Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Ambitionsniveau - Denne sæson
Collapse
X
-
Der kommer ikke noget, det hele var bare et bluffnummer for at tilfredsstille sponsorerne. Havde det her været en normal 12-holds sæson, ville jeg mene, vi var i akut nedrykningsfare, men den nye struktur kan redde vores røv. Så galt mener jeg faktisk, det står til. Nu skal der nok være nogen, der synes, jeg overdramatiserer, men jeg har altså det ondeste deja-vu pt.
-
2 dage tilbage. Håber godt nok ikke at Jesper Hansen sidder på pungen med denne start. Du har selv sagt at der er penge til rådighed...
Kom nu for fanden Jesper Hansen
Leave a comment:
-
Den håber jeg også på, det har vist sig mange gange at vi spiller nogle brandkampe mod de "store" hold.Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægJeg er bestemt ikke den mest positive eller optimistiske men OB plejer at hanke lige så meget op i sig selv mod de store hold som de forventer at det kommer af sig selv mod de små hold ..
Ærgeligt at vi mangler typerne der også kan gøre det på Lars tyndskids mark i kold og våd efterårsdag i syd eller vestjylland.
Leave a comment:
-
Jeg er bestemt ikke den mest positive eller optimistiske men OB plejer at hanke lige så meget op i sig selv mod de store hold som de forventer at det kommer af sig selv mod de små hold ..Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægNej alle pile peger i retningen af, at vi ikke har fået et eneste point mere om 4 kampe.
Leave a comment:
-
Nej alle pile peger i retningen af, at vi ikke har fået et eneste point mere om 4 kampe.Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægJa dengang startede vi med at tabe mod to oprykkere... denne gang spillede vi uafgjort mod to af dem. Og det er så de 2 point... Efterfølgende mødte vi dengang, AaB, BIF, Randers, FcK, FcM... I år har vi mødt, ja det ved i jo godt, og det er ikke ligefrem den kaliber hold...
Leave a comment:
-
Ja dengang startede vi med at tabe mod to oprykkere... denne gang spillede vi uafgjort mod to af dem. Og det er så de 2 point... Efterfølgende mødte vi dengang, AaB, BIF, Randers, FcK, FcM... I år har vi mødt, ja det ved i jo godt, og det er ikke ligefrem den kaliber hold...Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg gik lige ind og kiggede på lidt statistik.
Syv point i syv kampe er den tredjedårligste start efter syv runder siden vi rykkede op i '99! I oprykningssæsonen havde vi tre point efter syv runder.
Fraregner vi oprykningssæsonen, er kun sæsonen 14/15, hvor Troels Bech blev fyret, startet dårligere, med fem point efter syv kampe.
Leave a comment:
-
Well, vi havde kun 6p efter 8k i 14/15, så med nederlag til FCK bliver det i det mindste ikke værre. Statistiskt...Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlægForuroligende med tanke på vores næste 4 kampe...
Leave a comment:
-
Davidsen og tipsbladet vurderer på om vi transfer reagerer på den dårlige start
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...ig-saesonstart
Leave a comment:
-
Foruroligende med tanke på vores næste 4 kampe...Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlægJeg gik lige ind og kiggede på lidt statistik.
Syv point i syv kampe er den tredjedårligste start efter syv runder siden vi rykkede op i '99! I oprykningssæsonen havde vi tre point efter syv runder.
Fraregner vi oprykningssæsonen, er kun sæsonen 14/15, hvor Troels Bech blev fyret, startet dårligere, med fem point efter syv kampe.
Edit: Og vores program denne sæson var ca 1000 gange nemmere på papiret end i 14/15, hvor vi mødte FCM(t), BIF(u), RFC(v), AAB(u) og FCK(t) inden for de første syv runder. (Og tabte til FCV og Hobro(!)
Leave a comment:
-
Jeg gik lige ind og kiggede på lidt statistik.
Edit: Og vores program denne sæson var ca 1000 gange nemmere på papiret end i 14/15, hvor vi mødte FCM(t), BIF(u), RFC(v), AAB(u) og FCK(t) inden for de første syv runder. (Og tabte til FCV og Hobro(!)Last edited by Onkel Riffel; 29-08-2016, 10:51.
Leave a comment:
-
Hva fa`en, eksperterne fulgte vel bare trop...
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/ob-anfoerer-sigter-mod-top-fire-i-naeste-saeson
Leave a comment:
-
Jeg ved ikke hvad der er mest sørgeligt.
At så mange såkaldte eksperter har haft et helt forkvaklet blik på kvaliteten i OB, og hvor vigtig Falk var for holdet, eller at de nu på stribe indrømmer, at de tog fejl, og at OB er langt fra der, hvor de ser sig selv.
http://www.tv2fyn.dk/artikel/ob-trup...ndige-kvalitet
Leave a comment:
-
Det ville vise ambitioner at hente ham her(hvis muligt)
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...-efter-ny-klub
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af obforever Se indlægNu vi taler om ambitionsniveau, så kan de vel også gælde ambitionsniveau som fan?
Jeg har været fan af OB i mere end 30 år - siden jeg selv kunne finde ud af at rende alene på stadion før teenageårene.
Jeg har set alle de kampe, jeg overhovedet kunne komme til på hjemmebane i de år. Og en del på udebane og i udlandet.
Kendetegnende for alle de år er, at OB aldrig har været det der hold, der altid ligger i toppen, men de popper dog op og napper nogle medaljer eller et mesterskab engang imellem. Og det er som sådan helt fint med mig.
Kendetegnende for OB har også altid været, at det var et hold, som de andre frygtede at møde (måske lige undtaget i de to nedrykningssæsoner). Fysisk stærke. Spillere med ild i øjnene. Spillere der kæmpede med hjertet og gik fra banen med æren i behold, også selvom en kamp blev tabt.
Sådan var det sådan set lige indtil Lars Olsen røg på porten. OB kunne (næsten) fylde stadion, fordi man vidste, at trods til tider kedelig betonfodbold, så kom der resultater og points på kontoen.
Så røg LO og Co i svinget, og man ville noget nyt i OB. Jamen, fair nok, hvis man havde en plan. Det havde man...eller havde man?
Jeg kan ikke se den længere.
Vi fans har, synes jeg, været ganske trofaste her i "mellem-årene", og til tider mødt ganske talstærkt op. "Vi" har haft ambitioner om, at gøre det godt på lægterne, fordi vi godt vidste, at det nok skulle vende for OB.
Op til den her sæson, og hele sidste år, meldte man ud, at NU skulle OB retur til toppen. Man havde økonomi til det. Man har ambitionerne. Man meldte ud, at top 6 er målet hver sæson.
Efter sommerferien har OB, inkl. 3 træningskampe, kun vundet én kamp. EN (!!) kamp!
Og det mod et ufatteligt ringe FCN-hold, som under normale omstændigheder aldrig ville stille op i superligaen, men var nødt til det pga skader og div. andre omstændigheder.
Resten af kampene... det har godt nok været skidt.
Jeg ved godt, at klubber som OB ikke bare har pengetræer voksende ude bagved, og dermed ikke bare kan bruge løs af penge. Hvad jeg dog ganske enkelt ikke forstår, er når en vis træner melder ud efter de mest horrible kampe, at man overordnet er tilfreds. Alle andre kan se, at der på ingen måde er ret meget at være tilfreds med. Det må de virkelig også kunne se. Engang imellem, synes jeg, det kunne være forfriskende at kalde en spade for en spade. Og når der så samtidig bliver meldt ud, at man er tilfredse med truppen, som den er, så tror jeg ikke helt, man er klar over, hvad det gør ved fans og meningmand, der kunne finde på at dukke op på stadion.
Personligt bliver jeg ramt af den værste følelse, jeg kan blive ramt af: Apati!
Tænker: Nå, er det virkelig dét, de mener? Så kan det sgu også næsten være ligemeget det hele.
Jeg tror, sammen med de manglende resultater, og den manglende gnist og gejst på banen, at rigtigt mange andre har det på samme måde. Hvornår har OB sidst, over tre kampe, haft mindre end 5000 tilskuere til en hjemmekamp, trods historisk lave priser på entreen? Jeg kan ganske enkelt ikke huske det. Folk synes at have givet op. Mistet troen på OB. Mistet gejsten. Den gejst, som vi heller ikke længere ser på banen, når OB spiller.
Jeg har ikke løsningen på noget som helst af ovenstående. Det er jeg ikke klog nok til. Jeg er bare OB-fan. Og jeg er en frustreret en af slagsen. Og jeg savner helt vildt mit "gamle OB". Ild i øjnene. Vilje og gejst på banen. Fuck nederlagene, hvis bare man har kæmpet røven ud af bukserne! DET vil jeg se! Ser jeg dét på banen, så kan jeg snildt leve med en stak nederlag. Det kan jeg ikke ret godt nu... apati!
Helt, helt enig.
Leave a comment:
-
Begge, især Festersen, er noget for sjældent i truppen,nemlig intelligente spillere. De kan kun fungere godt med en intelligent "oplægger". Og går døde, når der spilles for uintelligent.Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægAK og Fester er afhængige af det de får at arbejde med fra de øvrige så de er tildels undskyldt men har stadig ikke været skarpe nok .
Vores øvrige såkaldte offensive folk er slet og ret bare ikke gode nok og kan heller ikke få øje på
at de nogensinde har været det , så hvor Kent har set det aner jeg ikke .
Så jeg er altså enig. Det er ligemeget om nogen af de andre har potentiale, når det er NU, de skal funkle. Men det forudsætter naturligvis også at træneren er intelligent !?!??!Last edited by Tåhyler; 29-08-2016, 09:09.
Leave a comment:
Leave a comment: