Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - AC Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Optakt: OB - AC Horsens

    På søndag er der gang i den igen. Denne gang mod Horsens, som har været overraskende gode. De har massere af fysik og erfarne spillere.

    Grytebust

    Lund - KEP - Tverskov - Barret

    Joan - MO - Nana/Greve - Desler

    Festersen - Mikkelsen

    Der skal simpelthen ske noget nyt og OB bliver nød til at kunne matche lidt af Horsens fysik. Lund har været bedre end Desler på backen. Mikkelsen har været bedre end både AK og Festersen. Nana har vist gode takter og burde have luft til en time minimum, hvis ikke så burde Greve få chancen derinde. Greve har aldrig været kantspiller, han skal spille centralt. Desler på VK kunne være spændende, han har farten og teknisk er også okay, han skal bare ikke skyde... Desler kunne også spille centralt med MO.
    Der skal ske noget nyt!

    Det ender nok desværre med:

    Grytebust

    Desler - KEP - Tverskov - Barret

    Joan - MO - Izunna - Jønson

    AK - Festersen

    Forudseligt, læst og det ender sikkert med en 1-0 sejr til Horsens, efter 90 min boldmassage fra OB. Med ca 4000 tilskuere.

    #2
    Jeg foreslår følgende:

    Grytebust

    Lund - KEP - Tverskov - Barret

    Desler - MO - Nana - Greve

    AK - Joan

    Vi får noget energi på kanterne, en mere bevægelig og kreativ Nana centralt (alternativt kunne jeg godt se Nana bytte plads med Desler). Så vil jeg gerne have Joan i front i en mere fri rolle, hvor han kan trække lidt ned i banen og så lade AK tage dybdeløbene.

    Comment


      #3
      Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
      På søndag er der gang i den igen. Denne gang mod Horsens, som har været overraskende gode. De har massere af fysik og erfarne spillere.

      Grytebust

      Lund - KEP - Tverskov - Barret

      Joan - MO - Nana/Greve - Desler

      Festersen - Mikkelsen

      Der skal simpelthen ske noget nyt og OB bliver nød til at kunne matche lidt af Horsens fysik. Lund har været bedre end Desler på backen. Mikkelsen har været bedre end både AK og Festersen. Nana har vist gode takter og burde have luft til en time minimum, hvis ikke så burde Greve få chancen derinde. Greve har aldrig været kantspiller, han skal spille centralt. Desler på VK kunne være spændende, han har farten og teknisk er også okay, han skal bare ikke skyde... Desler kunne også spille centralt med MO.
      Der skal ske noget nyt!

      Det ender nok desværre med:

      Grytebust

      Desler - KEP - Tverskov - Barret

      Joan - MO - Izunna - Jønson

      AK - Festersen

      Forudseligt, læst og det ender sikkert med en 1-0 sejr til Horsens, efter 90 min boldmassage fra OB. Med ca 4000 tilskuere.
      Jeg er meget på linje med dig. Lund virker skideskarp og skal spille. Desler har mange kompetencer og når vi har så mange spillere under niveau, så prøv ham af lidt fremme, hvor han fik sit gennembrud i sin tid. Thrane skal ikke have genvalg på cm. Er Joao klar, skal han også sættes af, da Barrett er blandt de mere energiske spillere pt.
      Om TM skal starte er jeg lidt mere i tvivl om. Han har været skarpeste på det sidste og lægger mere energi i dine kampe end f.eks. ak gør i øjeblikket. På den lange bane er det bare ikke top 6 med en Mikkelsen i start-11'eren. Vi skal have fest/ak igang sammen for at det sksl blive til noget, for TM er et skridt eller to under, bare ikke i øjeblikket.
      Jeg er så bange for de stiller op som du skriver i dit nederste bud, for så kender vi turen. Vi får overladt initiativet. De pakker sig centralt, så vores indadvendte fløje igen bliver spist og så laver vi en fejl bagved og taber 0-1, med mindre Gryte laver mirakler og redder os 0-0. Posen skal rystes nu!!

      Comment


        #4
        Oprindeligt indsendt af El New York Se indlæg
        På søndag er der gang i den igen. Denne gang mod Horsens, som har været overraskende gode. De har massere af fysik og erfarne spillere.

        Grytebust

        Lund - KEP - Tverskov - Barret

        Joan - MO - Nana/Greve - Desler

        Festersen - Mikkelsen

        Der skal simpelthen ske noget nyt og OB bliver nød til at kunne matche lidt af Horsens fysik. Lund har været bedre end Desler på backen. Mikkelsen har været bedre end både AK og Festersen. Nana har vist gode takter og burde have luft til en time minimum, hvis ikke så burde Greve få chancen derinde. Greve har aldrig været kantspiller, han skal spille centralt. Desler på VK kunne være spændende, han har farten og teknisk er også okay, han skal bare ikke skyde... Desler kunne også spille centralt med MO.
        Der skal ske noget nyt!

        Det ender nok desværre med:

        Grytebust

        Desler - KEP - Tverskov - Barret

        Joan - MO - Izunna - Jønson

        AK - Festersen

        Forudseligt, læst og det ender sikkert med en 1-0 sejr til Horsens, efter 90 min boldmassage fra OB. Med ca 4000 tilskuere.
        Jeg er personligt stor modstander af tonserbold, lange bolde og lad os stå dybt og satse på kontra ...
        Samtidig KAN det også være ganske smart at have bolden, det er trods alt den man skal score med ... at vi så mangler kreative typer og samtidig også fart, well ... det er den slags Jesper Hansen skal sørge for.
        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

        Jeg er ikke fan.
        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

        Comment


          #5
          http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...b-ac-horsens-2
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #6
            Sten sikker Horsens sejr.. Bare læs her

            Horsens ikke har vundet på fremmed græs i Superliga-regi i 15 kampe på stribe. Seneste udesejr var i efteråret 2012.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Sten sikker Horsens sejr.. Bare læs her

              Horsens ikke har vundet på fremmed græs i Superliga-regi i 15 kampe på stribe. Seneste udesejr var i efteråret 2012.
              Lad nu være med at finde på dårlige undskyldninger og magiske nederlagsformler ...
              Der skal kigges på vores eget niveau, det er DET der afgør om vi kan vinde kampe ... ikke feer eller monstre eller månens stilling.
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                De pakker sig centralt, så vores indadvendte fløje igen bliver spist og så laver vi en fejl bagved og taber 0-1, med mindre Gryte laver mirakler og redder os 0-0. Posen skal rystes nu!!
                Præcist, det har alle hold gjort med succes imod os, og vi er hamrende ufarlige på den bekostning. Tilmed har Kent valgt at lade backerne stå dybere end normalt, f.eks. fik JP besked på, ikke at gå så langt frem.
                Måske er problemet, at alle kender Kents spillestil, og han ikke kan overraske længere, som han kunne i AaB, han er læst, og forstår ikke at forny sig.

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Lad nu være med at finde på dårlige undskyldninger og magiske nederlagsformler ...
                  Der skal kigges på vores eget niveau, det er DET der afgør om vi kan vinde kampe ... ikke feer eller monstre eller månens stilling.
                  Gik meget godt da jeg skulle forudse nederlaget mod Esbjerg og skrive at hvilsom ville score da han kom ind..
                  Skal vi ikke bare aftale at jeg passer mit og du passer dit?

                  Og når jeg kigger på vores niveau er det da mindst lige så realistisk at vi taber

                  Comment


                    #10
                    I mine øjne er Horsens favoritter, særligt fordi de har en energi, som vi vil have meget svært ved at håndtere, kombineret med et pres på hjemmebane for at præstere og vinde.

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                      I mine øjne er Horsens favoritter, særligt fordi de har en energi, som vi vil have meget svært ved at håndtere, kombineret med et pres på hjemmebane for at præstere og vinde.
                      De skal altså bare matches på energi. Alt andet vil være utilgiveligt. Ingen tvivl om at vi nok har bolden mest så vi må håbe at AK snart begynder at vise lidt. Han skylder lidt

                      Comment


                        #12
                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        De skal altså bare matches på energi. Alt andet vil være utilgiveligt. Ingen tvivl om at vi nok har bolden mest så vi må håbe at AK snart begynder at vise lidt. Han skylder lidt
                        Det er klart nøgleordet. Jeg er næsten ligeglad med at tabe, hvis bare der kan ses ild i øjnene! Hvis jeg skal se Izu eller Jönsson lalle rundt igen, bliver jeg sindssyg.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                          Lad nu være med at finde på dårlige undskyldninger og magiske nederlagsformler ...
                          Der skal kigges på vores eget niveau, det er DET der afgør om vi kan vinde kampe ... ikke feer eller monstre eller månens stilling.
                          og baseret på vores eget niveau vil jeg sige; den vinder vi ikke. Ikke hvis det vi får at se er af samme skuffe som mod efb.

                          Håber virkeligt de modbeviser mig og kommer ud klar fra start og viser at de VIL vinde den kamp.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Det er klart nøgleordet. Jeg er næsten ligeglad med at tabe, hvis bare der kan ses ild i øjnene! Hvis jeg skal se Izu eller Jönsson lalle rundt igen, bliver jeg sindssyg.
                            Helt enig. Ild i øjnene, fråde om munden og damp ud af ørene.. Det kan vi godt forlange. Dem der ikke er klar til dette søndag kan bare blive hjemme

                            Comment


                              #15
                              Da jeg lagde mine øjne på de første syv kampe inden sæsonen, i vores "nemme" startprogram (hold kæft hvor lyder det idiotisk at sige nu), så var Horsens-kampen den jeg frygtede mest rent taktisk, og min bange anelser er ikke blevet mindre. Horsens spiller uden sammenligning det mest kyniske bold i den her liga, og står gerne begravet i eget felt i 90 minutter, hvis det kan give dem ét point imod os. De to gange vi har været oppe imod lignende i denne sæson, har vi ikke formået at skabe store chancer udover et straffespark, ganske enkelt, og jeg har svært ved at se, at vi skulle have rykket os og bedret os på det område siden.

                              Samtidig må man give Horsens, at de ift. deres budget, virkelig har fået samlet meget individuel offensiv kvalitet med folk som Finnbogason, Hansson, Aabech og Bjerregaard. Modsat Silkeborg som jeg i den grad synes manglede/mangler offensiv kvalitet, så har Horsens virkelig evnerne til at gøre ondt på modstanderen i omstillingerne, og de har de bevist.

                              Samtidig kan vi forvente, at samtlige dødbolde Horsens vil få på vores banehalvdel, vil medføre et længere spilstop og en transport af Sanneh og Tshiembe op i vores felt. Vores ambition med at få skabt flow i spillet, kommer på en alvorlig prøve i den kamp. Of så må man give Horsens, at de er uhyre skarpe på deres offensive dødbolde, og hvis der er noget vi er notorisk ringe til, så er det netop at forsvare disse. Nogle vil så påpege, at vi har været bedre til dette, i den her sæson, hvor jeg så vil argumentere for, at vi også har tilgode at møde de fem skarpeste hold på offensive dødbolde, nemlig FCK, FCM, Sønderjyske, Horsens, Randers, og Brøndby og AGF er faktisk også gode i den fase af spillet.

                              Kort sagt er det en kamp mod et hold der excellerer i de faser af spillet, hvor vi står svagest, og som ikke har det fjerneste imod at lade os spille op ad en defensiv mur i 90 minutter, og tage det ene point med hjem. Læg så dertil, at det er en kamp, hvor Horsens kommer med selvtillid og alt at vinde, efter at de kommer fra deres første sejr, det vil ikke ryste dem i deres selvforståelse eller ændre på, at de er kommet glimrende fra land, hvis de skulle tabe i Odense. Tilgengæld kommer vi med et såret hold, der virker blodfattigt og blottet for energi, og stadigvæk er meget langt fra at få en spillemæssigt krævende Plan A til at lykkedes, mod hold der har en gennemsnitsalder på mere end 20 år. Et pointtab mod Horsens, vil bare sætte to fede streger under en meget skuffende sæsonstart, og et hold der både spillemæssigt og resultatmæssigt, bevæger sig i grænselandet for sportslig krise. Læg dertil, at chancen for at vi får nyt velkvalificeret blod ind til kampen, nok er tilsvarende mine muligheder for at ramme ugens syv Lottotal.

                              En forfærdelig indgangsvinkel til en stime på syv kampe, imod hold der allesammen ser sig som en del af top 6, og hvor FCK venter to af gangene. Fy da føj.

                              Jeg gruer for den her kamp, og det der ligger umiddelbart efter den. Rigtigt meget endda.
                              Last edited by Sheed; 23-08-2016, 19:48.

                              Comment

                              Working...
                              X