Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Mom: Ob - vff, 6/8 -16

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Mom: Ob - vff, 6/8 -16

    Min MOM: JJT.

    Et lille cadeau til ham efter fejlene mod AaB. Han fordeler boldene godt, men samtidig begår han nogle frispark og erobrer også nogle bolde - han er vokset mht det fysiske spil, hvilket er fedt at se. Samtidig tør han afslutte, og har 2-3 fine forsøg i dag.

    Objektivt var der måske et par stykker i Gryte, Tverskov, Makrini og Lund der spillede lidt bedre, men jeg vil gerne fremhæve JJT. Synes han udvikler sig.

    Jönsson var til gengæld den sygeste alibispiller at se på i dag. Spørgsmålet er om han ikke gider, fordi han skal spille kant, eller om han ikke kan fungere på kanten.

    Jeg så eddermame hellere Yao på den plads, for at bringe noget fart og vildskab.

    #2
    Tager du pis på os? Han var helt afsindigt ringe. I stort set alle tilfælde spiller han situationen dårligere, end når han modtager bolden. Han spiller den stort set kun bagud eller ligeud, og i flere situationer er han så langsom i tanke og handling, at det bliver farligt.

    Jeg mener, at kun Jönsson var dårligere end JJT i dag, og der er kun to mulige MOM's. Lund, der er klart bedste markspiller, selvom han er den, der har spillet mindst, og Gryte for hans dobbeltredning.

    Comment


      #3
      Grytebust indiskutabelt. Han redder det ene point til os i dag.

      Makrini gør det også godt, enig i at JJT så bedre ud i dag - men mener ikke det er nok til MOM - men der er vi jo forskellige

      Comment


        #4
        Svært at komme uden om Gryte i dag. I marken fortjener Lund og Makrini ros for god fight og vores få kreative indslag... Vil egentlig gerne se en højre side med både Desler og Lund igen...
        Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


        Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

        Comment


          #5
          Enig med B(ob).
          Makrini gør det dog også godt. Men midtbanen er virkelig ramt på manglende kreativitet og alt alt for meget alibi/bagud/til siden...

          Comment


            #6
            Alt andet end Gryte kan jeg ikke tage seriøst! uden ham stod vi uden point idag.
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #7
              Gryte pga straffet. Ellers Lund i marken. Ringeste jønsson og Kent.

              Comment


                #8
                Grytebust, stærkt efterfulgt af Makrini.

                Jeg synes JJT gør det en smule bedre i dag, men der skal heller ikke meget til. Stadigvæk langt fra det niveau man burde håbe på her i OB.

                Jönsson skal simpelthen bænkes næste gang. Forfærdelig omgang bræk han kommer med igen i dag. Det har været alle fire kampe, han viser meget få momenter om hvad han faktisk kan, men 98% er direkte lort.

                Lund er rigtig god fremadrettet, men rent defensivt er han tæt på elendig. Han lavere flere fejlvurderinger i kampen, og laver et tosset straffespark i kampen, som heldigvis ikke bliver dømt, fordi dommerne var noget af det værste jeg meget længe har set. Min. 7 fejl-domme i kampen, som er forholdsvis store fejl, eller rigtig store fejl.

                Fester skuffe igen, selvom manden er pisse god til at tæmme svære bolde i luften. Bredebro havde et par få gode ting uden at være god, AK skuffer desværre også med hans halvleg, edmundsson var heldig med hans to mål i sidste kamp, fordi i denne havde han ingenting. Få gode ting fra hans side.

                KEP Ok, Tverskov Ok, Pereira Ok med pil ned.

                Min vurdering på en skala 0-10

                Gryte - 8
                Lund - 5 (Offensivt: 7 Defensivt: 3)
                KEP - 5
                Tverskov - 5
                Pereira - 4
                Edmunsson - 3
                JJT - 3
                Makrini - 7
                Jönsson - 0
                Fester - 3
                Bredbro - 3
                AK - 3

                Thrane - Fik ikke nok tid til en vurdering, kommer ikke rigtig frem til noget, men han blev vidst også smidt ind på højrebacken?

                Greve - Fik ikke nok tid til en vurdering, men ser meget bedre ud end Joan, da han kommer ind.

                Kent Nielsen - 1
                Dommerne - 0
                Last edited by Kogtbaby88; 06-08-2016, 18:12.

                Comment


                  #9
                  Gryte,Makrini og Lund var gode idag og valget skal stå imellem dem uden tvivl..
                  Gryte må få den pga at han redder straffet

                  Jönsson spiller fornærmende ringe. Sjældent har jeg set noget lignende

                  Comment


                    #10
                    Gryte.

                    Og så lige en lille "sviner" til KN. TM skulle være blevet inde i stedet for Jønsson, så kunne Fester have leget kant. Det har han før gjort i FCV.

                    Comment


                      #11
                      Lund er min MOM. Jeg synes har gjorde det rigtig godt. Der er også plusser til Sten og JJT. Sten redder os point og JJT ligger som noget nær den eneste et pres på modtanderen, når de havde bolden i første halveg, men han skal stadig blive bedre. Thomas Mikkelsen kæmpede godt, men hvor er han dog kluntet at se på i dag.

                      Jönsson hvor er det dog ringe det han præsterer. Han skal en tur på bænken.
                      Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                      Comment


                        #12
                        Gryte, helt klart.

                        Lund gjorde det fornuftigt, og er faktisk manden bag vores to største chancer i 1.halvleg. Ellers var der ikke så meget at sige. Var der nogen, der så Jönsson i kampen - jeg spørger helt oprigtigt, fordi jeg faktisk ikke kan huske at se ham?

                        Comment


                          #13
                          Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                          Jönsson hvor er det dog ringe det han præsterer. Han skal en tur på bænken.
                          Til fordel for hvem? En der er endnu ringere, og som i hvert fald slet ikke tilfører noget kreativitet til vores spil? Der er ofret en del penge på Jönsson, og han er vores eneste bud på en Falk-afløser, så det SKAL bare fungere, og derfor kommer han ikke på bænken. I hvert fald slet ikke så længe, at der på ingen måde er noget seriøst alternativ.

                          Comment


                            #14
                            Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                            Til fordel for hvem? En der er endnu ringere, og som i hvert fald slet ikke tilfører noget kreativitet til vores spil? Der er ofret en del penge på Jönsson, og han er vores eneste bud på en Falk-afløser, så det SKAL bare fungere, og derfor kommer han ikke på bænket. I hvert fald slet ikke så længe, at der på ingen måde er noget seriøst alternativ.
                            Greve er i hvert fald ikke dårligere end Jönsson. Svensken har været piv ringe til nu.
                            Form barometer 1-2-3-4-5-6-7-8-9-10

                            Comment


                              #15
                              Oprindeligt indsendt af Oblisk Se indlæg
                              Greve er i hvert fald ikke dårligere end Jönsson. Svensken har været piv ringe til nu.
                              Det kan du godt have en pointe i, men hverken Greve og da slet ikke Edmundsson, har evner til at drive spillet og at skulle stå for størstedelen af det kreative i vores offensiv. Derfor vil Jönsson blive skambrugt til det fungerer, og hvis det ikke bliver tilfældet, gætter jeg på, at man kigger på alternativer til vinter.

                              Comment

                              Working...
                              X