Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - Horsens 28/08/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
    Mener de sagde 4199

    uforståeligt at der ikke er flere der har tillid til procjekt OB når der nu meldes så troværdigt ud , når der er indkøbt tiltalende, kreative og spændende spillere
    Ja helt uforståeligt, måske vi skal have vores allesammens Sokrates til at rende rundt på stadion og såmænd nede i byen, og stille sokratiske spørgsmål, så de får indsigt i den utrolige visdom der ligger i OBs nuværende strategi, så vil alle nok få julelys i øjnene og resten af kampene vil være udsolgt resten af året.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
      Jeg må indrømme, at jeg efterhånden leger lidt med tanken om, at tage en pause fra fodbolden. Jeg keder mig så sindssygt, når jeg er på stadion, der er intet interessant ved holdet, og der er heller ikke noget interessant ved klubben i det hele taget. Hvis der foregår en fantastisk udvikling af klubben, så kunne jeg godt tænke mig at se det, høre om det, høre Jesper Hansen udfolde sine ambitioner og visioner for klubben, høre anføreren fortælle, cheftræneren, høre noget meningsfuldt om talentudviklingen. Der er ikke meget at holde af, ikke engang en ide om gode tider, intet, er der overhovedet superligafodbold i Odense om 5 år?

      Hverken på banen eller udenfor banen er OB værd at beskæftige sig med. Gør det kun af gammel pligt lige pt. Har absolut ingen lyst.
      Jeg kan virkelig godt følge dig SU1978, det er til at blive deprimeret over at se på OB i øjeblikket og det har det jo været i mange år efterhånden og det er jo det faktum som tærer ekstra meget på vores tålmodighed i denne svære tid.
      Jeg mener dog personligt vi bør holde fast i Kent Nielsen, da jeg stadig har stor tiltro til ham som træner. Han har dog brug for noget mere kvalitet til vores offensiv. Jeg synes stadig vores defensiv ser god ud med mange fine perspektiver spillemæssigt. Vi har nu fået en klassekeeper i Grytebust og Tverskov beviste idag at han er klasse både i forsvaret og på midtbanen. Der hvor kæden simpelthen ryger af for os er at der er ALT for mange af vores offensive spillere som ikke leverer det vi og Kent Nielsen kan forvente af dem og derfor bør Kent få sig nogle flere offensive klassespillere at vælge fra når truppen skal udtages og når spillere rammer formdyk. Alle er jo enige om at Desler er en fantastisk spiller men det han kommer med idag er jo en joke. Han er slet ikke landet efter sin OL-tur. AK er en klasseangriber, men han virker jo pt helt ved siden af sig selv. Rasmus Jönsson kan ikke gøre en flue fortræd, så han skal have en tur på bænken men pt har vi jo bare ikke noget bedre, Edmundson laver til tider nogle fine ting men for ofte løber det ud i sandet. Greve kommer ind med noget energi, men spillemæssigt og afslutningsmæssigt er han jo bare ikke god nok pt.. Festesen og Thomas Mikkelsen kan heller ikke gøre nogen forskel i øjeblikket. Men Kent har jo ikke nogen alternativer.
      Så kære ledelse i OB: Hvis I mener det alvorligt mht top 6 slutspil så skal der købes nogle offensive forstærkninger nu, ellers har Kent Nielsen simpelthen for dårlige arbejdsbetingelser.
      Last edited by OleKBH; 28-08-2016, 17:42.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
        Jeg skriver jo bare hvad Horsens selv udtrykker ...
        Aaah, vi har nu flest chancer, det er helt faktuelt ... Horsens har ganske få.
        Hvis du er i tvivl så kan du jo eventuelt tjekke superliga.dk ... der er ganske detaljeret statistik.
        Hvem fra Horsens er det der udtrykker det?

        Bo mener at deres gameplan lykkedes 99,9% hen af vejen, og mener i øvrigt, at de skaber de to største chancer i kampen. Det har jeg virkeligt svært ved at være uenig med ham i.

        http://indkast.dk/?n=147259

        Comment


          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg

          Og neden for linkes til en artikel med titlen. http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...rstaerkninger/
          Gad vide hvad OB melder ud.



          Og nederst linkes der til en artikel med titlen.
          OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

          Comment


            Jeg holder helt sikkert en pause med at spille på OB-kampe. Og jeg gider også kun se OB på fjernsyn, når jeg ikke kan finde på noget bedre at lave - det vil jeg ofte kunne. Stadion ligger for langt væk til at jeg tager dertil for at pines med den slags fodbold. Med mindre der sker mirakler. Men dem har vi jo ventet på i en del år.
            Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

            OB - engang var vi gode

            Comment


              Oprindeligt indsendt af sinus Se indlæg
              Og neden for linkes til en artikel med titlen. http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...rstaerkninger/
              Gad vide hvad OB melder ud.



              Og nederst linkes der til en artikel med titlen.
              Håber de melder ud at vi bytte ledelsen med ACH.
              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
              - Norbert Elgert -

              Comment


                Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                Jeg kan virkelig godt følge dig SU1978, det er til at blive deprimeret over at se på OB i øjeblikket og det har det jo været i mange år efterhånden og det er jo det faktum som tærer ekstra meget på vores tålmodighed i denne svære tid.
                Jeg mener dog personligt vi bør holde fast i Kent Nielsen, da jeg stadig har stor tiltro til ham som træner. Han har dog brug for noget mere kvalitet til vores offensiv. Jeg synes stadig vores defensiv ser god ud med mange fine perspektiver spillemæssigt. Vi har nu fået en klassekeeper i Grytebust og Tverskov beviste idag at han er klasse både i forsvaret og på midtbanen. Der hvor kæden simpelthen ryger af for os er at der er ALT for mange af vores offensive spillere som ikke leverer det vi og Kent Nielsen kan forvente af dem og derfor bør Kent få sig nogle flere offensive klassespillere at vælge fra når truppen skal udtages og når spillere rammer formdyk. Alle er jo enige om at Desler er en fantastisk spiller men det han kommer med idag er jo en joke. Han er slet ikke landet efter sin OL-tur. AK er en klasseangriber, men han virker jo pt helt ved siden af sig selv. Rasmus Jönsson kan ikke gøre en flue fortræd, så han skal have en tur på bænken men pt har vi jo bare ikke noget bedre, Edmundson laver til tider nogle fine ting men for ofte løber det ud i sandet. Greve kommer ind med noget energi, men spillemæssigt og afslutningsmæssigt er han jo bare ikke god nok pt.. Festesen og Thomas Mikkelsen kan heller ikke gøre nogen forskel i øjeblikket. Men Kent har jo ikke nogen alternativer.
                Så kære ledelse i OB: Hvis I mener det alvorligt mht top 6 slutspil så skal der købes nogle offensive forstærkninger nu, ellers har Kent Nielsen simpelthen for dårlige arbejdsbetingelser.
                Jeg er helt enig i, at vi skal holde fast i Kent Nielsen. Kontinuitet på den post er afgørende og er som sådan også enig i de fleste af dine betragtninger. Dog har jeg aldrig set Desler som en 'fantastisk' spiller. Desler er en relativt ung, nogenlunde superligaspiller, og jeg har svært ved at se ham hæve sig over det - dertil er hans kreativitet og tekniske niveau, simpelthen for ringe.

                Der er i den grad brug for offensive forstærkninger, og gerne til kanten, da kvaliteten i begge sider simpelthen ikke er et tophold værdigt. AK og Festersen skal nok genfinde deres gamle, høje niveau hvis kvaliteten i geledderne bagved er høj nok.

                Comment


                  I pausen af dagens kamp rundede vi de 25 % af grundspillet... ja så langt er virkeligheden fremme...

                  - Jamen, vi er jo ved at spille nye ind på holdet... Ja hold da op, det er jo helt ekstraordinært. I dag har vi 3 nye med, den ene er MoM, og optræder så der er ikke noget at komme efter. Den anden er en af suppens mest rutinerede, anfører, og er kommet "hjem" til far Kent, og det gælder også den tredje... begge to i øvrigt Danmarksmester med Kent...

                  Det er klart, lige præcis den form for nye spillere gør det jo ultra svært, og OB er i en særlig svær situation, fordi sådan er det bare...

                  ... men tilgengæld, så bliver vi med garanti bedre når vi bliver spillet mere sammen, hvilket tilsyneladende heller ikke er noget som gælder for konkurrenterne, og derfor skal OB nok få point til en top-6...

                  Horsens bruger også 3 nye i dag. En lejet reserve i FcM, en islænding fra 1. division(kasse), samt den altid pålidelige Aabech... de har jo ikke tilnærmelsesvis samme opgaver med at spille dem ind, som vi har med vores 2 tidligere mestre samt dagens MoM... det er klart...

                  Så ro på piger og drenge, det skal nok gå, og hvis ikke, jamen så gik det jo bare ikke... så kalder vi det bare en mellemsæson, og hvad ambitioner, sponsorer, budgetter, og fanden og hans pumpestok så end sagde, så lader vi som om det ikke betyder noget... ellers må vi ringe til onkel Niels, han kan vel sælge en længe fra herregården hvis det skulle være. Der er jo også stadig det varme vand at spare på... så ikke så meget negativitet, det skal nok gå, og der skal nok blive penge til det der skal være penge til fremover, forbedringer af diverse ting og sager...
                  Last edited by Kaspernon; 28-08-2016, 18:41.
                  Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                    Håber de melder ud at vi bytte ledelsen med ACH.
                    Det er simpelthen så uberettiget en kritik. Kan vi ikke prøve at holde et nogenlunde sagligt og faktuelt niveau i debatten?

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                      Vi skal jo score 4-5 gange i den her kamp - og så er der alle de gange, hvor vi triller rundt i deres felt uden at sparke på mål.

                      Det mest deprimerende er næsten at komme herinde på forum og finde ud af at vrede er afløst af apati. Folk falder fra fordi de ikke orker mere.
                      beskriver meget godt hvordan jeg har det.....er jo ikke engang overrasket mere, desværre.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
                        Vi skal jo score 4-5 gange i den her kamp - og så er der alle de gange, hvor vi triller rundt i deres felt uden at sparke på mål.

                        Det mest deprimerende er næsten at komme herinde på forum og finde ud af at vrede er afløst af apati. Folk falder fra fordi de ikke orker mere.
                        Vi er vel også derhenne hvor det ville hjælpe på humøret, hvis OB gik ud og fortalte os fans og øvrige offentlighed hvad de vil med klubben.
                        Det hele er så lukket og hemmeligt. Giv dog os fans en luns kød.
                        Vi er en klub med kæmpe potentiale. Men det hele er så defensivt og forsigtigt.
                        Og det er satme svært at lægge øre til den gang varme luft Kent Nielsen lirer af gang på gang efter mistede point.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                          I pausen af dagens kamp rundede vi de 25 % af grundspillet... ja så langt er virkeligheden fremme...

                          - Jamen, vi er jo ved at spille nye ind på holdet... Ja hold da op, det er jo helt ekstraordinært. I dag har vi 3 nye med, den ene er MoM, og optræder så der er ikke noget at komme efter. Den anden er en af suppens mest rutinerede, anfører, og er kommet "hjem" til far Kent, og det gælder også den tredje... begge to i øvrigt Danmarksmester med Kent...

                          Det er klart, lige præcis den form for nye spillere gør det jo ultra svært, og OB er i en særlig svær situation, fordi sådan er det bare...

                          ... men tilgengæld, så bliver vi med garanti bedre når vi bliver spillet mere sammen, hvilket tilsyneladende heller ikke er noget som gælder for konkurrenterne, og derfor skal OB nok få point til en top-6...

                          Horsens bruger også 3 nye i dag. En lejet reserve i FcM, en islænding fra 1. division(kasse), samt den altid pålidelige Aabech... de har jo ikke tilnærmelsesvis samme opgaver med at spille dem ind, som vi har med vores 2 tidligere mestre samt dagens MoM... det er klart...

                          Så ro på piger og drenge, det skal nok gå, og hvis ikke, jamen så gik det jo bare ikke... så kalder vi det bare en mellemsæson, og hvad ambitioner, sponsorer, budgetter, og fanden og hans pumpestok så end sagde, så lader vi som om det ikke betyder noget... ellers må vi ringe til onkel Niels, han kan vel sælge en længe fra herregården hvis det skulle være. Der er jo også stadig det varme vand at spare på... så ikke så meget negativitet, det skal nok gå, og der skal nok blive penge til det der skal være penge til fremover, forbedringer af diverse ting og sager...
                          enig i det er lidt et bullshit argument - vil dog mene der er en smule sandhed i det; potentialet for at vores spil bliver bedre når holdet bliver spillet sammen er der jo - andre hold Horsens eller BIF har måske bare hurtigere fået indfriet det potentiale. Ikke at jeg tror vi bliver markant bedre lige pludselig - eller overhaler de andre hold indenom, fordi "nu er vi spillet sammen" men lidt af afstanden vil givetvis blive lukket.....

                          uanset - skal vi i top 6 så skal der handels NU! Og tror efterhånden vi skal til at se mere en 2 nye folk i truppen....tænker en 5-8 stykker måske kan redde lidt

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                            Det er simpelthen så uberettiget en kritik. Kan vi ikke prøve at holde et nogenlunde sagligt og faktuelt niveau i debatten?
                            Undskyld, det var ikke faktuelt, men det er også lidt svært at være faktuelt efter 2 point ud af tre kampe mod oprykkereog en målsætning at være i Top 6 nu hvert år og at bringe os fremad igen. Forstår bare ikke mere hvad der ske i ledelsen. Enten de kan ikke hente de rigtige spillere eller Kent forstår ikke at arbejde med de og indstille de. Eller begge.
                            Vores bedste midtstopper er nu vores bedste 8'er, lukker hullet der på bekostning af forsvaret... Det er alt skuffende og uforståelig for mig.
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              enig i det er lidt et bullshit argument - vil dog mene der er en smule sandhed i det; potentialet for at vores spil bliver bedre når holdet bliver spillet sammen er der jo - andre hold Horsens eller BIF har måske bare hurtigere fået indfriet det potentiale. Ikke at jeg tror vi bliver markant bedre lige pludselig - eller overhaler de andre hold indenom, fordi "nu er vi spillet sammen" men lidt af afstanden vil givetvis blive lukket.....

                              uanset - skal vi i top 6 så skal der handels NU! Og tror efterhånden vi skal til at se mere en 2 nye folk i truppen....tænker en 5-8 stykker måske kan redde lidt

                              Arrghhh rolig nu , allerede i runde 15 vil vi igen have en kamp hvor vi er svage favoritter når vi ude møder SIF . Så der er masser at glæde sig til og hænge sine forventninger på .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Arrghhh rolig nu , allerede i runde 15 vil vi igen have en kamp hvor vi er svage favoritter når vi ude møder SIF . Så der er masser at glæde sig til og hænge sine forventninger på .
                                Velkommen til sorte september....

                                Comment

                                Working...
                                X