Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Indlæg fra OB om klubbens kommunikation

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Hej Morten,

    Jeg synes du giver et godt nuanceret svar på den kritik, der har været fra flere af brugerne på OB's fanforum. Tak!
    Som du selv citerer Gretzky: "You miss 100% of the shots you don't take", så ville jeg konkludere ud fra egne observationer, at i også rammer rigtigt med flere ting.

    Hvis man kigger på al den øgede eksponering fra vores U-rækker og talenter, ugentlige øvelser, integrering af SnapChat, video reportager fra spillerne, Twitter tweets, Instagram - Ja så dækker i jo faktisk ret bredt.
    De spørgsmål jeg ville stille dig Morten, lyder nok nærmere:

    Hvilke tanker har i gjort ved integrering af div. platforme?
    Hvad er strategien med de nye eksponeringstiltag (ugentlige klips, konkurrencer, talentdækning)?
    Hvilke praktikanter arbejder du med? Journalist, multimedie, kommunikation?
    Kunne man forestille sig at man indgik samarbejde med div. kommunikations studerende om brainstorm, crowdsourcing mm.?


    Jeg håber at du fik noget herinde fra du kunne bruge.

    Du vil modtage mine spørgsmål på mail, så du vil have en mulighed for at sætte lidt ord på, hvis du ønsker.

    Comment


      #62
      Er denne gået i glemslen?? Er der kommet en afrunding,fremskridt eller evaluering?

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Er denne gået i glemslen?? Er der kommet en afrunding,fremskridt eller evaluering?
        De tænker vel, at kommunikation med fans efter 6 nederlag i træk virker lidt omsonst? ;-)

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment

        Working...
        X