Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt: OB - AC Horsens
Collapse
X
-
Det er klart nøgleordet. Jeg er næsten ligeglad med at tabe, hvis bare der kan ses ild i øjnene! Hvis jeg skal se Izu eller Jönsson lalle rundt igen, bliver jeg sindssyg.
-
De skal altså bare matches på energi. Alt andet vil være utilgiveligt. Ingen tvivl om at vi nok har bolden mest så vi må håbe at AK snart begynder at vise lidt. Han skylder lidtOprindeligt indsendt af SU1978 Se indlægI mine øjne er Horsens favoritter, særligt fordi de har en energi, som vi vil have meget svært ved at håndtere, kombineret med et pres på hjemmebane for at præstere og vinde.
Leave a comment:
-
I mine øjne er Horsens favoritter, særligt fordi de har en energi, som vi vil have meget svært ved at håndtere, kombineret med et pres på hjemmebane for at præstere og vinde.
Leave a comment:
-
Gik meget godt da jeg skulle forudse nederlaget mod Esbjerg og skrive at hvilsom ville score da han kom ind..Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægLad nu være med at finde på dårlige undskyldninger og magiske nederlagsformler ...
Der skal kigges på vores eget niveau, det er DET der afgør om vi kan vinde kampe ... ikke feer eller monstre eller månens stilling.
Skal vi ikke bare aftale at jeg passer mit og du passer dit?
Og når jeg kigger på vores niveau er det da mindst lige så realistisk at vi taber
Leave a comment:
-
Præcist, det har alle hold gjort med succes imod os, og vi er hamrende ufarlige på den bekostning. Tilmed har Kent valgt at lade backerne stå dybere end normalt, f.eks. fik JP besked på, ikke at gå så langt frem.Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlægDe pakker sig centralt, så vores indadvendte fløje igen bliver spist og så laver vi en fejl bagved og taber 0-1, med mindre Gryte laver mirakler og redder os 0-0. Posen skal rystes nu!!
Måske er problemet, at alle kender Kents spillestil, og han ikke kan overraske længere, som han kunne i AaB, han er læst, og forstår ikke at forny sig.
Leave a comment:
-
Lad nu være med at finde på dårlige undskyldninger og magiske nederlagsformler ...Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægSten sikker Horsens sejr.. Bare læs her
Horsens ikke har vundet på fremmed græs i Superliga-regi i 15 kampe på stribe. Seneste udesejr var i efteråret 2012.
Der skal kigges på vores eget niveau, det er DET der afgør om vi kan vinde kampe ... ikke feer eller monstre eller månens stilling.
Leave a comment:
-
Sten sikker Horsens sejr.. Bare læs herOprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
Horsens ikke har vundet på fremmed græs i Superliga-regi i 15 kampe på stribe. Seneste udesejr var i efteråret 2012.
Leave a comment:
-
Jeg er personligt stor modstander af tonserbold, lange bolde og lad os stå dybt og satse på kontra ...Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægPå søndag er der gang i den igen. Denne gang mod Horsens, som har været overraskende gode. De har massere af fysik og erfarne spillere.
Grytebust
Lund - KEP - Tverskov - Barret
Joan - MO - Nana/Greve - Desler
Festersen - Mikkelsen
Der skal simpelthen ske noget nyt og OB bliver nød til at kunne matche lidt af Horsens fysik. Lund har været bedre end Desler på backen. Mikkelsen har været bedre end både AK og Festersen. Nana har vist gode takter og burde have luft til en time minimum, hvis ikke så burde Greve få chancen derinde. Greve har aldrig været kantspiller, han skal spille centralt. Desler på VK kunne være spændende, han har farten og teknisk er også okay, han skal bare ikke skyde... Desler kunne også spille centralt med MO.
Der skal ske noget nyt!
Det ender nok desværre med:
Grytebust
Desler - KEP - Tverskov - Barret
Joan - MO - Izunna - Jønson
AK - Festersen
Forudseligt, læst og det ender sikkert med en 1-0 sejr til Horsens, efter 90 min boldmassage fra OB. Med ca 4000 tilskuere.
Samtidig KAN det også være ganske smart at have bolden, det er trods alt den man skal score med ... at vi så mangler kreative typer og samtidig også fart, well ... det er den slags Jesper Hansen skal sørge for.
Leave a comment:
-
Jeg er meget på linje med dig. Lund virker skideskarp og skal spille. Desler har mange kompetencer og når vi har så mange spillere under niveau, så prøv ham af lidt fremme, hvor han fik sit gennembrud i sin tid. Thrane skal ikke have genvalg på cm. Er Joao klar, skal han også sættes af, da Barrett er blandt de mere energiske spillere pt.Oprindeligt indsendt af El New York Se indlægPå søndag er der gang i den igen. Denne gang mod Horsens, som har været overraskende gode. De har massere af fysik og erfarne spillere.
Grytebust
Festersen - Mikkelsen
Der skal simpelthen ske noget nyt og OB bliver nød til at kunne matche lidt af Horsens fysik. Lund har været bedre end Desler på backen. Mikkelsen har været bedre end både AK og Festersen. Nana har vist gode takter og burde have luft til en time minimum, hvis ikke så burde Greve få chancen derinde. Greve har aldrig været kantspiller, han skal spille centralt. Desler på VK kunne være spændende, han har farten og teknisk er også okay, han skal bare ikke skyde... Desler kunne også spille centralt med MO.
Der skal ske noget nyt!
Grytebust
AK - Festersen
Forudseligt, læst og det ender sikkert med en 1-0 sejr til Horsens, efter 90 min boldmassage fra OB. Med ca 4000 tilskuere.
Om TM skal starte er jeg lidt mere i tvivl om. Han har været skarpeste på det sidste og lægger mere energi i dine kampe end f.eks. ak gør i øjeblikket. På den lange bane er det bare ikke top 6 med en Mikkelsen i start-11'eren. Vi skal have fest/ak igang sammen for at det sksl blive til noget, for TM er et skridt eller to under, bare ikke i øjeblikket.
Jeg er så bange for de stiller op som du skriver i dit nederste bud, for så kender vi turen. Vi får overladt initiativet. De pakker sig centralt, så vores indadvendte fløje igen bliver spist og så laver vi en fejl bagved og taber 0-1, med mindre Gryte laver mirakler og redder os 0-0. Posen skal rystes nu!!
Leave a comment:
-
Jeg foreslår følgende:
Grytebust
Desler - MO - Nana - Greve
AK - Joan
Vi får noget energi på kanterne, en mere bevægelig og kreativ Nana centralt (alternativt kunne jeg godt se Nana bytte plads med Desler). Så vil jeg gerne have Joan i front i en mere fri rolle, hvor han kan trække lidt ned i banen og så lade AK tage dybdeløbene.
Leave a comment:
-
Optakt: OB - AC Horsens
På søndag er der gang i den igen. Denne gang mod Horsens, som har været overraskende gode. De har massere af fysik og erfarne spillere.
Grytebust
Festersen - Mikkelsen
Der skal ske noget nyt!
Grytebust
AK - Festersen
Forudseligt, læst og det ender sikkert med en 1-0 sejr til Horsens, efter 90 min boldmassage fra OB. Med ca 4000 tilskuere.Tags: Ingen
Leave a comment: