Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt EfB - OB 22/8

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
    Hvorfor egentlig? FCM er imo. et stensikkert top 6 hold, og et hold vi ikke kan måle os med på nuværende tidspunkt. SønderjyskE kan derimod sagtens blive et af de hold vi kommer til at kæmpe til stregen med, og som kan blive farlige igen, når de er ekspederet ud af Europa. Lad da endelig Muhjylland tage de tre pinde i den kamp.
    Men FCM er jo klamme og gustne! Eller sådan noget..?

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af andlox Se indlæg
      Så spiller vi om plads 5 i morgen.
      :-)
      @Sheed: Derfor

      MvT
      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

      Comment


        #48
        Så er det kampdag! Det er nu vi må se om OB skal være med i den sjove ende af tabellen, eller hænge efter og spille ligegyldige kampe til foråret.

        Jeg forventer at alle spillere yder 100 % indsats lige til bræk-stadiet og viser at de VIL det her. KOM NU!

        Comment


          #49
          *suk*
          Jeg har alle grunde til at være positiv i dag - 5 kampe uden nederlag og en formkurve der peger opad. Dessler og JBL tilbage fra RIO - Esbjerg nederst i tabellen... MEN

          Historikken nager mig. Vi "plejer" at være det hold, som får andre hold i gang igen - og derfor er jeg sgu bange for, at det kan ende grimt i aften - åh please lad mig tage fejl!!
          JH Barometer 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
          JM Barometer 1
          2 3 4 5 6 7 8 9 10

          Comment


            #50
            Oprindeligt indsendt af Claus Se indlæg
            *suk*
            Jeg har alle grunde til at være positiv i dag - 5 kampe uden nederlag og en formkurve der peger opad. Dessler og JBL tilbage fra RIO - Esbjerg nederst i tabellen... MEN

            Historikken nager mig. Vi "plejer" at være det hold, som får andre hold i gang igen - og derfor er jeg sgu bange for, at det kan ende grimt i aften - åh please lad mig tage fejl!!
            Ja, det bliver lige præcis en typisk OB, der bliver lavet i dag... en "god" stime vs et hold i stor krise = sikkert nederlag! :D :D :D
            Mvh Kent

            Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

            Comment


              #51
              Enig med de to ovenstående kommentarer. Hvis jeg skulle sætte procenter på - Så vil vi med 95% sikkerhed tabe i dag mht. vores historik med kriseramte klubber og spillere.

              Jeg er sikker på at vi taber i dag, desværre.

              Comment


                #52
                Det bliver en klassisk OB-kamp mod bundproppen, der ikke bare har været ringe, men mildest talt ELENDIGE hele efteråret. Esbjerg vinder 2-1, naturligvis på to personlige fejl. Vi brænder 4 kæmpechancer, og modsat alle andre kampe, så står Esbjergs keeper, who the fuck that is, en brandkamp, og kommer på ugens hold i Tipsbladet. I læste det her først.

                Comment


                  #53
                  Der er odds >3 på en EFB sejr, så det er da bare med at få sat nogle penge på kampen så

                  Comment


                    #54
                    Jeg elsker hvordan vi er gået fra, at fire point i de første fire kampe, var en forfærdelig start, men nu da vi fik en sejr i den femte, så er det pludselig en god stime.

                    Comment


                      #55
                      Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                      Det bliver en klassisk OB-kamp mod bundproppen, der ikke bare har været ringe, men mildest talt ELENDIGE hele efteråret. Esbjerg vinder 2-1, naturligvis på to personlige fejl. Vi brænder 4 kæmpechancer, og modsat alle andre kampe, så står Esbjergs keeper, who the fuck that is, en brandkamp, og kommer på ugens hold i Tipsbladet. I læste det her først.
                      Deres OL målmand, som samtidig var førstemålmand sidste år er vel også kommet hjem igen. Højbjerg mener jeg han hedder, det gør det bestemt ikke lettere.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af mckellberg Se indlæg
                        Det bliver en klassisk OB-kamp mod bundproppen, der ikke bare har været ringe, men mildest talt ELENDIGE hele efteråret. Esbjerg vinder 2-1, naturligvis på to personlige fejl. Vi brænder 4 kæmpechancer, og modsat alle andre kampe, så står Esbjergs keeper, who the fuck that is, en brandkamp, og kommer på ugens hold i Tipsbladet. I læste det her først.
                        Højbjerg er en af danmarks mest talentfulde målmænd og til OL var han fremragende ... adskillige store redninger og cirka 0 fejl.
                        EFB`s defensiv er ikke skræmmende bortset fra ham, i hvert fald ikke defensivt.
                        Offensivt har EFB en del at komme med og de kan bestemt godt gøre ondt på os!
                        Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...

                        Jeg er ikke fan.
                        Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                          Deres OL målmand, som samtidig var førstemålmand sidste år er vel også kommet hjem igen. Højbjerg mener jeg han hedder, det gør det bestemt ikke lettere.
                          Vi har da en A-landsholdsmålmand på mål i aften. Grytebust er blevet udtaget til Norges VM-kvalifikationskamp imod Tyskland. ;-)

                          MvH ChrisOB
                          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                          Comment


                            #58
                            Lad os håbe at OB har glemt traditionen med at sætte bundhold i gang, og at vi smadrer EfB 4-0 :-)

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
                              Ja, det bliver lige præcis en typisk OB, der bliver lavet i dag... en "god" stime vs et hold i stor krise = sikkert nederlag! :D :D :D
                              Det er fortiden! :-)

                              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                              Lad os håbe at OB har glemt traditionen med at sætte bundhold i gang, og at vi smadrer EfB 4-0 :-)
                              Det er fremtiden! :-)
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                                Lad os håbe at OB har glemt traditionen med at sætte bundhold i gang, og at vi smadrer EfB 4-0 :-)
                                Bare en sejr....det nøjes jeg nu gerne med

                                - bare en sejr og godt spil......

                                - bare en STOR sejr på 4-0 og godt spil 😆

                                Comment

                                Working...
                                X