Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - FCN (14-08-16)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
    Har ikke tid til at svare i dybden lige nu - men jeg er uenig i at det er ca. 90% skidt og 10% godt, som man får indtryk af når man læser dine indlæg fra denne sæson.
    Hvor unuanceret af dig at sætte diffuse procentandeler på mit debatvirke. ;-)

    Jeg vil nu mere sige 75-25...

    MvH ChrisOB
    1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

    Comment


      Oprindeligt indsendt af claudes1 Se indlæg
      Jeg minder om, at du altid kritiserer mig og andre for at relativere det hele og finde nuancer. Det er lige præcis hvad du selv gør her. Må man gerne nuancere, når det passer ind i ens (negative) diskurs - men ikke i den mere positive?

      Husk nu at fodbold er følelser - jeg er pisse glad for denne OB-sejr - så skal I ikke komme med nuancer, som ødelægger mine følelse af at det er pisse fedt at OB endelig vandt ;o)
      Jeg syntes skam også det er pisse fedt der endelig kom en sejr.
      Men man kunne være fræk og påstå at det er jer "positivister" der konsekvent taler vores modstandere bedre end de er....så det passer ind i jeres kram.
      SIF, Lyngby og VFF er skam rigtigt gode hold - så derfor er det ikke så stor en skuffelse når vi ikke vinder og i samme ombæring er FCN et meget bedre hold (end de i virkeligheden var) hvilket gør vores sejr så meget større....

      Comment


        Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Jeg syntes skam også det er pisse fedt der endelig kom en sejr.
        Men man kunne være fræk og påstå at det er jer "positivister" der konsekvent taler vores modstandere bedre end de er....så det passer ind i jeres kram.
        SIF, Lyngby og VFF er skam rigtigt gode hold - så derfor er det ikke så stor en skuffelse når vi ikke vinder og i samme ombæring er FCN et meget bedre hold (end de i virkeligheden var) hvilket gør vores sejr så meget større....
        Nu skal vi bare have 4-6p i de næste 2 kampe og hente 1-2 rigtig gode offensive signings så har det været mere end godkendt alligevel..
        De 3 kampe mod FCK,FCM,BIF bliver modbydlige hvis vi ikke finder et andet gear men vi kan vel næsten kun overraske

        Comment


          Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Jeg syntes skam også det er pisse fedt der endelig kom en sejr.
          Men man kunne være fræk og påstå at det er jer "positivister" der konsekvent taler vores modstandere bedre end de er....så det passer ind i jeres kram.
          SIF, Lyngby og VFF er skam rigtigt gode hold - så derfor er det ikke så stor en skuffelse når vi ikke vinder og i samme ombæring er FCN et meget bedre hold (end de i virkeligheden var) hvilket gør vores sejr så meget større....
          For mig der hopper kæden af, når nuancer bare bliver til konstante bortforklaringer. Som punktet med vores økonomi, hvor vi skal foranlediges til at tro, at det nærmest kun er derfor vi endte med Kryger, Lado, m.fl, og ikke dårlig scouting/håndværk. At alt hvad der foregår simpelthen bare kører efter en eller anden gylden plan.

          SønderjyskE blev kørt over af Brøndby, og der var ingen bortforklaringer. Ingen "Jamen vi havde 20 gode minutter og et par gode chancer". Nej, træneren savnede hjerte og vilje og en back kaldte det "ren lort".

          Den slags selverkendelse mangler i og omkring OB. Indpakning? Nej tak.

          MvH ChrisOB
          1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Nu skal vi bare have 4-6p i de næste 2 kampe og hente 1-2 rigtig gode offensive signings så har det været mere end godkendt alligevel..
            De 3 kampe mod FCK,FCM,BIF bliver modbydlige hvis vi ikke finder et andet gear men vi kan vel næsten kun overraske
            Selvfølgelig kan det tabte i nogen grad indhentes, og målet for sæsonen nåes.
            Og 6 point i de næste to vil hjælpe utroligt meget på det, for enig de 3 kampe mod de store....der får vi ikke et ben til jorden i vores nuværende forfatning.
            Men mere end godkendt?.....njar det syntes nu alligevel ikke; spillet har ikke været godt nok og 4 uafgjorte - mod bla. 2 oprykkere og Viborg - det ændre et par sejre trods alt ikke på.
            Men står vi om små 20 runder med en top 6 placering og et spil er bliver bedre og bedre - så er de første bump på vejen nok hurtigt glemt

            Comment


              Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
              For mig der hopper kæden af, når nuancer bare bliver til konstante bortforklaringer. Som punktet med vores økonomi, hvor vi skal foranlediges til at tro, at det nærmest kun er derfor vi endte med Kryger, Lado, m.fl, og ikke dårlig scouting/håndværk. At alt hvad der foregår simpelthen bare kører efter en eller anden gylden plan.

              SønderjyskE blev kørt over af Brøndby, og der var ingen bortforklaringer. Ingen "Jamen vi havde 20 gode minutter og et par gode chancer". Nej, træneren savnede hjerte og vilje og en back kaldte det "ren lort".

              Den slags selverkendelse mangler i og omkring OB. Indpakning? Nej tak.

              MvH ChrisOB
              Fuldstændig enig. Derfor var det også en befrielse at høre KEP igår ikke ligge fingre imellem vedr indsatsen i specielt 1. Halvleg..
              Manden har et vinderinstinkt jeg har savnet og er helt tosset med

              Comment


                Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Selvfølgelig kan det tabte i nogen grad indhentes, og målet for sæsonen nåes.
                Og 6 point i de næste to vil hjælpe utroligt meget på det, for enig de 3 kampe mod de store....der får vi ikke et ben til jorden i vores nuværende forfatning.
                Men mere end godkendt?.....njar det syntes nu alligevel ikke; spillet har ikke været godt nok og 4 uafgjorte - mod bla. 2 oprykkere og Viborg - det ændre et par sejre trods alt ikke på.
                Men står vi om små 20 runder med en top 6 placering og et spil er bliver bedre og bedre - så er de første bump på vejen nok hurtigt glemt
                13p efter 7 kampe og et par gode offensive spillere tilført truppen vil give et godkendt+ i min bog. Når man ser det store billede.
                Ikke at man så er tilfreds men jeg falder altså ikke i svime over vores trup og dens kvaliteter ift vores andre konkurrenter i Top 6.
                Så på det grundlag ville det være mere end godkendt

                Men nu mangler der jo så bare lige 6p og 2 spillere før den fantasi bliver til virkelighed

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Nu skal vi bare have 4-6p i de næste 2 kampe og hente 1-2 rigtig gode offensive signings så har det været mere end godkendt alligevel..
                  De 3 kampe mod FCK,FCM,BIF bliver modbydlige hvis vi ikke finder et andet gear men vi kan vel næsten kun overraske
                  Ja der kommer en hård periode efter de to kampe i mod Esbjerg og Horsens. De syv runder efter det hedder:

                  FCK (u)
                  FCM (h)
                  SønderjyskE (u)
                  BIF (u)
                  AGF (h)
                  Randers (u)
                  FCK (h)

                  Nærmest alle kampe som man - hvis man kigger på dem enkeltvis - godt kunne "sælge" for uafgjort. Det holder naturligvis ikke når det kommer til stykket. Der skal sejre på bordet. Men det bliver meget spændende at se hvordan vi kommer igennem den periode.

                  Comment


                    Sidder lige og ser situationen, hvor Festersen slagtes i feltet igen. Har vel sjældent set et større straffespark. Har virkelig svært ved at forstå, hvordan dommeren ikke kan dømme den.

                    http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...r-straffespark

                    På stadion havde jeg egentlig lidt fornemmelsen af, at FCN-spilleren også fik ramt bolden lidt, men det ser det jo ikke engang ud til. Men selv hvis det havde været tilfældet synes jeg nærmest ikke den kan diskuteres når han kommer så hårdt ind i duellen. I mine øjne er den til direkte rødt kort alene pga. det manglende hensyn han udviser.

                    Ofte hælder jeg måske lidt til at lade tvivlen komme dommerne til gode. Det kan gå meget hurtigt i fodbold og det kan være svært at se alt, men lige denne hændelse har jeg svært ved at se hvordan han kan undgå at dømme/se.

                    Dårlig dommerpræstation i går.
                    Last edited by Agbre; 15-08-2016, 09:33.

                    Comment


                      Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                      Sidder lige og ser situationen, hvor Festersen slagtes i feltet igen. Har vel sjældent set et større straffespark. Har virkelig svært ved at forstå, hvordan dommeren ikke kan dømme den.

                      http://www.tv3sport.dk/sport/fodbold...r-straffespark

                      På stadion havde jeg egentlig lidt fornemmelsen af, at FCN-spilleren også fik ramt bolden lidt, men det ser det jo ikke engang ud til. Men selv hvis det havde været tilfældet synes jeg nærmest ikke den kan diskuteres når han kommer så hårdt ind i duellen. I mine øjne er den til direkte rødt kort alene pga. det manglende hensyn han udviser.

                      Ofte hælder jeg måske lidt til at lade tvivlen komme dommerne til gode. Det kan gå meget hurtigt i fodbold og det kan være svært at se alt, men lige denne hændelse har jeg svært ved at se hvordan han kan undgå at dømme/se.
                      Håbløs dommer igen i går

                      Comment


                        Vil ikke udtale mig om den generelle dommerstand, men i isolerede tilfælde er niveauet altså HÅBLØST ringe.

                        Comment


                          helt vanvittigt gigantisk straffespark, vi stod godt placeret, og vi rev os i håret af frustration. Noget andet er så, at situationen blev vist igen og igen på skærmen, det er vel ikke helt optimalt? nogen, der kender reglerne?

                          Comment


                            Hvilken regel tænker du på? Hvad der må vises, eller omkring hensynet til modstanderen?

                            Comment


                              Det er hjemmeholdet, der bestemmer, hvad der skal vises på storskærmen. Sådan er reglerne nu. Derfor må OB gerne vise en forkert kendelse, der burde være gået OB's vej - og undlade det omvendte. Det styrer den enkelte klub selv.
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af skarven Se indlæg
                                Det er hjemmeholdet, der bestemmer, hvad der skal vises på storskærmen. Sådan er reglerne nu. Derfor må OB gerne vise en forkert kendelse, der burde være gået OB's vej - og undlade det omvendte. Det styrer den enkelte klub selv.
                                ok, mener, der tidligere var nogle regler vedrørende kontroversielle kendelser. Det er jo virkelig med til, at sætte pres på dommeren.

                                Comment

                                Working...
                                X