Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Øens hold

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
    Alle former for aftaler eller samarbejder med Brøndby er ganske enkelt klamt
    http://www.mitfyn.dk/article/321535

    "Det koster" står avisen til lyd for, de mener at det er uforeneligt at bruge fynske skattekroner på talentudvikling til fordel for BIF og deres sjællandske a/s.
    Believe OB

    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

    Comment


      #17
      Klamt

      http://www.fyens.dk/sport/Broendby-N...rtikel/2567381

      Comment


        #18
        I artiklen står at Brøndby kommer med 100.000kr over 3 år

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
          I artiklen står at Brøndby kommer med 100.000kr over 3 år
          Det lyder ikke af så mange penge, men er da klogt nok af B. Og det er klogt at have et tilbud til de unge, der bare ikke vil OB. Men klart nok at det vil være trist med store talenter fra Næsby til Brøndby.
          Jeg har en utilfreds bekendt med talentfuld søn i OBs u-rækker og der er brug for reel konkurrence. Og en anden hvis søn havde supertalent og nu er væk.
          Og dumt af OB at spare lidt håndører for at undgå denne situation.
          Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

          OB - engang var vi gode

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
            Det lyder ikke af så mange penge, men er da klogt nok af B. Og det er klogt at have et tilbud til de unge, der bare ikke vil OB. Men klart nok at det vil være trist med store talenter fra Næsby til Brøndby.
            Jeg har en utilfreds bekendt med talentfuld søn i OBs u-rækker og der er brug for reel konkurrence. Og en anden hvis søn havde supertalent og nu er væk.
            Og dumt af OB at spare lidt håndører for at undgå denne situation.
            Jeg kan ikke se, at der nødvendigvis er så mange at pege fingre af i denne sag:

            - Hvis Næsby skal have 100.000, hvad så med de andre over 70 klubber i 'Øens hold'-samarbejdet? Hvis tilskuddet blev proportionalt med klubbens medlemstal, så ville man ca. lande omkring en udgift på 3-5 mio årligt til 'Øens hold', og det er kun 'grease money'. Set i det lys forstår jeg udmærket OB.

            Næsby går efter pengene, men 100.000 over 3 år virker lidt sølle. Det er vel udgiften til en assistent for 1.holdet i en divisionsklub? Alligevel må de vel tænke, at de får noget ud af det, måske 'Masterclass'-samarbejdet, hvor de kan få sparring med andre dygtige udviklingsklubber i DK.

            Brøndby scorer mest i denne sag: de får talentudvikling, men måske endnu mere væsentligt regional scouting, og det for en billig penge. Smart; men tænk at der ikke skal mere end ca. 35.000 om året og en pose varm luft til at Næsby smider trusserne.

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
              Jeg kan ikke se, at der nødvendigvis er så mange at pege fingre af i denne sag:

              - Hvis Næsby skal have 100.000, hvad så med de andre over 70 klubber i 'Øens hold'-samarbejdet? Hvis tilskuddet blev proportionalt med klubbens medlemstal, så ville man ca. lande omkring en udgift på 3-5 mio årligt til 'Øens hold', og det er kun 'grease money'. Set i det lys forstår jeg udmærket OB.

              Næsby går efter pengene, men 100.000 over 3 år virker lidt sølle. Det er vel udgiften til en assistent for 1.holdet i en divisionsklub? Alligevel må de vel tænke, at de får noget ud af det, måske 'Masterclass'-samarbejdet, hvor de kan få sparring med andre dygtige udviklingsklubber i DK.

              Brøndby scorer mest i denne sag: de får talentudvikling, men måske endnu mere væsentligt regional scouting, og det for en billig penge. Smart; men tænk at der ikke skal mere end ca. 35.000 om året og en pose varm luft til at Næsby smider trusserne.
              35.000 kilo er vel meget i deres klub? specielt i forhold til ingenting ..
              "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

              "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

              Venter man for længe, får man ingenting ...

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                35.000 kilo er vel meget i deres klub? specielt i forhold til ingenting ..
                Hvis beløbet er 35.000 pr år må man formode at det ikke kun er økonomien der har skilt dem ad..

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Hvis beløbet er 35.000 pr år må man formode at det ikke kun er økonomien der har skilt dem ad..
                  Næe men som Nixha skriver "hvad så med de 70 andre klubber?" ... hvis de også skal have skillinger begynder det jo at løbe op og går vel principielt imod hele konceptet som det var tiltænkt ..
                  "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                  "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                  Venter man for længe, får man ingenting ...

                  Comment


                    #24
                    Øens hold er en samarbejdsaftale og ikke en sponsoraftale. Brøndby har lige nu så mange penge at de ikke aner, hvad de skal brug dem på. Men det stopper jo nok igen, ligesom sidst. At næsby vælger og samarbejde med Brøndby, fred være med det. Det er jo ikke en decideret talentfabrik de kører derude og i sidste ende er det jo spilleren selv der bestemmer, hvor han skal spille, aftaler eller ej. Signalværdien er dog ret uheldig, og jeg håber fremadrettet at Næsby taber hver eneste kamp de spiller, selvom jeg normalt holder med alle Fynske hold.
                    Jesper Hansen barometer: 1-2-3-4-5...

                    Comment


                      #25
                      35000 om året! Hvad kan man sige om Næsby
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #26
                        Synes ikke jeg kunne se den være oppe herinde. Har altid synes godt om Uffe.
                        https://www.facebook.com/odenseboldklub?fref=nf

                        Comment


                          #27
                          Som #Lars Elstrup siger, så er det jo spilleren der bestemmer, om han vil til Brøndby, så man kan jo håbe at de talenter, det skulle være i Næsby, er godt opdraget og vælger OB alligevel.

                          Når det er sagt, så har jeg altid opfatter NB som en arrogant klub, men det er en anden diskussion :)

                          Comment


                            #28
                            http://www.mitfyn.dk/article/326962
                            Believe OB

                            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                              Jeg kan ikke se, at der nødvendigvis er så mange at pege fingre af i denne sag:

                              - Hvis Næsby skal have 100.000, hvad så med de andre over 70 klubber i 'Øens hold'-samarbejdet? Hvis tilskuddet blev proportionalt med klubbens medlemstal, så ville man ca. lande omkring en udgift på 3-5 mio årligt til 'Øens hold', og det er kun 'grease money'. Set i det lys forstår jeg udmærket OB.

                              Næsby går efter pengene, men 100.000 over 3 år virker lidt sølle. Det er vel udgiften til en assistent for 1.holdet i en divisionsklub? Alligevel må de vel tænke, at de får noget ud af det, måske 'Masterclass'-samarbejdet, hvor de kan få sparring med andre dygtige udviklingsklubber i DK.

                              Brøndby scorer mest i denne sag: de får talentudvikling, men måske endnu mere væsentligt regional scouting, og det for en billig penge. Smart; men tænk at der ikke skal mere end ca. 35.000 om året og en pose varm luft til at Næsby smider trusserne.
                              35k rækker slet ikke til en assistent i 1. div, du skal nok regne med ~100k for en assistent til et 1.divisionshold. (Selvf med afvigelser)

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af mågen Se indlæg
                                35k rækker slet ikke til en assistent i 1. div, du skal nok regne med ~100k for en assistent til et 1.divisionshold. (Selvf med afvigelser)
                                Du har nok ret; 3 tusind om måneden, selv om det skulle være sort, rykker nok ikke på det niveau.

                                Comment

                                Working...
                                X