Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB - AC Horsens

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Horsens ser svær ud lige nu. De er fløjtende ligeglade med tika-taka udenfor felterne; de spiller nærmest kun i felterne! Vi vinder possession 70-30, men kan det konverteres til point(s)?

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
      Det er klart nøgleordet. Jeg er næsten ligeglad med at tabe, hvis bare der kan ses ild i øjnene! Hvis jeg skal se Izu eller Jönsson lalle rundt igen, bliver jeg sindssyg.
      Hvornår har du sidst set en OB-kamp hvor OB-spillerne kæmper som besatte og har ild i øjnene?
      Mvh Kent

      Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Hvornår har du sidst set en OB-kamp hvor OB-spillerne kæmper som besatte og har ild i øjnene?
        My point exactly...

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
          Hvornår har du sidst set en OB-kamp hvor OB-spillerne kæmper som besatte og har ild i øjnene?
          Jeg kan ikke huske det

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
            Hvornår har du sidst set en OB-kamp hvor OB-spillerne kæmper som besatte og har ild i øjnene?
            Da vi vandt over FCK sidste år.
            OB: Danske mestre i 2075/6

            Comment


              #21
              Synes Makrini, Dessler og Barret plejer at gi den gas... Selvfølgelig heller ikke mange ud af 10 markspillere...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
                Synes Makrini, Dessler og Barret plejer at gi den gas... Selvfølgelig heller ikke mange ud af 10 markspillere...
                Jo ja.. De er blandt de bedste. Men vil stadig våge den påstand at de ville ligge i bunden på BIF's nuværende hold.
                Giv os nu forhelvede 101%

                Comment


                  #23
                  Jeg fatter ikke hvad folk ser i Desler! Ja, han kan løbe - that's it! Apropos Ild i øjnene, så vil Kent Nielsen jo ikke bruge de spillere (Oliver Lund og Lasse Nielsen).

                  Igen, hvor har Kent Nielsen haft succes? I Aab - og det tilskriver jeg Kuhn mere end Kent Nielsen. Det var ligesom da FCK købte Roland Nilsson fordi han var blevet svensk mester. Det viste sig så, at han var komplet værdiløs, og at det var en glimrende assistent der var skyld i de gode resultater. Kent Nielsen kan ikke en skid, og det er min mening.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                    Jeg fatter ikke hvad folk ser i Desler! Ja, han kan løbe - that's it! Apropos Ild i øjnene, så vil Kent Nielsen jo ikke bruge de spillere (Oliver Lund og Lasse Nielsen).

                    Igen, hvor har Kent Nielsen haft succes? I Aab - og det tilskriver jeg Kuhn mere end Kent Nielsen. Det var ligesom da FCK købte Roland Nilsson fordi han var blevet svensk mester. Det viste sig så, at han var komplet værdiløs, og at det var en glimrende assistent der var skyld i de gode resultater. Kent Nielsen kan ikke en skid, og det er min mening.
                    Hvor mange gange har du været nede og se træning?

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                      Hvor mange gange har du været nede og se træning?
                      Jeg har set træninger under Kent og fælles for dem alle, synes jeg, at Kent er engageret, men derfor kan han stadig tage forkerte beslutninger. Faktisk har jeg hver gang ved spillet på to mål synes, at den foretrukne opstilling ikke rigtigt har fået spillet til at køre, hvor ved Kent afbryder ret mange gange for at skælde ud på de dårlige beslutninger, navnlig i opspillet, der selv for reserverne er nemt at optrevle. Der er ingen gennembrud.

                      Men de træninger under Kent Nielsen er stadig bedre at observere end de lalleglade tider under Lars Olsen, der nærmest var ren proforma træning. Langsomt. Uengageret. Reserverne kunne hamre 20 bolde i nettet - og de ville aldrig få chancen. Men af uransaglige grunde blev vi ved med at vinde kampe... nå et lille sidestep, men hvad fanden?

                      MvH ChrisOB
                      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
                        Hvor mange gange har du været nede og se træning?
                        Nul! Jeg skriver på det jeg ser i kamp. Komplet ringe! I en bedre Superliga ville OB have haft NUL point nu. Der er så mange ringe hold med, at selv en blind høne en gang imellem finder korn.

                        Alle klubber vil gerne trille bolden rundt nede i forsvaret for at "vinde" boldbesiddelseprocenten. Det er jo komplet latterligt - og folk der påskønner det er jo jubelidioter der ikke aner en skid om hvad det hele går ud på - at vinde fodboldkampe!

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                          Jeg har set træninger under Kent og fælles for dem alle, synes jeg, at Kent er engageret, men derfor kan han stadig tage forkerte beslutninger. Faktisk har jeg hver gang ved spillet på to mål synes, at den foretrukne opstilling ikke rigtigt har fået spillet til at køre, hvor ved Kent afbryder ret mange gange for at skælde ud på de dårlige beslutninger, navnlig i opspillet, der selv for reserverne er nemt at optrevle. Der er ingen gennembrud.

                          Men de træninger under Kent Nielsen er stadig bedre at observere end de lalleglade tider under Lars Olsen, der nærmest var ren proforma træning. Langsomt. Uengageret. Reserverne kunne hamre 20 bolde i nettet - og de ville aldrig få chancen. Men af uransaglige grunde blev vi ved med at vinde kampe... nå et lille sidestep, men hvad fanden?

                          MvH ChrisOB
                          Engageret kan man ikke bruge til en skid - det var TB også - han var bare en mand uden trænerkompetencer (og kørte OB i sænk, hvilket efterfølgerne nu prøver at rette op på) - KN har fodboldintelligens - hans instruktion af spillerne er outstanding og de opspilsøvelser han laver er klasse - faktisk blev de rost af ekspertkommentatoren så sent som under kampen mod EFB, da et opspil, som jeg har set trænet, blev brugt i kamp. Eksperten sagde - "det er en classic KN - næsten umulig at dæmme op for, men det tager tid at indarbejde den på et hold med mange nye ansigter".

                          Tjek i øvrigt ved lejlighed kampprogrammet, hvornår de forskellige spillere har haft debut. Frit fra hukommelsen har 4 (!) ud af 22 spillere været på holdet mere end 1 år (plus/minus 1 par måneder) 18 spillere har været i OB ca. 1 år. Jeg fatter ikke, at alle I mandagstrænere ikke kan se at det er en kæmpe udfordring for træneren. Det tager flere år at spille et hold sammen, hvis der ikke er en grundstamme som har spillet sammen i flere år. Det er mig en gåde at det bliver forbigået af jer igen og igen. Det er nu oplagt, at du straks angriber JH for det faktum.....

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Jo ja.. De er blandt de bedste. Men vil stadig våge den påstand at de ville ligge i bunden på BIF's nuværende hold.
                            Giv os nu forhelvede 101%
                            Hvordan vil du definere om de giver sig alt hvad de kan og mener du at OB`s spillere ikke er helt så tæt på 100% som de andre hold og i så fald, hvordan vurderer du det?
                            Jeg synes det er en dårlig undskyldning, den her med at de ikke gav sig alt hvad de kunne ...
                            Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                            Jeg er ikke fan.
                            Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                              Nul! Jeg skriver på det jeg ser i kamp. Komplet ringe! I en bedre Superliga ville OB have haft NUL point nu. Der er så mange ringe hold med, at selv en blind høne en gang imellem finder korn.

                              Alle klubber vil gerne trille bolden rundt nede i forsvaret for at "vinde" boldbesiddelseprocenten. Det er jo komplet latterligt - og folk der påskønner det er jo jubelidioter der ikke aner en skid om hvad det hele går ud på - at vinde fodboldkampe!
                              Tjek mit svar til ChrisOB....

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                                Hvordan vil du definere om de giver sig alt hvad de kan og mener du at OB`s spillere ikke er helt så tæt på 100% som de andre hold og i så fald, hvordan vurderer du det?
                                Jeg synes det er en dårlig undskyldning, den her med at de ikke gav sig alt hvad de kunne ...
                                Det er jo en vurdering der er relativ. Og min vurdering er at mange spillere ikke giver sig 100% i løb, nærkampe og pres. Jeg hører ingen opildne hinanden.
                                Du har ret til en anden vurdering

                                Comment

                                Working...
                                X