Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - Horsens 28/08/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Nu siger Horsens så lidt selv at de ikke just narrede OB ... men kæmpede den hjem.
    OB var jo uden tvivl bedst, men vi mangler offensiv klasse!
    WHAT!? Vi havde bolden, ja, men Horsens havde de to med afstand største chancer. Det er jo grotesk, at Bjerregaard ikke lukker den i anden halvleg.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
      Det er overvejende sandsynligt, at de næste 6 kampe ikke giver mere end 3-4 point, ... så er vi altså begravet i bunden med noget der ligner :
      2 sejre 5 uafgjorte 6 nederlag.
      Hvor skulle den sejr komme fra?

      Comment


        2 skide sejre siden vi kvajede os mod Hobro... Et kampprogram bla. bestående af 4 oprykkere, samt Hobro, Esbjerg, Viborg, og så miniputterne fra FcN...

        KRISE!!!
        Til-afgange under Alm: 96 - still counting

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
          WHAT!? Vi havde bolden, ja, men Horsens havde de to med afstand største chancer. Det er jo grotesk, at Bjerregaard ikke lukker den i anden halvleg.
          Jeg skriver jo bare hvad Horsens selv udtrykker ...
          Aaah, vi har nu flest chancer, det er helt faktuelt ... Horsens har ganske få.
          Hvis du er i tvivl så kan du jo eventuelt tjekke superliga.dk ... der er ganske detaljeret statistik.
          Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

          Jeg er ikke fan.
          Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

          Comment


            Luk nu din fede kæft Kent Nielsen og drop det optimistiske ævl. Vi er i KÆMPE krise og den bliver kun værre i den næste periode.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Vi burde jo have vundet denne kamp. Vi er langt bedre end Horsens.

              Men i fodbold er det resultater der tæller og desværre fik vi "negative" herinde ret igen. Truppen er ikke god nok. Og det er sportschefens ansvar

              Buy or be gone
              tja - er vi nu det? De vælger et defenssivt udgangspunkt, står godt og er klart bedre til det end vi er til at skabe chancer/score....

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                Jeg skriver jo bare hvad Horsens selv udtrykker ...
                Aaah, vi har nu flest chancer, det er helt faktuelt ... Horsens har ganske få.
                Hvis du er i tvivl så kan du jo eventuelt tjekke superliga.dk ... der er ganske detaljeret statistik.
                Fordi antallet af skud er jo super vigtigt...... Kig på, hvor afslutningerne kommer fra, så kan du danne dig et reelt billede. Horsens har endda 5 skud på mål imod vores 4, og 12 af vores 22 skud kom udenfor feltet, og var jo i hvert fald ikke i nærheden af at være farlige.

                Har du flere dårlige argumenter?

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Heiselberg Se indlæg
                  Luk nu din fede kæft Kent Nielsen og drop det optimistiske ævl. Vi er i KÆMPE krise og den bliver kun værre i den næste periode.
                  Det nærmer sig komiske Ali.... svært at tage seriøst. Hvorfor ikke sige tingene som de er?

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                    Fordi antallet af skud er jo super vigtigt...... Kig på, hvor afslutningerne kommer fra, så kan du danne dig et reelt billede. Horsens har endda 5 skud på mål imod vores 4, og 12 af vores 22 skud kom udenfor feltet, og var jo i hvert fald ikke i nærheden af at være farlige.

                    Har du flere dårlige argumenter?
                    Så du faktisk hele kampen?

                    OB har en del ret store chancer i 2 halvleg, men der bliver så afsluttet utroligt dårligt på de fleste ... det er faktuelt.
                    Men vi er enige i at det var ringe at der ikke blev scoret på dem, ... der mangler offensiv kvalitet.
                    Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                    Jeg er ikke fan.
                    Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Så du faktisk hele kampen?

                      OB har en del ret store chancer i 2 halvleg, men der bliver så afsluttet utroligt dårligt på de fleste ... det er faktuelt.
                      Men vi er enige i at det var ringe at der ikke blev scoret på dem, ... der mangler offensiv kvalitet.
                      Ja, jeg var faktisk tilstede. Hvilke store chancer? Jeg tæller AKs, hvor han forsøge et lob, som den klart største. Den er dog ikke i nærheden af at være ligeså stor som den Bjerregaard brænder, og heller ikke så stor, som den de scorer på.

                      Så har vi Tverskov der afslutter med ryggen til mål med det dårlige ben. Det kan man ikke ligefrem kalde en direktør. Så har vi Edmundsson der, efter 20 sek af anden halvleg, sender den forbi mål lidt uden for feltet. Og derudover har vi lidt småtteri såsom, Bredebro der header ned i jorden og 3 meter forbi mål, Greve der sparker som en pigespejder med venstrebenet fra kanten af feltet.

                      Synes du virkelig, at det ryger ind under kategorien "en del store chancer"? Jeg tror dårligt at vi kommer over 0,5 xG i 2. halvleg.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                        Ja, jeg var faktisk tilstede. Hvilke store chancer? Jeg tæller AKs, hvor han forsøge et lob, som den klart største. Den er dog ikke i nærheden af at være ligeså stor som den Bjerregaard brænder, og heller ikke så stor, som den de scorer på.

                        Så har vi Tverskov der afslutter med ryggen til mål med det dårlige ben. Det kan man ikke ligefrem kalde en direktør. Så har vi Edmundsson der, efter 20 sek af anden halvleg, sender den forbi mål lidt uden for feltet. Og derudover har vi lidt småtteri såsom, Bredebro der header ned i jorden og 3 meter forbi mål, Greve der sparker som en pigespejder med venstrebenet fra kanten af feltet.

                        Synes du virkelig, at det ryger ind under kategorien "en del store chancer"? Jeg tror dårligt at vi kommer over 0,5 xG i 2. halvleg.
                        I hvert fald 4 gode chancer og Horsens havde præcis 1 ... når vi snakker 2. halvleg.
                        At der afsluttes dårligt på de fleste, gør jo ikke chancen mindre :D.
                        Bare husk at bevare lidt af overblikket, selv når det er skuffende ... ingen tvivl om at det er ringe at vi ikke kan score, men chancerne var der nu, også langt flere end modstanderen havde.

                        Nok om det, der mangler forstærkninger i begge ender.
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          tja - er vi nu det? De vælger et defenssivt udgangspunkt, står godt og er klart bedre til det end vi er til at skabe chancer/score....
                          Vi skal jo score 4-5 gange i den her kamp - og så er der alle de gange, hvor vi triller rundt i deres felt uden at sparke på mål.

                          Det mest deprimerende er næsten at komme herinde på forum og finde ud af at vrede er afløst af apati. Folk falder fra fordi de ikke orker mere.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                            I hvert fald 4 gode chancer og Horsens havde præcis 1 ... når vi snakker 2. halvleg.
                            At der afsluttes dårligt på de fleste, gør jo ikke chancen mindre :D.
                            Bare husk at bevare lidt af overblikket, selv når det er skuffende ... ingen tvivl om at det er ringe at vi ikke kan score, men chancerne var der nu, også langt flere end modstanderen havde.

                            Nok om det, der mangler forstærkninger i begge ender.
                            Jeg er bare uenig, jeg ser ikke kun dårlige afslutninger, jeg ser også store besværligheder med at få omdannet stort spilovertag til store chancer. Jeg kan godt se, at du går meget op i antallet, jeg går mere op i, hvor store chancer der reelt bliver skabt. Synes du, at vi skabte en chance i dag der var ligeså stor, som den Horsens scorer på og som Bjerregaard brænder i anden halvleg? Det synes jeg ikke, og jeg synes, at det er meget kritisabelt, hvis du går fra banen i en hjemmekamp mod Horsens, hvor de har skabt kampens to største chancer.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              Enig. Der var så mange mærkelige dispositioner...
                              Og hvilke spillere blev bedre under ham? Det ligner mere at de gode blev dårliger, de middelmådige blev middelmådig og de dårlige blev dårlig.
                              (Udtaget mulighvis JJT som udvikler sig og Tverskov/Gryte/ElMak som VAR allerede god, da de kom og blev det.)
                              Sådan har det altid været. Gad vide om der er nogle vrede nisser i Ådalen, der laver magi. De vil have Ådalen for sig selv.
                              Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

                              OB - engang var vi gode

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                                Ja, jeg var faktisk tilstede. Hvilke store chancer? Jeg tæller AKs, hvor han forsøge et lob, som den klart største. Den er dog ikke i nærheden af at være ligeså stor som den Bjerregaard brænder, og heller ikke så stor, som den de scorer på.

                                Så har vi Tverskov der afslutter med ryggen til mål med det dårlige ben. Det kan man ikke ligefrem kalde en direktør. Så har vi Edmundsson der, efter 20 sek af anden halvleg, sender den forbi mål lidt uden for feltet. Og derudover har vi lidt småtteri såsom, Bredebro der header ned i jorden og 3 meter forbi mål, Greve der sparker som en pigespejder med venstrebenet fra kanten af feltet.

                                Synes du virkelig, at det ryger ind under kategorien "en del store chancer"? Jeg tror dårligt at vi kommer over 0,5 xG i 2. halvleg.
                                Joan på stolpen helt oppe ved sammenføjningen.

                                Comment

                                Working...
                                X