Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - AC Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    selvfølgelig skal han ikke kritisere enkelte navngivne spillere offenligt. Men da det jo stort set var over en bred kam at der manglede vilje så kunne man vel også have påpeget det allerede nu....

    anyways - las os håbe han ved hvad han laver - og at det bliver markant bedre i dag....ville sgu være rart
    Jeg kan ikke forstille mig at KN, som altså er noget af en no nonsens person ikke efterfølgende har konfronteret de spillere som ikke har leveret, hvad man kan forvente af dem. Men nu fik jeg lige før tærsk for at forsøge at tænke som JH - og det var åbenlyst forbudt. Nu forsøger jeg med at tænke som KN og vurdere ud fra det kendskab jeg har til manden, hvad han kan have gjort - det er spekulationer - det er næsten alt hvad vi beskæftiger os med herinde.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Jeg kan ikke forstille mig at KN, som altså er noget af en no nonsens person ikke efterfølgende har konfronteret de spillere som ikke har leveret, hvad man kan forvente af dem. Men nu fik jeg lige før tærsk for at forsøge at tænke som JH - og det var åbenlyst forbudt. Nu forsøger jeg med at tænke som KN og vurdere ud fra det kendskab jeg har til manden, hvad han kan have gjort - det er spekulationer - det er næsten alt hvad vi beskæftiger os med herinde.
      DET vil jeg da håbe han gør - jeg sigter bare efter at man også var lidt mere fremme i skoene i offentligheden, viste at man vil det her - og ikke stiller sig tilfreds med den form for indsats. Igen det skal ikke gøres ved at hakke løs på en enkelt spiller - men hvorfor, når nu alle jo kunne se der manglede tænding - hvorfor så ikke bare sige det - vi skal op i gear.....

      Comment


        http://www.superliga.dk/kamp/2016-20...ens?sub=lineup

        Tingager som CB
        JBL som VB
        Tverskov som CM

        Det her bliver svært...

        Comment


          Startopstilling i superliga.dk.:
          Gryte
          Desler KEP Tingager JBL
          Edmundsson ElMak Tverskov Jønsson
          AK Fester
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            Av av av Izunna,Thrane og Nana.

            Men umiddelbart en fornuftig ide da midtbanen stort set ikke har fungeret hele sæsonen på nær en enkelt halvleg mod FCN u21

            Comment


              Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
              Startopstilling i superliga.dk.:
              Gryte
              Desler KEP Tingager JBL
              Edmundsson ElMak Tverskov Jønsson
              AK Fester
              spændende at der gøres noget, ufatteligt at jönsson stadig er sikker starter, bekymrende at vores bedste midtstopper skal op på midten fordi resten ikke har niveau

              Comment


                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Av av av Izunna,Thrane og Nana.

                Men umiddelbart en fornuftig ide da midtbanen stort set ikke har fungeret hele sæsonen på nær en enkelt halvleg mod FCN u21
                ... og hvad er med Greve? Synes han gjorte det ordentlig i de kampe han var på banen. I hvert fald i sammenligning med Jønsson...
                Håber Kent udvikler ikke en "Lasse-Nielsen-venskab" med ham...
                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                - Norbert Elgert -

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Av av av Izunna,Thrane og Nana.

                  Men umiddelbart en fornuftig ide da midtbanen stort set ikke har fungeret hele sæsonen på nær en enkelt halvleg mod FCN u21
                  vel mest avavava izunna.....thrane høre ikke hjemme på central midt - beviste han da sidst. Nana tror jeg stadig er for tidlig til en startplads - så længe har han jo ikke været her (godt vi fik truppen på plads så tidligt hva')

                  Det her må også være et vink med en vognstang til JH eller de herre højere oppe - om at truppen ikke er god nok....

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                    spændende at der gøres noget, ufatteligt at jönsson stadig er sikker starter, bekymrende at vores bedste midtstopper skal op på midten fordi resten ikke har niveau
                    Men synes Nana viste gode takter i de indhop han havde især med sine offensive evner. Og vi spiller en hjemmekamp mod en oprykker hvor jeg forventer mere selvtillid at stille op med en offensive variante.
                    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                    - Norbert Elgert -

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      DET vil jeg da håbe han gør - jeg sigter bare efter at man også var lidt mere fremme i skoene i offentligheden, viste at man vil det her - og ikke stiller sig tilfreds med den form for indsats. Igen det skal ikke gøres ved at hakke løs på en enkelt spiller - men hvorfor, når nu alle jo kunne se der manglede tænding - hvorfor så ikke bare sige det - vi skal op i gear.....
                      De kunne starte med at løbe lidt mere. Stats siger at OB løber ca 99 km pr kamp. Tilsammenligning løber Brøndby ca 116 km.. Ved godt at det ikke siger alt.
                      Men kig på stillingen.. Og spillet.. Lidt siger det om vilje og fight

                      Comment


                        Men hvad skal den stakkels Kent gøre? Fortrukne start 11 er svag, og bænken en endnu dårligere. Det materiale JH har købt på "loppemarked" har ikke niveauet. Tænk at vi er så meget på skideren fordi JJT er skadet. JJT var vel ikke ligefrem oplagt som er sikker start 11 efter de 4 første runder.

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                          vel mest avavava izunna.....thrane høre ikke hjemme på central midt - beviste han da sidst. Nana tror jeg stadig er for tidlig til en startplads - så længe har han jo ikke været her (godt vi fik truppen på plads så tidligt hva')

                          Det her må også være et vink med en vognstang til JH eller de herre højere oppe - om at truppen ikke er god nok....
                          Den er ihverttilfald ikke komplet på nogen måde

                          Comment


                            Jönsson. Really?

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Jönsson. Really?
                              Det er desværre ikke den 1. april idag ... den sjov havde vi ja allerde i år med "De Prikkede".
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                                Jönsson. Really?
                                Havde du regnet med andet? Det dyre projekt Jönsson skal bare lykkedes..

                                Comment

                                Working...
                                X