Oprindeligt indsendt af andlox
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt EfB - OB 22/8
Collapse
X
-
Kampen i morgen er uhyre vigtig . En sejr der og igen næste weekend over Horsens kan give et godt rygstød inden vi går ind i september som byder på FCK ude , FCM hjemme , SJE ude og BIF ude . De fire kampe i september vil virkelig give os et fingerpeg om hvorvidt vi kan tillade os at forvente en plads i top 6 , hvis det bliver sorte september så bliver det mere end svært at nå især hvis kampene mod EfB og Horsens ikke giver fuldt udbytte .
Derfor skal opfordringen herfra være at vi fans møder op og giver fuld støtte til drengene både i morgen og næste søndag ..817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Tror mest på din første....Nana får næppe en start plads endnu, Jönsson skal helst igang - så han skal spille og Desler kommer næppe på kanten igen....så enten tager han backen eller Lund spiller mens Desler starter udeOprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægNogen der vil komme med bud på morgendagens start 11?
Bliver Lund smidt på bænken efter 2 gode kampe? Hvem overtager JJ's plads på midten? Får Jönsson endnu engang chancen? Bliver Fester og Makrini klar?
Jeg tror
Grytebust
Desler KEP Tverskov Joao
Joan Makrini Izunna Jönsson
Fester AK
Håber
Grytebust
Lund KEP Tverskov JBL
Joan Nana Makrini Desler
Fester AK
Comment
-
Det er en fantastisk trylleri. :-)Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJoan spillede VK i vejle og hvis nogen missede årets mål i Danmark 2015 burde de tjekke dette link ud hvor Joan tryller(ca 3 min inde i video)
https://www.youtube.com/watch?v=5OKE...ature=youtu.be
Ville meget gerne se Lund/Desler på højre side fordi det ville give os en rigtig god drive i offensiven og Desler kan helt sikker støtte Lund i defensiven. Og Pereira/Edmundsson ville være en god venstre side: en tryllemester med en rutineret defensiv bach som sikring. Men det bliver vel sikker ikke Kents valg..."Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Så 2 minutter af dagens træning med spil til to mål.
Desler og Joan udgjorde højre side på det der lignede start 11.
Pererira var venstre back.
Angrebet var med Festersen og Thomas Mikkelsen. Ak var på det andet hold. Måske fint hvis hans ryg kan få lidt ro.
Her bagefter synes jeg ikke, jeg husker at have set Izunna og Makrini. Som sagt var jeg kun hurtigt forbi så kiggede ikke specielt efter dem. Kan nogen bringe mine nerver i ro og fortælle jeg bare overså dem?
Comment
-
Izunna, Makrini og Jens Jakob var der ikke.Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlægSå 2 minutter af dagens træning med spil til to mål.
Desler og Joan udgjorde højre side på det der lignede start 11.
Pererira var venstre back.
Angrebet var med Festersen og Thomas Mikkelsen. Ak var på det andet hold. Måske fint hvis hans ryg kan få lidt ro.
Her bagefter synes jeg ikke, jeg husker at have set Izunna og Makrini. Som sagt var jeg kun hurtigt forbi så kiggede ikke specielt efter dem. Kan nogen bringe mine nerver i ro og fortælle jeg bare overså dem?
Der blev spillet 10 mod 10 og Weber var på førsteholdet, han ser faktisk ud til at være hurtig og teknisk god ... godt fodskifte.
Hvem der skal udgøre midtbanen ... well.
Måske Joan ryger ind på midten?Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Som jeg lige får det til:Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlægNogen der har statistik over, hvor mange point OB har fået de sidste tre sæsoner de har mødt et hold som lå på sidstepladsen?
13-14:
Tabte 2-1 til BIF i 8. runde
Uafgjort 2-2 mod Sønderjyske i 24. runde
14-15:
Vinder 2-0 over SIF i 10. runde
Vinder 1-0 over SIF i 16. runde
Uafgjort 1-1 mod SIF i 30. runde
15-16:
Vinder 2-0 over Hobro i 22. runde
Taber 1-0 til Hobro i 30. runde
-
Da der er spillet 5 runder i denne sæson, har jeg prøvet at se på modstanderens 5 kampe før de 7 opgør jeg kom frem til her...
BIF havde 2 uafgjorte og 3 nederlag
Sønderjyske havde 2 sejre, 1 uafgjort og 2 nederlag
Første SIF kamp havde de 0 sejre, 2 uafgjort og 3 nederlag
Næste kamp havde de tabt alle 5 op til
Inden sidste møde havde de 1 uafgjort og 4 nederlag
Første kamp mod Hobro havde de 1 uafgjort og 4 nederlag
Inden den anden kamp havde de det præcist samme, 1 uafgjort og 4 nederlag
-
Vores egne 5 kampe op til:
Før BIF hed den (sejr-afgjort-nederlag) 2-2-1
Før Sønderjyske hed den 2-1-2
Før første SIF kamp hed den 1-1-3
Anden kamp hed den 2-0-3
Før sidste kamp hed de 3-1-1
Første Hobro kamp hed den 3-1-1
Før anden kamp hed den 3-0-2
-
Jeg skal ikke gør mig til herre over hvad der ender med at være for og imod, det er meget blandet... men måske der er en lillebitte tendens til at jo mere begge hold har tabt/jo færre de har vundet, jo større chance for point til OB...Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Makrini, Izunna og AK er i hvert fald med i truppen. Håber da de alle er klar.Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlægIzunna, Makrini og Jens Jakob var der ikke.
Der blev spillet 10 mod 10 og Weber var på førsteholdet, han ser faktisk ud til at være hurtig og teknisk god ... godt fodskifte.
Hvem der skal udgøre midtbanen ... well.
Måske Joan ryger ind på midten?
Last edited by Agbre; 21-08-2016, 11:58.
Comment
-
Er det nu, at man skal nævne, at vi tabte alle kampe, hvor Makrini ikke spillede i sidste sæson - eller vil det være fjollet... :-/
Bevares, vi tabte også, når han spillede, men der vandt vi dog også jævnligt.Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
-
Så lad os håbe, men det lyder ikke godt hvis han var virkeligt ikke med i træning idag. De 3 point SKAL ind og BigMak er så vigtigt for holdet.Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg"Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
- Norbert Elgert -
Comment
-
Der står jo netop at man afventer hvordan hans knæ reagerer efter søndagens træning.. Så noget har han trænet idagOprindeligt indsendt af andlox Se indlægSå lad os håbe, men det lyder ikke godt hvis han var virkeligt ikke med i træning idag. De 3 point SKAL ind og BigMak er så vigtigt for holdet.
Comment
-
Nej lad endelig være med at nævne detOprindeligt indsendt af skarven Se indlægEr det nu, at man skal nævne, at vi tabte alle kampe, hvor Makrini ikke spillede i sidste sæson - eller vil det være fjollet... :-/
Bevares, vi tabte også, når han spillede, men der vandt vi dog også jævnligt.
Comment
-
Du har ret. Jeg holder det for mig selv. :-)Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!
Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.
Comment
Comment