Annoncering

Collapse
No announcement yet.

kamptråd OB - Horsens 28/08/2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Joan på stolpen helt oppe ved sammenføjningen.
    Det var i første halvleg. Men jeg medgiver at det var vores bedste tilbud, selvom at vinklen var lidt spids og krævede en afretning af Sanneh.

    Comment


      Bo Henriksen er vist bare en klogere træner, for det er hans fortjeneste at hans taktik var god og blev fulgt. Vi kom aldrig ind i en rytme og det var en samling etbenede hovedløse høns, der legede fodboldspillere. Pinligt ringe ud fra alle parametre.
      Det positive var at Tverskov faktisk gjorde det ganske udmærket på midtbanen.
      Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

      OB - engang var vi gode

      Comment


        Oprindeligt indsendt af B(ob) Se indlæg
        Vi skal jo score 4-5 gange i den her kamp - og så er der alle de gange, hvor vi triller rundt i deres felt uden at sparke på mål.

        Det mest deprimerende er næsten at komme herinde på forum og finde ud af at vrede er afløst af apati. Folk falder fra fordi de ikke orker mere.
        Jeg må indrømme, at jeg efterhånden leger lidt med tanken om, at tage en pause fra fodbolden. Jeg keder mig så sindssygt, når jeg er på stadion, der er intet interessant ved holdet, og der er heller ikke noget interessant ved klubben i det hele taget. Hvis der foregår en fantastisk udvikling af klubben, så kunne jeg godt tænke mig at se det, høre om det, høre Jesper Hansen udfolde sine ambitioner og visioner for klubben, høre anføreren fortælle, cheftræneren, høre noget meningsfuldt om talentudviklingen. Der er ikke meget at holde af, ikke engang en ide om gode tider, intet, er der overhovedet superligafodbold i Odense om 5 år?

        Hverken på banen eller udenfor banen er OB værd at beskæftige sig med. Gør det kun af gammel pligt lige pt. Har absolut ingen lyst.

        Comment


          Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
          Bo Henriksen er vist bare en klogere træner, for det er hans fortjeneste at hans taktik var god og blev fulgt. Vi kom aldrig ind i en rytme og det var en samling etbenede hovedløse høns, der legede fodboldspillere. Pinligt ringe ud fra alle parametre.
          Det positive var at Tverskov faktisk gjorde det ganske udmærket på midtbanen.
          Men det kostede så i forvaret, at hen forsvandt derfra.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
            Jeg må indrømme, at jeg efterhånden leger lidt med tanken om, at tage en pause fra fodbolden. Jeg keder mig så sindssygt, når jeg er på stadion, der er intet interessant ved holdet, og der er heller ikke noget interessant ved klubben i det hele taget. Hvis der foregår en fantastisk udvikling af klubben, så kunne jeg godt tænke mig at se det, høre om det, høre Jesper Hansen udfolde sine ambitioner og visioner for klubben, høre anføreren fortælle, cheftræneren, høre noget meningsfuldt om talentudviklingen. Der er ikke meget at holde af, ikke engang en ide om gode tider, intet, er der overhovedet superligafodbold i Odense om 5 år?

            Hverken på banen eller udenfor banen er OB værd at beskæftige sig med. Gør det kun af gammel pligt lige pt. Har absolut ingen lyst.
            +1

            Comment


              Har Fester en chance i dag..? Er det tilfældet, så kan vi notere ham og AK for tilsammen tre afslutninger... Det er jo ikke engang tilstrækkeligt at kalde det uskarpt, da der simpelthen ikke er afslutninger nok at måle det ud efter...
              Der er jo ikke noget at sige til vi skal bruge så mange chancer, det er ofte de "forkerte" der får dem, og også forholdsvis ufarlige afslutninger udefra...
              Når det så er sagt, så skulle der selvfølgelig scores i dag, og det er jo ikke sådan at de resterende spillere alle sammen er uden evner som afslutter, men det er bestemt et problem at vores angribere ikke er mere med end de er... ikke bare i dag...
              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

              Comment


                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                Jeg må indrømme, at jeg efterhånden leger lidt med tanken om, at tage en pause fra fodbolden. Jeg keder mig så sindssygt, når jeg er på stadion, der er intet interessant ved holdet, og der er heller ikke noget interessant ved klubben i det hele taget. Hvis der foregår en fantastisk udvikling af klubben, så kunne jeg godt tænke mig at se det, høre om det, høre Jesper Hansen udfolde sine ambitioner og visioner for klubben, høre anføreren fortælle, cheftræneren, høre noget meningsfuldt om talentudviklingen. Der er ikke meget at holde af, ikke engang en ide om gode tider, intet, er der overhovedet superligafodbold i Odense om 5 år?

                Hverken på banen eller udenfor banen er OB værd at beskæftige sig med. Gør det kun af gammel pligt lige pt. Har absolut ingen lyst.
                Og det dér er hvorfor, vi er i krise på så mange andre måder end bare det sportslige. Samhørigheden, kulturen, engagementet. Der er en fundamental identitetskrise, der dræner folk for lyst og drive. Vi kunne jo synge herfra til evigheden, og spillet på banen bliver bare ikke bedre. Man sidder og keder sig, man kigger rundt og ser andre kede sig og/eller puste ud, som om de tænker "Hvad fanden laver jeg her"?

                Dét er det største sygdomstegn, der desværre enten bliver ignoreret eller downplayet som en del af, at vi har mange nye spillere, der skal spilles sammen.

                Gør et eller andet. Lad være med at lade som om, det her kun er midlertidigt. For vi bløder interesse, engagement og tilskuere.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Jeg er bare uenig, jeg ser ikke kun dårlige afslutninger, jeg ser også store besværligheder med at få omdannet stort spilovertag til store chancer. Jeg kan godt se, at du går meget op i antallet, jeg går mere op i, hvor store chancer der reelt bliver skabt. Synes du, at vi skabte en chance i dag der var ligeså stor, som den Horsens scorer på og som Bjerregaard brænder i anden halvleg? Det synes jeg ikke, og jeg synes, at det er meget kritisabelt, hvis du går fra banen i en hjemmekamp mod Horsens, hvor de har skabt kampens to største chancer.
                  Skriver jeg det ikke præcist nok :)?
                  Det undrer mig lidt hvordan du kan misse, at jeg helt specifikt snakker om, at OB har klart flest store chancer (jeg synes da at jeg skriver det flere gange)
                  ... men hvis du fortsat er i tvivl om hvem der har klart flest af dem, så læs eventuelt en kamprapport, eller se højdepunkter eller lignende.
                  Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                  Jeg er ikke fan.
                  Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Jeg må indrømme, at jeg efterhånden leger lidt med tanken om, at tage en pause fra fodbolden. Jeg keder mig så sindssygt, når jeg er på stadion, der er intet interessant ved holdet, og der er heller ikke noget interessant ved klubben i det hele taget. Hvis der foregår en fantastisk udvikling af klubben, så kunne jeg godt tænke mig at se det, høre om det, høre Jesper Hansen udfolde sine ambitioner og visioner for klubben, høre anføreren fortælle, cheftræneren, høre noget meningsfuldt om talentudviklingen. Der er ikke meget at holde af, ikke engang en ide om gode tider, intet, er der overhovedet superligafodbold i Odense om 5 år?

                    Hverken på banen eller udenfor banen er OB værd at beskæftige sig med. Gør det kun af gammel pligt lige pt. Har absolut ingen lyst.
                    enig ....
                    Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                      Skriver jeg det ikke præcist nok :)?
                      Det undrer mig lidt hvordan du kan misse, at jeg helt specifikt snakker om, at OB har klart flest store chancer (jeg synes da at jeg skriver det flere gange)
                      ... men hvis du fortsat er i tvivl om hvem der har klart flest af dem, så læs eventuelt en kamprapport, eller se højdepunkter eller lignende.
                      Jeg forstår hvad du mener, men når du nægter at argumentere for det, så er det svært at købe præmissen. Nævn nu, hvad det er for nogle store chancer, der er ligeså store som dem Horsens skaber i dag, som du taler om. Hvad skal jeg få ud af at læse en kamprapport eller at se højdepunkter? At blive bekræftet i, at Horsens skabte kampens to største tilbud, og at vi havde en masse afslutninger der ikke blev spillet store nok eller havde den topkvalitet der skulle til, at de endte i mål?

                      Comment


                        Vi taber og virker til at være handlingslammede. Horsens vinder og siger, de jagter to forstærkninger. Nogen der kan se det groteske i det?

                        Gør et eller andet skidesprællere! Nu!

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                          Nogen der har hørt tilskuere tal? Det kan da ikke være svært at tælle de der 3-4 tusind
                          4178 eller deromkring... næste gange 2845.

                          Comment


                            Vi spiller da nok det kedeligste fodbold uden ideer og liv, selv under Beck var der mere gejst og gang i kampen.

                            Den 9er vi ikke kunne holde på mangler til og levere boldene til AK og Fester, de høje bolde ind over bagerst i feltet, hvor DER IKKE STÅR nogen, vinder vi nok ikke mange kampe med.

                            Hvorfor er Jønsson med fra start, kan ikke se han bringer noget til holdet? Vi har fået et par gode folk, El M, Gryte og Edmunsson, men resten virker ikke som om de gider. Der er ingen OB hold ånd tilbage. JH og KH har fået en masse billige spiller.

                            Hvis JH ikke har 2-3 kaniner han trækker op af hatten inden vinduet lukker, så er barometeret på minus 5 og top 6 virker ikke ret realistisk, med mindre de har noget trylledrik vi ikke kender til.

                            Øv for en røv dag på stiften..

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                              2 point ud af tre kampe mod oprykkere, derfra 2 hjemmekampe. Det er fedt Kent, virkelig fedt. spændende hvordan du vil forklare det og om du er stadig tilfreds med truppen, osv...
                              http://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder...ve-potentiale/
                              Oh! Ja?
                              Tak, Kent.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af ultimatew Se indlæg
                                4178 eller deromkring... næste gange 2845.
                                Mener de sagde 4199

                                uforståeligt at der ikke er flere der har tillid til procjekt OB når der nu meldes så troværdigt ud , når der er indkøbt tiltalende, kreative og spændende spillere
                                817 ⚪️
                                Y.N.W.A ❤️

                                Comment

                                Working...
                                X