Oprindeligt indsendt af StateTrooper
Se indlæg
Derudover har man fremmedgjort stemningsskaberne ved at give alt for mange ubegrundede og kollektive karantæner. Og så har man skuffet det "menige" fynske fodboldpublikum, ved at skrue forventningerne op, og så gang på gang skuffe folk.
Silkeborgkampen var en PR-mæssig katastrofe. Man giver fri adgang i solskinnet, og skuffer folk ved ikke at kunne nedbryde et bovlamt oprykkerhold (jaja, vi skulle have vundet den kamp og alt det der), og så står man gudhjælpemig og spiller bolden rådvildt frem og tilbage i forsvaret i overtiden. På hjemmebane. Mod en oprykker.
Jeg havde for en gangs skyld forvildet mig over på langsiden, og folk var rasende. Det kan godt være, at vi havde en masse skud på mål, og at SIF var svære at nedbryde. Men folket forventer at OB kæmper! Ikke at vi vinder. ikke at vi sprudler. Men at vi kæmper. Og det gør vi ikke. Vi lader bovlamt kampene løbe ud i sandet, mens tiden langsomt rinder ud. Jeg kan ikke se den store forskel på Kents hold i denne sæson, og Bechs sidste sæson i OB*. Der mangler vildskab. Agression. Vindervilje. Der tales meget om det. Men det vises ikke på banen.
*(Det er ikke helt rigtigt. Under Kent kan man i det mindste godt se, hvad den offensive gameplan er. Det kunne man ikke under Troels)

Leave a comment: