Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - AC Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #91
    Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg
    OB på facebook: Kampen om Æbelø

    #obdk klar til Derby-day i @sldk. #OBACH
    Derby lugter lidt af hest. Horsens lyder lidt som hest. Og så ligger lille Æbelø stort set midt mellem Odense og Horsens.
    Så lad os bare gøre det. Udråbe dagen til premieren på en nyklassiker i dansk fodbold:
    Slaget om Æbelø!
    Vi ses kl. 14 på TREFOR Park. Truppen er udtaget - og du kan finde den her
    YMBKM .

    Who writes this shit

    Comment


      #92
      Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
      YMBKM .

      Who writes this shit
      Èn med et ret stort underskud i situationsfornemmelse? ;-)

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #93
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Èn med et ret stort underskud i situationsfornemmelse? ;-)

        MvH ChrisOB
        Ja

        Comment


          #94
          Oprindeligt indsendt af Massiob Se indlæg
          OB på facebook: Kampen om Æbelø

          #obdk klar til Derby-day i @sldk. #OBACH
          Derby lugter lidt af hest. Horsens lyder lidt som hest. Og så ligger lille Æbelø stort set midt mellem Odense og Horsens.
          Så lad os bare gøre det. Udråbe dagen til premieren på en nyklassiker i dansk fodbold:
          Slaget om Æbelø!
          Vi ses kl. 14 på TREFOR Park. Truppen er udtaget - og du kan finde den her
          hvad fanden har de gang i???

          Comment


            #95
            Lad nu være med at tage det for mere end det er. OB gør jo bare grin med den komiske situation det er, at denne runde er udnævnt til Derby runde og at vi så i denne (u)sammenhæng skal møde Horsens. Tror bestemt ikke at opslaget skal tages særlig alvorligt.

            Comment


              #96
              Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
              Lad nu være med at tage det for mere end det er. OB gør jo bare grin med den komiske situation det er, at denne runde er udnævnt til Derby runde og at vi så i denne (u)sammenhæng skal møde Horsens. Tror bestemt ikke at opslaget skal tages særlig alvorligt.
              Det er umuligt at tage alvorligt ja

              Comment


                #97
                ved ikke om den har været postet - men hvis nu mangler mangler lidt at fordrive 10 min med mens vi venter.......

                - og så syntes jeg stadig det er bekymrende at kent til stadighed virker tilfreds med indsatsen mod esbjerg - og mener det bare var et par fejl der gjorde vi tabte

                http://www.fyens.dk/sport/Mistillid-...rtikel/3055079

                Comment


                  #98
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  ved ikke om den har været postet - men hvis nu mangler mangler lidt at fordrive 10 min med mens vi venter.......

                  - og så syntes jeg stadig det er bekymrende at kent til stadighed virker tilfreds med indsatsen mod esbjerg - og mener det bare var et par fejl der gjorde vi tabte

                  http://www.fyens.dk/sport/Mistillid-...rtikel/3055079
                  Men befriende at en træner faktisk i et interview er så direkte "kamp"-nær i sin analyse af, hvad der gik galt. Situationer som især opstår på et hold som ikke er sammenspillet, så man kender sin "nabo" og "genbo" så godt, at man næsten hver gang som hold tager de bedste beslutninger.

                  Comment


                    #99
                    Oprindeligt indsendt af Balboa Se indlæg
                    Lad nu være med at tage det for mere end det er. OB gør jo bare grin med den komiske situation det er, at denne runde er udnævnt til Derby runde og at vi så i denne (u)sammenhæng skal møde Horsens. Tror bestemt ikke at opslaget skal tages særlig alvorligt.
                    Præcis. Og måske også en lidt ironisk kommentar til nogen af de klubber, som forsøger at hype deres kampe ved at "opfinde" derbyer

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                      ved ikke om den har været postet - men hvis nu mangler mangler lidt at fordrive 10 min med mens vi venter.......

                      - og så syntes jeg stadig det er bekymrende at kent til stadighed virker tilfreds med indsatsen mod esbjerg - og mener det bare var et par fejl der gjorde vi tabte

                      http://www.fyens.dk/sport/Mistillid-...rtikel/3055079
                      Han er jo nød til at være positiv og fremhæve de gode ting.. Og han finder også plads til lidt kritisk..

                      Men hvis spillerne ikke giver sig 100% idag syntes jeg det ville være på sin plads at pointere at nogle spillere skal steppe op hvis de skal spille i OB

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                        Præcis. Og måske også en lidt ironisk kommentar til nogen af de klubber, som forsøger at hype deres kampe ved at "opfinde" derbyer
                        Nemlig - det er sgu svært, når folk er så farvet af deres antipati mod folkene omkring OB, at man ikke kan se klart og tolker det som for pålydende. Det er op ad bakke det her.....

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                          Men befriende at en træner faktisk i et interview er så direkte "kamp"-nær i sin analyse af, hvad der gik galt. Situationer som især opstår på et hold som ikke er sammenspillet, så man kender sin "nabo" og "genbo" så godt, at man næsten hver gang som hold tager de bedste beslutninger.
                          tja det er jo selvfølgelig et spin på det. Jeg mener så det er mere bekymrende at han snakker om vi var i kontrol med kampen - og det kun var et par enkelte situationer der gjorde vi tabte. Modsat så var vi jo ikke i nærheden af at vinde kampen - kan da godt være vi fik trillet bolden rundt meget - men det er vel ikke et mål i sig selv?

                          Måske vi taber kampen som følge af et par enkelte fejl - men ud over det - så så jeg da ihvertfald en kamp uden nogen form for tænding og gejst og en kamp hvor det var mere end begrænset hvad der faktisk blev skabt fremad.

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Han er jo nød til at være positiv og fremhæve de gode ting.. Og han finder også plads til lidt kritisk..

                            Men hvis spillerne ikke giver sig 100% idag syntes jeg det ville være på sin plads at pointere at nogle spillere skal steppe op hvis de skal spille i OB
                            selvfølgelig skal han ikke kritisere enkelte navngivne spillere offenligt. Men da det jo stort set var over en bred kam at der manglede vilje så kunne man vel også have påpeget det allerede nu....

                            anyways - las os håbe han ved hvad han laver - og at det bliver markant bedre i dag....ville sgu være rart

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                              tja det er jo selvfølgelig et spin på det. Jeg mener så det er mere bekymrende at han snakker om vi var i kontrol med kampen - og det kun var et par enkelte situationer der gjorde vi tabte. Modsat så var vi jo ikke i nærheden af at vinde kampen - kan da godt være vi fik trillet bolden rundt meget - men det er vel ikke et mål i sig selv?

                              Måske vi taber kampen som følge af et par enkelte fejl - men ud over det - så så jeg da ihvertfald en kamp uden nogen form for tænding og gejst og en kamp hvor det var mere end begrænset hvad der faktisk blev skabt fremad.
                              Jeg savnede også gejst i den kamp - men nu ville jeg bare fremhæve det som ingen andre havde fremhævet fra artiklen!

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                                selvfølgelig skal han ikke kritisere enkelte navngivne spillere offenligt. Men da det jo stort set var over en bred kam at der manglede vilje så kunne man vel også have påpeget det allerede nu....

                                anyways - las os håbe han ved hvad han laver - og at det bliver markant bedre i dag....ville sgu være rart
                                Det er jo nærmest et krav at vi ser mere tænding i dag. Fra alle 10 markspillere

                                Comment

                                Working...
                                X