få øje på perspektiverne, ærligt talt.
        Præcist samme følelse jeg sidder med, jeg skrev igår, at det kunne da være, vi fik en Lado 2, er det ham?

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          30 år er også meget for en spiller som ham, hvis helt store spidskompetencer har været fart og driblinger. Man bliver heller ikke mere beroliget af, faktisk at have set ham spille inden for de seneste par år.
          Jeg klapper heller ikke i hænderne. Der er for mange advarselslamper. Du har ret i det virker desperat.

          Men hvis det sker må vi se. Min pointe er man kan aldrig vide med en spiller som ham.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Præcist samme følelse jeg sidder med, jeg skrev igår, at det kunne da være, vi fik en Lado 2, er det ham?
            I brokker Jer jo uanset hvad vi får ind.......... så det har vi vendet os til

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Kim-Odense Se indlæg
              I brokker Jer jo uanset hvad vi får ind.......... så det har vi vendet os til
              Og du skal have skiftet underpermissioner, hver gang der bare er noget der har en puls, som trækker en OB trøje over hovedet, så det har vi vænnet os til.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Præcist samme følelse jeg sidder med, jeg skrev igår, at det kunne da være, vi fik en Lado 2, er det ham?
                det ligner da meget godt.....for fuck sake
                Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  Syntes nok liiige de over sælger ham. Har da aldrig hørt om ham før....og så en lejeaftale - for helvede altså
                  Han har ikke engang fået et rygnummer til denne sæson, så den får gas på redaktionen...

                  ... men nej, han kan næsten ikke være varm(en enkelt kamp siden slut April) og hvis han er væk igen til vinter/sommer, så er jeg egentlig heller ikke voldsomt lun på den evt. handel...

                  Dukker han op skal han da helt sikkert have lov at forsøge sig, for som andre siger, så kan det næsten kun blive bedre...
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Lad os sige, at McGeady lykkes. Så får vi en fremragende spiller én mod én, der konstant vil udfordre forsvaret, og som kan gå til baglinjen og slå indlæg og på indersiden og afslutte. Nogen decideret kreativ spiller ift. at drive spillet og sætte medspillerne op, får vi altså ikke. Det synes jeg stadig bør være 1. prioritet, hvis der skal noget ind.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                      Nej, det fandme ved gud han ikke er.
                      Det spillede han de kampe, h or jeg har set ham.

                      Han kan bruge begge ben og kan spille begge kanter http://www.transfermarkt.com/aiden-m.../spieler/21333

                      Comment


                        Jeg glæder mig i hvert fald at der sker noget og at vi åbenbart er ikke helt så tilfreds med truppen som man sagde. Og når der kommer en spiller med mange landsholdskampe fra PL til OB så vil jeg i hvert fald ikke fordømme det før jeg har set ham på banen...
                        Så ville give ham en hjertelig velkommen hvis det lykkes og håber vi kan slippe af med Izunna før midnat.
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          "Nu henter JH sikkert en fra 2 division" bla bla og gud hjælpe mig om en spiller med sådan et fint CV også hurtigt bliver fejet af banen her. Det er sgu lidt vildt. Jeg kender ham som sagt ikke. Men hvis man lige hopper ud over den danske wiki og tager den på engelsk så bliver han en hel del sjovere. 6 landskampe i år. Det bliver sgu lidt for kræsent efter min smag hvis man i det mindste ikke kan tænke tja hvorfor ikke eller lignende. Her er lidt info på ham.

                          Celtic
                          Spartak Moscow
                          Individual[edit]

                          • Celtic FC Young Player of the Year (3): 2005, 2006, 2007
                          • Celtic FC Fans Player of the Year (1): 2008
                          • Celtic FC Players' Player of the Year (2): 2008, 2010
                          • SPFA Players' Player of the Year (1): 2008
                          • SPFA Young Player of the Year (1): 2008
                          • SPFA SPL Team of the Year (2): 2007–08, 2008–09
                          • Russian Football Union Top 33 (2): 2010, 2011–12
                          • BBC Sportsound Player of the Year (1): 2008
                          • Clydesdale Bank Young Player of the Year (1): 2008
                          • Scottish Premier League Player of the Month (3): December 2004, November 2007, February 2008
                          • Scottish Premier League Young Player of the Month (4): March 2005, November 2005, August 2006, September 2006
                          • Eircom Republic of Ireland Young Player of the Year (1): 2009


                          Celtic 2003–04 4 1 0 0 0 0 0 0 4 1
                          2004–05 27 4 5 0 2 1 3 0 37 5
                          2005–06 20 4 1 0 2 0 1 0 24 4
                          2006–07 34 5 4 0 2 0 6 0 46 5
                          2007–08 36 7 4 0 1 0 10 1 51 8
                          2008–09 29 3 3 1 4 2 4 1 40 7
                          2009–10 35 7 4 0 2 0 9 0 50 7
                          Spartak Moscow 2010 11 2 0 0 12 1 23 3
                          2011–12 31 3 3 1 0 0 34 4
                          2012–13 17 5 1 0 5 0 23 5
                          2013–14 13 1 0 0 0 0 13 1
                          Everton 2013–14 16 0 2 0 18 0
                          2014–15 16 1 2 0 1 0 5 0 24 1
                          2015–16 0 0 0 0 1 0 0 0 1 0
                          Sheffield Wednesday (loan) 2015–16 13 1 0 0 0 0 0 0 13 1
                          Det må siges at være mere end ok til en start.
                          Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Jeg glæder mig i hvert fald at der sker noget og at vi åbenbart er ikke helt så tilfreds med truppen som man sagde. Og når der kommer en spiller med mange landsholdskampe fra PL til OB så vil jeg i hvert fald ikke fordømme det før jeg har set ham på banen...
                            Så ville give ham en hjertelig velkommen hvis det lykkes og håber vi kan slippe af med Izunna før midnat.
                            fanme dejligt med lidt positiv energi :)))

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              "Nu henter JH sikkert en fra 2 division" bla bla og gud hjælpe mig om en spiller med sådan et fint CV også hurtigt bliver fejet af banen her. Det er sgu lidt vildt. Jeg kender ham som sagt ikke. Men hvis man lige hopper ud over den danske wiki og tager den på engelsk så bliver han en hel del sjovere. 6 landskampe i år. Det bliver sgu lidt for kræsent efter min smag hvis man i det mindste ikke kan tænke tja hvorfor ikke eller lignende. Her er lidt info på ham.

                              Celtic
                              Spartak Moscow
                              Individual[edit]

                              • Celtic FC Young Player of the Year (3): 2005, 2006, 2007
                              • Celtic FC Fans Player of the Year (1): 2008
                              • Celtic FC Players' Player of the Year (2): 2008, 2010
                              • SPFA Players' Player of the Year (1): 2008
                              • SPFA Young Player of the Year (1): 2008
                              • SPFA SPL Team of the Year (2): 2007–08, 2008–09
                              • Russian Football Union Top 33 (2): 2010, 2011–12
                              • BBC Sportsound Player of the Year (1): 2008
                              • Clydesdale Bank Young Player of the Year (1): 2008
                              • Scottish Premier League Player of the Month (3): December 2004, November 2007, February 2008
                              • Scottish Premier League Young Player of the Month (4): March 2005, November 2005, August 2006, September 2006
                              • Eircom Republic of Ireland Young Player of the Year (1): 2009


                              Celtic 2003–04 4 1 0 0 0 0 0 0 4 1
                              2004–05 27 4 5 0 2 1 3 0 37 5
                              2005–06 20 4 1 0 2 0 1 0 24 4
                              2006–07 34 5 4 0 2 0 6 0 46 5
                              2007–08 36 7 4 0 1 0 10 1 51 8
                              2008–09 29 3 3 1 4 2 4 1 40 7
                              2009–10 35 7 4 0 2 0 9 0 50 7
                              Spartak Moscow 2010 11 2 0 0 12 1 23 3
                              2011–12 31 3 3 1 0 0 34 4
                              2012–13 17 5 1 0 5 0 23 5
                              2013–14 13 1 0 0 0 0 13 1
                              Everton 2013–14 16 0 2 0 18 0
                              2014–15 16 1 2 0 1 0 5 0 24 1
                              2015–16 0 0 0 0 1 0 0 0 1 0
                              Sheffield Wednesday (loan) 2015–16 13 1 0 0 0 0 0 0 13 1
                              Det må siges at være mere end ok til en start.

                              han er alt alt for god til os ham gider vi ikke have :))))))))))

                              han er total lækker

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                                "Nu henter JH sikkert en fra 2 division" bla bla og gud hjælpe mig om en spiller med sådan et fint CV også hurtigt bliver fejet af banen her. Det er sgu lidt vildt. Jeg kender ham som sagt ikke. Men hvis man lige hopper ud over den danske wiki og tager den på engelsk så bliver han en hel del sjovere. 6 landskampe i år. Det bliver sgu lidt for kræsent efter min smag hvis man i det mindste ikke kan tænke tja hvorfor ikke eller lignende. Her er lidt info på ham.

                                Det må siges at være mere end ok til en start.
                                Ja. Lad os da bare købe en spiller ud fra hans CV. Også selvom at han ikke har spillet godt i flere år, har mistet tempo, hvilket i høj grad er det han har levet af, med al sandsynlighed er dyr at have rendende, og vil skulle bruge flere måneder på at komme i form, så hans indflydelse i det her efterår bliver meget ramponeret.

                                I guder, det er desværre den naivitet og middelmådighed OB er gjort af. Jeg gider ikke engang begynde at nævne, hvor mange gode CVer der har været i gennem klubben, men vist sig at være noget nær nulboner. Hvad værre er, man mistænker desværre, at den tankegang også hersker på ledelsesgangene.

                                Jeg håber i den grad, at McGeady bliver en succes, hvis han ender med at troppe op i en OB-trøje, det har vi brug for, men det skal ikke afholde mig fra at have en mening om en spiller, som jeg faktisk har set spille mange gange.
                                Last edited by Sheed; 31-08-2016, 16:55.

                                Comment

                                Working...
                                X