Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Øens hold
Collapse
X
-
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægBelieve OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
Føj...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Coach Se indlægOB opsiger aftale sidst i juni.
Næsby laver ny aftale sidst i august.
OB har nosset i det her.
... men det er da kristisk, når projekt ung fynsk blod mister en af støttepillerne, men sådan er det bare når der går penge i lortet... Vi skal temmelig sikkert også til at vogte os for FcM..!Til-afgange under Alm: 96 - still counting
Comment
-
Det var OB selv der opsage samarbejdet.. Uden at vide det gætter jeg på vi har sparet dem væk, da de sikkert har været en af de dyrere samarbejdsklubber..
Men at Næsby så går ud og laver en aftale med en anden klub, ser jeg intet forkert i fra deres side?
I øvrigt har Henrik Lehm med garanti haft en finger med i spillet med hensyn til den nye aftale.
Derudover er jeg også ret sikker på at Bif spytter en del flere kroner i Næsbys kasse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlægDet var OB selv der opsage samarbejdet.. Uden at vide det gætter jeg på vi har sparet dem væk, da de sikkert har været en af de dyrere samarbejdsklubber..
Men at Næsby så går ud og laver en aftale med en anden klub, ser jeg intet forkert i fra deres side?
I øvrigt har Henrik Lehm med garanti haft en finger med i spillet med hensyn til den nye aftale.
Derudover er jeg også ret sikker på at Bif spytter en del flere kroner i Næsbys kasse.
Hvilken historie vil folk helst have?
Næsby fravælger OB og skifter til Brøndby, som historien ville være hvis OB ikke selv havde opsagt samarbejdet
Eller at Næsby bliver fravalgt af OB, hvorefter Næsby finder sig en ny klub at samarbejde med,
Desuden tror jeg ikke det kommer til at betyde det store, Næsby spiller stadigvæk divisionsungdom,
Comment
-
http://www.fyens.dk/sport/Odense-ser...rtikel/2565015
Håber kommunen trækker alt hvad der må være af kommunalt tilskud til næsby boldkulb ! Derudover gør det mig ikke noget hvis næsby rykker ud af 2. Div. Efter den nye struktur...
Comment
Comment