Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - AC Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Håber du har ret men desuden angriberens mangelnde kampform See jeg en generell Problem i vores offensive. Der er snart mangel af kreativitet, at overraske modstanderen med noget. Måske Welbeck kan hjælpe der, synes han viste fine takter i sine indhop, men det er alt for tidligt at han kan fylde dette hul.
    Det er helt tydeligt for mig at holdet har store problemer med defensiv spillende modstandere når de skal gøre kampe (siger man det så på dansk? "das Spiel machen"). Denne problem kender vi ja nu årevis. Og måske de kan steppe op mod de "store" klubber. Men derfor skal de vise mere fighter gen end vi så i de sidste uger. Har savnet den sidste vilje til de sidste sekunde at skabe noget, at tro på og tvinge sejren. Vil ikke siger at de viser ingen indsats men er usikker om de tror virkelig og til 100% på det og uden det går det ikke. Det virkede lidt hjælpeløs og lidt rådløs til mig og, som sagt, uden den sidste tro på successen.
    Men vi vil se. Præstation kan ja vokse med udfordring. Og sådan ville det se ud god for os.
    Forza OB wil rise again!
    Kunne fx være "At sætte spillet"

    Comment


      #62
      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
      Andlox i de her hårde tider der er du et af meget få lyspunkter. Det hedder; når de skal skabe kampen.

      Edit: Tror jeg, at du mener ;)
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      Kunne fx være "At sætte spillet"
      Det mener jeg. Tak til jer begge. :-)
      "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
      - Norbert Elgert -

      Comment


        #63
        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Jeg tror altså godt, at alle herinde kan få øje på nuancerne. Jeg tror godt alle ved, at OB har problemer med faciliteter, med mangeårig skrantende kultur, med en udfordret økonomi, med mange nye spillere og mange andre fine nuancer.

        Men alt det ved JH jo også, og bestyrelsen også. Så når de laver en udmelding der hedder top-6, er det jo med udgangspunkt i en viden om grundlaget. Ergo melder JH og bestyrelsen denne målsætning ud, ud fra deres indsigt. Det vil sige, at der er to mulige forklaringer på, at de ikke opnår resultatet. 1. de er uvidende om udfordringerne, og dermed fejlanalyseret situationen. 2. de overvurderer eget arbejde, her rekrutteringen af spillerne.

        Med andre ord, der er en udmelding, og der er en dom på baggrund af den. Eller vil du mene, vi skal være ligeglade med deres udmeldinger, at det bare er pjat, og vi skal istedet vælge at holde fast i en placering fra 8-12, fordi diskuteres os frem til, at det må være godt nok, med alle de udfordringer klubben står med?

        Hvis JH ikke vil hænges op på en målsætning, må han lave en anden.
        Du er bedre til at formulere det end mig, men det sidste er også min pointe: Hvis JH ikke vil hænges op på en målsætning, så må han lave en ny. Og det synes jeg, han skal gøre. For dette bliver en ny mellemsæson.

        JH og Kent er ansat for at løse vores udfordringer. Det er egentlig ret simpelt.

        MvH ChrisOB
        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

        Comment


          #64
          Makrini er klar til søndag.

          http://www.fyens.dk/sport/OB-El-Makr...rtikel/3055006

          Izunna bliver droppet som makker til Makrini og bliver erstattet af Nana eller Tverskov. Hvis Tverskov skubbes op bliver der plads til Tingager

          Comment


            #65
            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Makrini er klar til søndag.

            http://www.fyens.dk/sport/OB-El-Makr...rtikel/3055006

            Izunna bliver droppet som makker til Makrini og bliver erstattet af Nana eller Tverskov. Hvis Tverskov skubbes op bliver der plads til Tingager
            Interessant. Sidetrack Izunna?

            MvH ChrisOB
            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

            Comment


              #66
              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              Interessant. Sidetrack Izunna?

              MvH ChrisOB
              Måske derfor han er så pisse sur. Man prøver en forsvarsspiller af på hans plads i midteraksen og han må se sig selv reduceret til 4. Valg når JJT er tilbage

              Comment


                #67
                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                Måske derfor han er så pisse sur. Man prøver en forsvarsspiller af på hans plads i midteraksen og han må se sig selv reduceret til 4. Valg når JJT er tilbage
                Tough luck. Han har så godt som intet vist. Så helt fair at prøve noget andet. For El Mak slår han ikke af.

                MvH ChrisOB
                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                Comment


                  #68
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Måske derfor han er så pisse sur. Man prøver en forsvarsspiller af på hans plads i midteraksen og han må se sig selv reduceret til 4. Valg når JJT er tilbage
                  Det kan da godt være, at han har peget på Jönsson og Pereira og spurgt Kent, Hvorfor må de så spille?

                  Comment


                    #69
                    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                    Tough luck. Han har så godt som intet vist. Så helt fair at prøve noget andet. For El Mak slår han ikke af.

                    MvH ChrisOB
                    Ja det er 100% helt fair. Kent har også indset og accepteret det nu.. Langt om længe

                    Comment


                      #70
                      Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                      Det kan da godt være, at han har peget på Jönsson og Pereira og spurgt Kent, Hvorfor må de så spille?

                      Comment


                        #71
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Makrini er klar til søndag.

                        http://www.fyens.dk/sport/OB-El-Makr...rtikel/3055006

                        Izunna bliver droppet som makker til Makrini og bliver erstattet af Nana eller Tverskov. Hvis Tverskov skubbes op bliver der plads til Tingager
                        God nyhed. Så begynder min dag helt glad...
                        "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                        - Norbert Elgert -

                        Comment


                          #72
                          Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                          God nyhed. Så begynder min dag helt glad...
                          Ja sgu , kan den så toppes med samme besked om Jønsson så vil det gøre dagen endnu bedre :-)
                          817 ⚪️
                          Y.N.W.A ❤️

                          Comment


                            #73
                            Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                            Ja sgu , kan den så toppes med samme besked om Jønsson så vil det gøre dagen endnu bedre :-)
                            "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                            - Norbert Elgert -

                            Comment


                              #74
                              Det er jo sådan nogle justeringer jeg har efterlyst fra træneren i flere uger. Jeg havde forlængst smidt Tverskov på midtbanen. Men bedre sent end aldrig hvis det sker.

                              Comment


                                #75
                                Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                                Det er jo sådan nogle justeringer jeg har efterlyst fra træneren i flere uger. Jeg havde forlængst smidt Tverskov på midtbanen. Men bedre sent end aldrig hvis det sker.
                                Men Tverskov er vores bedste cf. På den position vil jeg ikke tabe ham. Og fet ville ja betyde at ombygge forsvaret OG midtbanen. Derudover har vi Greve og Welbeck som mulige makker for El Mak og jeg ville gerne se Welbeck med sine offensive evner i en hjemmekamp eller Greve med sin fightervilje.
                                "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                                - Norbert Elgert -

                                Comment

                                Working...
                                X