Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom: Ob - vff, 6/8 -16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Gryte, helt klart.

    Lund gjorde det fornuftigt, og er faktisk manden bag vores to største chancer i 1.halvleg. Ellers var der ikke så meget at sige. Var der nogen, der så Jönsson i kampen - jeg spørger helt oprigtigt, fordi jeg faktisk ikke kan huske at se ham?
    Jo jeg husker en 7-8 fejlafleveringer og tabte bolde fra ham. Så han var på banen

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
      Det kan du godt have en pointe i, men hverken Greve og da slet ikke Edmundsson, har evner til at drive spillet og at skulle stå for størstedelen af det kreative i vores offensiv. Derfor vil Jönsson blive skambrugt til det fungerer, og hvis det ikke bliver tilfældet, gætter jeg på, at man kigger på alternativer til vinter.
      Jeg mener så at Greve er bedre til at drive bolden frem end de to andre du nævner, men han er til gengæld langt mere fribilsk når der skal afsluttes.
      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

      Comment


        #18
        Gryte.

        Syntes JJT har mange kvaliteter men ikke klar til start 11, der må være garderinger før ham, men hvis Izunna vedbliver at spille som han har gjort indtil nu, er JJT næsten lige så god. Håber JJT får indskftninter i stedet og han så shiner. Han er meget ung også til den plads han spiller, en ed det han viser nu tror jeg han kan udvikle sig til en superdygtig spiller.

        Comment


          #19
          Mom. Nr. 13
          Jeg synes der var lidt af det i sidste kamp, lidt mere af det i dag. Fik flere gange Flashback til landsholdet under Morten Olsen,med bolden til siden og bagud . Øv og øv igen.
          Nu går fremad

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
            Til fordel for hvem? En der er endnu ringere, og som i hvert fald slet ikke tilfører noget kreativitet til vores spil? Der er ofret en del penge på Jönsson, og han er vores eneste bud på en Falk-afløser, så det SKAL bare fungere, og derfor kommer han ikke på bænken. I hvert fald slet ikke så længe, at der på ingen måde er noget seriøst alternativ.
            At tro Jønsson kan erstatte Falk er vel samme galematias som da man troede Kryger kunne erstatte Ruud
            817 ⚪️
            Y.N.W.A ❤️

            Comment


              #21
              Jeg var ved at rive mit hår af når jj fik bolden. Han tager så mange berøringer for så at spille den bagud. Bremser fuldstændig tempoet i spillet.
              Gryte blir mom fordi han sikre os 1 point. De resterende taber to

              Comment


                #22
                Det nok største problem der var med Falk i lang tid, det var slut produktet... Det kan vi nu gange med 100, og så rammer vi ca. Jønssons utrolige evne til intet at få ud af det...
                Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                Comment


                  #23
                  Gryte får min stemme. Han redder 1 point i dag.
                  OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                    Jeg var ved at rive mit hår af når jj fik bolden. Han tager så mange berøringer for så at spille den bagud. Bremser fuldstændig tempoet i spillet.
                    Det lyder som Azer?
                    OB: Danske mestre i 2075/6

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
                      Jeg var ved at rive mit hår af når jj fik bolden. Han tager så mange berøringer for så at spille den bagud. Bremser fuldstændig tempoet i spillet.
                      Gryte blir mom fordi han sikre os 1 point. De resterende taber to
                      Helt enig i JJ. Ret skal dog være at han gjorde det lidt bedre idag
                      Ikke fordi man kan forvente meget mere af en 20 årig men jeg forventer det af en så central 8'er på mit hold

                      Comment


                        #26
                        Kampens spiller må blive Sten - med det ekstra ben. Og så kan jeg i øvrigt godt lide Oliver Lund - og det har jeg altid kunnet. Forstår virkelig ikke at han ikke spiller mere. Det minder lidt om, at Kent Nielsen brugte Diarra i stedet for Lasse Nielsen sidste år.

                        Vi må også begynde at sætte spørgsmål ved taktik og valg af spillere - ligesom der selvfølgelig mangler forstærkende indkøb til midtbanen. Gjorde Kent Nielsen det godt i AaB fordi han havde gode folk omkring sig? Man må ikke underkende assistentens betydning. Det gik jo ikke ligefrem super i Horsens og Brøndby.

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af Københavnstinker Se indlæg
                          Kampens spiller må blive Sten - med det ekstra ben. Og så kan jeg i øvrigt godt lide Oliver Lund - og det har jeg altid kunnet. Forstår virkelig ikke at han ikke spiller mere. Det minder lidt om, at Kent Nielsen brugte Diarra i stedet for Lasse Nielsen sidste år.

                          Vi må også begynde at sætte spørgsmål ved taktik og valg af spillere - ligesom der selvfølgelig mangler forstærkende indkøb til midtbanen. Gjorde Kent Nielsen det godt i AaB fordi han havde gode folk omkring sig? Man må ikke underkende assistentens betydning. Det gik jo ikke ligefrem super i Horsens og Brøndby.
                          Nej, selvfølgelig er det ikke super at føre et midterhold fra første division til UEFA Cuppen...

                          Comment

                          Working...
                          X