Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Ambitionsniveau - Denne sæson

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
    Jeg hælder til det første. Men man må jo så sandelig ikke antyde, at der kan være inkompetence involveret i beslutningerne. Man kunne jo såre deres følelser... ;-)

MvH ChrisOB
    jo....men kent nielsen, tidligere mestertræner - kan han tage sig meget fejl.

JH kunne jeg forstå men det andet virker nærmest absurd på mig....

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
    det har de....spørgsmålet er så hvorfor?

Enten mener de det virkeligt, hvilket ville være nærmest forfærdeligt, og ret så håbløst.
    Eller også er der et ønske om ikke at lægge for meget pres på, sig selv og spillerne - noget der ikke ligefrem skriger "topklub" - for en smule pres burde de vel kunne håndtere.
    Sidste mulighed som jeg kan se er at der bare ikke er flere penge at gøre med - og man derfor er tilfredse med truppen - tvunget af nødvendighed, hvorfor det heller ikke hjælper noget at ytre sig som truppens manglende kvalitet - da det intet vil ændre. Er det tilfædet er det jo bare sørgerligt. Især da man efterhånden en del gange har lovet at nu skulle det nok vende....bare liiiige et par transfer vinduer mere, så er vi der.
    Jeg hælder til det første. Men man må jo så sandelig ikke antyde, at der kan være inkompetence involveret i beslutningerne. Man kunne jo såre deres følelser... ;-)

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jesper har jo netop sagt at der er flere penge at gøre med. Vi er 2-3 mindre i truppen end sidste sæson og løntunge spillere har forladt os.. Selvfølgelig er der også kommet et par stykker af de tunge til, men ud fra mit synspunkt ligner det at man endnu engang prøver at skrue ned på lønniveauet selv om han i sommeren 15 sagde at nu kunne alle lønkroner geninvesteres når spillere forlod os
    det mener jeg jo også vi er blevet stillet i udsigt.....pt bare ikke noget der tyder på det passer, for de kan da ikke med ramme alvor mene at truppen er god nok? Det nægter jeg simpelthen at tro på

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg

Enten mener de det virkeligt, hvilket ville være nærmest forfærdeligt, og ret så håbløst.
    Eller også er der et ønske om ikke at lægge for meget pres på, sig selv og spillerne - noget der ikke ligefrem skriger "topklub" - for en smule pres burde de vel kunne håndtere.
    Sidste mulighed som jeg kan se er at der bare ikke er flere penge at gøre med - og man derfor er tilfredse med truppen - tvunget af nødvendighed, hvorfor det heller ikke hjælper noget at ytre sig som truppens manglende kvalitet - da det intet vil ændre. Er det tilfædet er det jo bare sørgerligt. Især da man efterhånden en del gange har lovet at nu skulle det nok vende....bare liiiige et par transfer vinduer mere, så er vi der.

Jesper har jo netop sagt at der er flere penge at gøre med. Vi er 2-3 mindre i truppen end sidste sæson og løntunge spillere har forladt os.. Selvfølgelig er der også kommet et par stykker af de tunge til, men ud fra mit synspunkt ligner det at man endnu engang prøver at skrue ned på lønniveauet selv om han i sommeren 15 sagde at nu kunne alle lønkroner geninvesteres når spillere forlod os

Leave a comment:

• mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det forstår jeg ikke, både JH og KN har sagt, at de er tilfredse, så burde folk da vælte ind på stadion i ren fryd.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg synes, som sådan, at der ikke er ret meget forskel i måden; den her diskussion handler om hvor vidt, der rent faktisk er backing bag både ambition og fastholdelsen af ambitionen. Det synes jeg, personligt, der ikke er; men sportsdirektøren er sikker i sin sag og har valgt den mediestrategi; som han nu ikke kan bakke ud af, uden at fremstå som en mand, der vist nok lige har haft et liiiidt for optimistisk view på truppens udformning, styrke og potentiale.

Aktuelle formnedgange og/eller skadesproblemer kombineret med en mildt sagt elendig start for én eller flere af indkøbene har det med at få skeptiske fans til at blive mere skeptiske; og muligheden for at man får mere syn for sagen i dag mod Horsens ligger desværre også for. Men uanset så håber jeg vi smadrer Horsens. For jeg håber vi vinder hver eneste kamp, vi spiller, også selv om et nederlag ville være foder til min egen teori om, at der ikke er styr på en s... i det sportslige set-up.

Så for Guds skyld, lad mig ikke få ret; bliv bedre! Please.

MvH ChrisOB

Hvis der ikke sker noget de næste 3 dage mener jeg også bestemt at Jesper har lagt tissemanden på blokken hvor kun 2 konklusioner er mulige.
    Bestået eller ikke bestået. Ingen gråzone. Sort og hvidt

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Også det. Jeg forsøgte dog mest at fremhæve hvordan man kan sige det samme som JH siger, bare på en meget klogere måde ift fans, sponsorer og omverden generelt
    Jeg synes, som sådan, at der ikke er ret meget forskel i måden; den her diskussion handler om hvor vidt, der rent faktisk er backing bag både ambition og fastholdelsen af ambitionen. Det synes jeg, personligt, der ikke er; men sportsdirektøren er sikker i sin sag og har valgt den mediestrategi; som han nu ikke kan bakke ud af, uden at fremstå som en mand, der vist nok lige har haft et liiiidt for optimistisk view på truppens udformning, styrke og potentiale.

Aktuelle formnedgange og/eller skadesproblemer kombineret med en mildt sagt elendig start for én eller flere af indkøbene har det med at få skeptiske fans til at blive mere skeptiske; og muligheden for at man får mere syn for sagen i dag mod Horsens ligger desværre også for. Men uanset så håber jeg vi smadrer Horsens. For jeg håber vi vinder hver eneste kamp, vi spiller, også selv om et nederlag ville være foder til min egen teori om, at der ikke er styr på en s... i det sportslige set-up.

Så for Guds skyld, lad mig ikke få ret; bliv bedre! Please.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    En anden væsentlig forskel er, at Haysen har noget at have det i, når han mener truppen er stærk nok. Det er jo den trup, der fik sølv sidste år og var 10 minutter fra at sende Sparta Prag ud af Europa League og spille sig selv i gruppespillet i klubbens europæiske debut-sæson. Et væsentligt stærkere udgangspunkt for en sportsdirektør end det Jesper Hansen har at udtale sig efter, imo.

MvH ChrisOB
    Også det. Jeg forsøgte dog mest at fremhæve hvordan man kan sige det samme som JH siger, bare på en meget klogere måde ift fans, sponsorer og omverden generelt

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    En sportschef der siger det samme som JH men bare på en anden og mere fan venlig måde

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...fermuligheder/
    En anden væsentlig forskel er, at Haysen har noget at have det i, når han mener truppen er stærk nok. Det er jo den trup, der fik sølv sidste år og var 10 minutter fra at sende Sparta Prag ud af Europa League og spille sig selv i gruppespillet i klubbens europæiske debut-sæson. Et væsentligt stærkere udgangspunkt for en sportsdirektør end det Jesper Hansen har at udtale sig efter, imo.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    En sportschef der siger det samme som JH men bare på en anden og mere fan venlig måde

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/s...fermuligheder/

Leave a comment:

• SU1978
    replied
    Jeg snakkede med en kammerat igår som arbejder hos et stort elektrikker firma.. De har 20 gratis billetter hver gang men kan i det pænt store firma ikke afsætte dem mm at det var FCK/BIF.. Til kampen i dag var der vidst ikke afsat en eneste da folk i følge ham "ikke gad at se sådan en gang lorte tøse fodbold"..

Der er måske ikke noget specielt i dette eksempel. Den er set og hørt før.. Syntes bare at det er trist og en konstatering af hvordan tilstanden er..
    OB har lige ansat 1-2 nye der skal sælge sponsorater. Good luck guys
    Det forstår jeg ikke, både JH og KN har sagt, at de er tilfredse, så burde folk da vælte ind på stadion i ren fryd.

Leave a comment:

• fmprOB
    replied
    Jeg snakkede med en kammerat igår som arbejder hos et stort elektrikker firma.. De har 20 gratis billetter hver gang men kan i det pænt store firma ikke afsætte dem mm at det var FCK/BIF.. Til kampen i dag var der vidst ikke afsat en eneste da folk i følge ham "ikke gad at se sådan en gang lorte tøse fodbold"..

Der er måske ikke noget specielt i dette eksempel. Den er set og hørt før.. Syntes bare at det er trist og en konstatering af hvordan tilstanden er..
    OB har lige ansat 1-2 nye der skal sælge sponsorater. Good luck guys

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
    Har lige prøvet at få uddybet den med sponsoren der har trukket sig. Skulle angiveligt være i 300k klassen/år. Vigtigt at få med.
    Hvilket ikke er en helt uvæsentlig post. Domino effekten kan man jo frygte, og så nytter det jo ikke at lukke øjnene og holde sig for ørerne. Der skal ske noget mere visionært.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

• Rijkaard
    replied
    Har lige prøvet at få uddybet den med sponsoren der har trukket sig. Skulle angiveligt være i 300k klassen/år. Vigtigt at få med.

Leave a comment:

• ChrisOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
    Man kunne også bruge de sidste dage af transfervinduet til at sammensætte en trup, der er god nok. Hvis vi flytter vores bedste spiller i mine øjne, Tværskov, op på midtbanen mod Horsens på grund af én enkelt skade, så forstår jeg fuldt ud, at man trækker sit sponsorat. Jeg fortalte tidligere herinde om en sponsor, der oprindeligt tegnede deres sponsorat, for at tage kunder med ud i V.I.P, men der er ikke længere nogen kunder, som gider med derud. De har dog alligevel ikke overvejet at trække sig, endnu i hvert fald.
    Ledelsen synes jo truppen er god nok og har malet sig op i et hjørne. Vi får intet med mindre noget falder ned i skødet på os. Med hensyn til det sidste, så er det jo en gammel historie med OB. Hvis vi havde et ordentligt produkt, så vil folk altså dukke op. Så vil de personer på mit arbejde, der interesseret spørger til, hvad jeg synes om OBs præstation mandag efter mandag komme på stadion. Men når man kun spiller 0-0 på hjemmebane mod en oprykker foran 10.000 tilskuere, så falder hammeren. Så er de da ligeglade med at "oprykkerhold er svære at spille imod" og "vi manglede bare at score". De er ligeglade med om vi har mange nye spillere og dermed udfordringer. De vil ha saft og kraft - og sejre. Flere af de ældre vil heller ikke ha nipseri og såkaldt kontrol.

Det er mit indtryk. Vi har brug for at disse folk ikke mandag efter mandag siger "Typisk OB" og beder mig om at tage min OB kasket af, skønt disse uden tvivl har sympati for OB og har set kampe. Men vil ikke bruge penge på os, med mindre de får noget ordentligt at se. Og det tvivler jeg sgu på de får i denne sæson.

Glæder mig til at blive modbevist af den selvsikre sportslige ledelse.

MvH ChrisOB

Leave a comment:

Working...
X