Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EfB - OB 22/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
    Ved nogen om Joan kan spille også vk? Så ville jeg gerne se:

    Gryte
    Lund KEP Tverskov JBL
    Desler El Mak Izunna/Nana Joan
    AK Fester
    (og gerne med en 2 mål indhop af Beder igen)
    Joan spillede VK i vejle og hvis nogen missede årets mål i Danmark 2015 burde de tjekke dette link ud hvor Joan tryller(ca 3 min inde i video)

    https://www.youtube.com/watch?v=5OKE...ature=youtu.be
    Last edited by fmprOB; 21-08-2016, 09:30. Årsag: Tidspunkt

    Comment


      #17
      Kampen i morgen er uhyre vigtig . En sejr der og igen næste weekend over Horsens kan give et godt rygstød inden vi går ind i september som byder på FCK ude , FCM hjemme , SJE ude og BIF ude . De fire kampe i september vil virkelig give os et fingerpeg om hvorvidt vi kan tillade os at forvente en plads i top 6 , hvis det bliver sorte september så bliver det mere end svært at nå især hvis kampene mod EfB og Horsens ikke giver fuldt udbytte .
      Derfor skal opfordringen herfra være at vi fans møder op og giver fuld støtte til drengene både i morgen og næste søndag ..
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Nogen der vil komme med bud på morgendagens start 11?
        Bliver Lund smidt på bænken efter 2 gode kampe? Hvem overtager JJ's plads på midten? Får Jönsson endnu engang chancen? Bliver Fester og Makrini klar?
        Jeg tror

        Grytebust
        Desler KEP Tverskov Joao
        Joan Makrini Izunna Jönsson
        Fester AK

        Håber

        Grytebust
        Lund KEP Tverskov JBL
        Joan Nana Makrini Desler
        Fester AK
        Tror mest på din første....Nana får næppe en start plads endnu, Jönsson skal helst igang - så han skal spille og Desler kommer næppe på kanten igen....så enten tager han backen eller Lund spiller mens Desler starter ude

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          Joan spillede VK i vejle og hvis nogen missede årets mål i Danmark 2015 burde de tjekke dette link ud hvor Joan tryller(ca 3 min inde i video)

          https://www.youtube.com/watch?v=5OKE...ature=youtu.be
          Det er en fantastisk trylleri. :-)
          Ville meget gerne se Lund/Desler på højre side fordi det ville give os en rigtig god drive i offensiven og Desler kan helt sikker støtte Lund i defensiven. Og Pereira/Edmundsson ville være en god venstre side: en tryllemester med en rutineret defensiv bach som sikring. Men det bliver vel sikker ikke Kents valg...
          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
          - Norbert Elgert -

          Comment


            #20
            Så 2 minutter af dagens træning med spil til to mål.

            Desler og Joan udgjorde højre side på det der lignede start 11.

            Pererira var venstre back.

            Angrebet var med Festersen og Thomas Mikkelsen. Ak var på det andet hold. Måske fint hvis hans ryg kan få lidt ro.

            Her bagefter synes jeg ikke, jeg husker at have set Izunna og Makrini. Som sagt var jeg kun hurtigt forbi så kiggede ikke specielt efter dem. Kan nogen bringe mine nerver i ro og fortælle jeg bare overså dem?

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
              Så 2 minutter af dagens træning med spil til to mål.

              Desler og Joan udgjorde højre side på det der lignede start 11.

              Pererira var venstre back.

              Angrebet var med Festersen og Thomas Mikkelsen. Ak var på det andet hold. Måske fint hvis hans ryg kan få lidt ro.

              Her bagefter synes jeg ikke, jeg husker at have set Izunna og Makrini. Som sagt var jeg kun hurtigt forbi så kiggede ikke specielt efter dem. Kan nogen bringe mine nerver i ro og fortælle jeg bare overså dem?
              Izunna, Makrini og Jens Jakob var der ikke.
              Der blev spillet 10 mod 10 og Weber var på førsteholdet, han ser faktisk ud til at være hurtig og teknisk god ... godt fodskifte.
              Hvem der skal udgøre midtbanen ... well.
              Måske Joan ryger ind på midten?
              Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

              Jeg er ikke fan.
              Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af ilder69 Se indlæg
                Nogen der har statistik over, hvor mange point OB har fået de sidste tre sæsoner de har mødt et hold som lå på sidstepladsen?
                Som jeg lige får det til:

                13-14:

                Tabte 2-1 til BIF i 8. runde
                Uafgjort 2-2 mod Sønderjyske i 24. runde

                14-15:

                Vinder 2-0 over SIF i 10. runde
                Vinder 1-0 over SIF i 16. runde
                Uafgjort 1-1 mod SIF i 30. runde

                15-16:

                Vinder 2-0 over Hobro i 22. runde
                Taber 1-0 til Hobro i 30. runde

                -

                Da der er spillet 5 runder i denne sæson, har jeg prøvet at se på modstanderens 5 kampe før de 7 opgør jeg kom frem til her...

                BIF havde 2 uafgjorte og 3 nederlag
                Sønderjyske havde 2 sejre, 1 uafgjort og 2 nederlag

                Første SIF kamp havde de 0 sejre, 2 uafgjort og 3 nederlag
                Næste kamp havde de tabt alle 5 op til
                Inden sidste møde havde de 1 uafgjort og 4 nederlag

                Første kamp mod Hobro havde de 1 uafgjort og 4 nederlag
                Inden den anden kamp havde de det præcist samme, 1 uafgjort og 4 nederlag

                -

                Vores egne 5 kampe op til:

                Før BIF hed den (sejr-afgjort-nederlag) 2-2-1
                Før Sønderjyske hed den 2-1-2

                Før første SIF kamp hed den 1-1-3
                Anden kamp hed den 2-0-3
                Før sidste kamp hed de 3-1-1

                Første Hobro kamp hed den 3-1-1
                Før anden kamp hed den 3-0-2

                -

                Jeg skal ikke gør mig til herre over hvad der ender med at være for og imod, det er meget blandet... men måske der er en lillebitte tendens til at jo mere begge hold har tabt/jo færre de har vundet, jo større chance for point til OB...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
                  Izunna, Makrini og Jens Jakob var der ikke.
                  Der blev spillet 10 mod 10 og Weber var på førsteholdet, han ser faktisk ud til at være hurtig og teknisk god ... godt fodskifte.
                  Hvem der skal udgøre midtbanen ... well.
                  Måske Joan ryger ind på midten?
                  Makrini, Izunna og AK er i hvert fald med i truppen. Håber da de alle er klar.

                  http://www.ob.dk/artikel/19-mand-i-truppen-mod-efb.aspx
                  Last edited by Agbre; 21-08-2016, 11:58.

                  Comment


                    #24
                    http://www.fyens.dk/sport/OB-motor-t...rtikel/3052323
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      #25
                      EfB må undvære Jesper Jørgensen

                      http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...er-joergensen/

                      Comment


                        #26
                        Er det nu, at man skal nævne, at vi tabte alle kampe, hvor Makrini ikke spillede i sidste sæson - eller vil det være fjollet... :-/

                        Bevares, vi tabte også, når han spillede, men der vandt vi dog også jævnligt.
                        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                        Comment


                          #27
                          Så lad os håbe, men det lyder ikke godt hvis han var virkeligt ikke med i træning idag. De 3 point SKAL ind og BigMak er så vigtigt for holdet.
                          "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                          - Norbert Elgert -

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
                            Så lad os håbe, men det lyder ikke godt hvis han var virkeligt ikke med i træning idag. De 3 point SKAL ind og BigMak er så vigtigt for holdet.
                            Der står jo netop at man afventer hvordan hans knæ reagerer efter søndagens træning.. Så noget har han trænet idag

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                              Er det nu, at man skal nævne, at vi tabte alle kampe, hvor Makrini ikke spillede i sidste sæson - eller vil det være fjollet... :-/

                              Bevares, vi tabte også, når han spillede, men der vandt vi dog også jævnligt.
                              Nej lad endelig være med at nævne det

                              Comment


                                #30
                                Du har ret. Jeg holder det for mig selv. :-)
                                Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                                Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                                Comment

                                Working...
                                X