Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Øens hold

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Øens hold

    http://onside.dk/premier-league/ob-s...eck-paa-100000
    "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

    "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

    Venter man for længe, får man ingenting ...

    #2
    Sympatisk træk..

    Comment


      #3
      Klamt

      http://www.fyens.dk/sport/Naesby-i-s...rtikel/2564855

      Comment


        #4
        næppe den store overraskelse, men alliwl er det, ja....KLAMT af Næsby
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          #5
          Her har jeg lyst til at bruge et gammelt Richard Møller citat: "Når en prostitueret står og trækker på gaden tror jeg ikke det gør det fordi hun er liderlig, men fordi hun er i nød og det samme tror jeg om jer."

          Føj...

          Comment


            #6
            OB opsiger aftale sidst i juni.
            Næsby laver ny aftale sidst i august.

            OB har nosset i det her.

            Comment


              #7
              Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
              OB opsiger aftale sidst i juni.
              Næsby laver ny aftale sidst i august.

              OB har nosset i det her.
              ja og hvorfor mon, tror du de gør det?

              ville du fortsætte et ægteskab hvis du fandt din partner på vej i seng med en anden?

              Comment


                #8
                Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                OB opsiger aftale sidst i juni.
                Næsby laver ny aftale sidst i august.

                OB har nosset i det her.
                Ved du noget, eller gætter du ud fra nogle datoer?

                Comment


                  #9
                  Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                  OB opsiger aftale sidst i juni.
                  Næsby laver ny aftale sidst i august.

                  OB har nosset i det her.
                  Lidt unuanceret måske. Men klart det er altid OB skyld
                  Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                  Comment


                    #10
                    der bliver sgu kamp om talenterne fremadrettet...hvis vi ikke engang kan have øen for os selv mere - de skal godt nok være oppe på tæerne i ådalen

                    Comment


                      #11
                      Oprindeligt indsendt af Coach Se indlæg
                      OB opsiger aftale sidst i juni.
                      Næsby laver ny aftale sidst i august.

                      OB har nosset i det her.
                      Forestiller mig at man har sagt fra, fordi en 3. part gav Næsby mulighed for forlange noget vi ikke kunne/ville gå med på i en ny aftale...

                      ... men det er da kristisk, når projekt ung fynsk blod mister en af støttepillerne, men sådan er det bare når der går penge i lortet... Vi skal temmelig sikkert også til at vogte os for FcM..!
                      Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                      Comment


                        #12
                        Det var OB selv der opsage samarbejdet.. Uden at vide det gætter jeg på vi har sparet dem væk, da de sikkert har været en af de dyrere samarbejdsklubber..

                        Men at Næsby så går ud og laver en aftale med en anden klub, ser jeg intet forkert i fra deres side?

                        I øvrigt har Henrik Lehm med garanti haft en finger med i spillet med hensyn til den nye aftale.
                        Derudover er jeg også ret sikker på at Bif spytter en del flere kroner i Næsbys kasse.

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                          Det var OB selv der opsage samarbejdet.. Uden at vide det gætter jeg på vi har sparet dem væk, da de sikkert har været en af de dyrere samarbejdsklubber..

                          Men at Næsby så går ud og laver en aftale med en anden klub, ser jeg intet forkert i fra deres side?

                          I øvrigt har Henrik Lehm med garanti haft en finger med i spillet med hensyn til den nye aftale.
                          Derudover er jeg også ret sikker på at Bif spytter en del flere kroner i Næsbys kasse.
                          Næsby har lige siden Brøndby startede deres Masterclass været storfavorit til at blive den fynske klub som skulle være med. Først og fremmest pga. Næsbys tidligere træner og sportsdirektør Henrik Lehm nu befinder sig i Brøndby, dog stadigvæk med tætte forbindelser til Næsby.

                          Hvilken historie vil folk helst have?
                          Næsby fravælger OB og skifter til Brøndby, som historien ville være hvis OB ikke selv havde opsagt samarbejdet
                          Eller at Næsby bliver fravalgt af OB, hvorefter Næsby finder sig en ny klub at samarbejde med,

                          Desuden tror jeg ikke det kommer til at betyde det store, Næsby spiller stadigvæk divisionsungdom,

                          Comment


                            #14
                            http://www.fyens.dk/sport/Odense-ser...rtikel/2565015
                            Håber kommunen trækker alt hvad der må være af kommunalt tilskud til næsby boldkulb ! Derudover gør det mig ikke noget hvis næsby rykker ud af 2. Div. Efter den nye struktur...

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af jhandersen Se indlæg
                              ...
                              Men at Næsby så går ud og laver en aftale med en anden klub, ser jeg intet forkert i fra deres side?
                              ...
                              Alle former for aftaler eller samarbejder med Brøndby er ganske enkelt klamt

                              Comment

                              Working...
                              X