Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: OB - Viborg (06-08-16)

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Jeg er fuldstændig forberedt. 3 år med Jesper har sat sine spor..

uanset hvad skal Jönsson jo bare væk fra den kant. Alle kan jo se hvor ringe projektet er. Projekt Izunna ligner jo Messi på midten ift Projekt Jönsson på kanten..
    Jönsson må prøves som angriber. Når Emil kunne komme på bænken kan Jönsson også lidt.. Problemerne er jo så alternativerne..

Hørte i Vip at nogle aktionære havde spyttet ekstra millioner i kassen til spillerkøb for kort tid siden.. Om det så passer eller om de blandede det sammen med den kapital tilførsel for nyligt ved jeg ikke.. Men han lød meget insisterende og sikker i sin sag..
    Og da vi indtil videre ikke har brugt det store (Den højeste signon betalt i dette vindue skulle være 500.000kr) må tiden jo vise om det passer
    Bare en tanke....Men kunne man bytte rundt så fester kom på kanten og Jønsson op i angrebet?? Fester har da noget speed..det mangler vi da i den grad på kanten.
    Men altså det bedste var nok om Jønsson røg en tur på bænken....

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
      Jeg vil fucking have BO Henriksen, så er jeg skide ligeglad hvad det koster. Jeg giver ikke en skid for tidligere meritter hvis man bare sidder sur i sædet under en kamp.
      Jeg vil fanme have en træner som render rundt på sidelinjen med en halv fed på og gejler sine spillere op.
      +1. Har tænkt det samme hele aftenen.
      OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
        Bare en tanke....Men kunne man bytte rundt så fester kom på kanten og Jønsson op i angrebet?? Fester har da noget speed..det mangler vi da i den grad på kanten.
        Men altså det bedste var nok om Jønsson røg en tur på bænken....
        Alt er vel muligt. Men syntes nu bare han må en tur på bænken. Så må der roteres mellem dem alt afhængig af modstander og form..
        Med tanke på AK's rygproblemer skal der nok blive spilletid til alle

Når det er sagt er jeg fuldstændig ligeglad med hvem der spiller,sidder på bænken eller på tribunen. Bare vi snart får nogle point

Comment

Oprindeligt indsendt af fynsland_85 Se indlæg
          +1. Har tænkt det samme hele aftenen.
          Nej tak. Han vil slet ikke passe i OB og foretrækker ikke at få mere affald fra Horsens i meget lang tid

Comment

Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
            Nej... Jeg blev trætte af dem allerede i sidste sæson, hvor 75 % af det handlede om "vi må også rose modstanderen"...

At vægte spillet højere end resultatet mod SIF, og stå og være glad for et point, det er en skændsel. Det kunne han måske have gjort i sidste sæson, som var udråbt til mellem sæson, eller mod FcK, hvor man trods alt kan tabe/uafgjort med respekt for sig selv og indsatsen generelt... men det er uhyggeligt deprimerende at dette endelig er sæsonen hvor vi skal tilbage i den bedste halvdel, hvor der er arbejdet for at være klar fra start, og så skal man høre på det vanvittige vrøvl af en omgang taber snak... og nu igen i dag efter Viborg, hvor man på hjemmebane endnu engang ikke lykkedes med tingene, men alligevel skal høre på det er en blandet fornemmelse han står med... Hvordan fanden kan det være en blandet fornemmelse???
            Jacob Fuglsang kan stå med en blandet fornemmelse i dag, men du kan kraftedeme ikke, Kent!!!

Jeg har ikke oplevet noget lignende siden TB udtalte "tænk hvis vi vinder"... hvilket vi i øvrigt ikke gjorde mere den sæson, men det var det sjovt at tænke det... og det er det vi nu igen må varme os med, tænk hvis vi vinder næste gang...
            Hvorfor har du dog ret. Det er deprimerende at høre på, og totalt uambitiøst. En skændsel i en klub som OB.

Comment

Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
              Jeg vil fucking have BO Henriksen, så er jeg skide ligeglad hvad det koster. Jeg giver ikke en skid for tidligere meritter hvis man bare sidder sur i sædet under en kamp.
              Jeg vil fanme have en træner som render rundt på sidelinjen med en halv fed på og gejler sine spillere op.
              Ved ikke om det ville fungere. Men tænkte samme tanke da Kent Nielsen sad med korslagte arme midt i anden halvleg. Nøj hvor jeg savnede noget handling.

Comment

Vores angribere kan(naturligvis, er jeg lige ved at sige) ikke leve op til hvad der blev præsteret i sidste sæson, hvor der overordnet set også blev overpræsteret... feks. Fester med 4 mål efter netop de fire første runder...

Jeg synes i sig selv man har undervurderet hvad det egentlig er vores trio skal leve op til, og da den nuværende også er svagere end den vi havde sidste efterår, samt kreatøren med assisterne er væk, ja ser det næsten umuligt ud i min verden... Og det er da også en af de afgørende ting for at vi ikke har vundet endnu, vores angribere kan ikke levere på samme niveau...
                Vores angribere bliver også ladt i stikken og skal vel selv skabe chancerne , vores ideforladte og kreative nulbonner på midten giver den intet at arbejde med eller skaber chancerne til dem .
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af René Se indlæg
                  Jeg vil sige det ganske kort... Nu må vi stoppe med kun at snakke Jesper Hansen.... Vi skal igang med at snakke Kent Nielsen.

Kent skal bare sørge for at stille et hold som kan vinde de kampe. Taktisk har vi skuffet voldsomt og det er bare ikke godt nok af Kent. Han skal kunne vinde 3 af 4 af de første kampe.
                  Kent har et kæmpe ansvar og skal også have hård kritik for tingenes tilstand og vel især for at Jønsson desværre er hentet .
                  817 ⚪️
                  Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                    Vores angribere bliver også ladt i stikken og skal vel selv skabe chancerne , vores ideforladte og kreative nulbonner på midten giver den intet at arbejde med eller skaber chancerne til dem .
                    Jeg er helt enig, og det er også en del af det når jeg tænker hvor meget er det egentlig der forventes af vores trio... Synes det samlede billede er at man undervurderer situationen... men det kan der selvfølgelig laves om på endnu, hvis der handles noget ind...
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Oprindeligt indsendt af tOrnBjerg Se indlæg
                      Jh er ikke, bliver ikke og har aldrig været kompetent. Husk det år hvor han nægtede at købe en angriber i Horsens.
                      Går ud fra det er Gilberto Macena du hentyder til. Han var på daværende tidspunkt den absolut vigtigste spiller for Horsens, topscorer i superligaen. Hansen vælger så upåagtet at de har fået et anseeligt millionbeløb i kassen, ikke at erstatte Macena. Det gik galt.

Den mand kan ikke se helheden, i at skabe et hold.
                      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

Comment

Jeg er helt enig, og det er også en del af det når jeg tænker hvor meget er det egentlig der forventes af vores trio... Synes det samlede billede er at man undervurderer situationen... men det kan der selvfølgelig laves om på endnu, hvis der handles noget ind...
                        Den skepsis flere af os beskrev inden sæsonen , og allerede i sidste sæson efter Falk skrev med FCK må vel også snart stå lysende klart for dem som ikke forstod vores skepsis .
                        817 ⚪️
                        Y.N.W.A ❤️

Comment

Kent Nielsens manglende ærlighed er vel bare udslag af moderne kommunikation. Man forsøger at skubbe det grimme til side ved at fremhæve det positive. Jeg er ikke fan, men det er en metode der gennemsyrer politik, business, professionel sport mv.

Man kan bare håbe han forklarer spillerne hvad han forlanger af dem internt - noget tyder på det jævnfør de konstante udbrud i kampene.
                          OB: Danske mestre i 2075/6

Comment

+ 1

Tror Ruud er den sidste vi har haft der kunne snige sig med der... Ham var modstanderen tydeligvis ikke altid så vilde med at komme for tæt på...
                            I en ikke så fjern fortid havde vi jo spillere som Hemmingsen junior, Ziegler og moseby. De var ikke altid gode venner med bolden, men dem skulle man ikke være uvenner med. Moseby havde nu en udemærket teknik, og kunne løbe solen sort. Savner mentaliteten fra nogle af disse.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Nej tak. Han vil slet ikke passe i OB og foretrækker ikke at få mere affald fra Horsens i meget lang tid
                              Hvad passer ind i OB ? Og hvad er vores DNA efterhånden ?

Comment

Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                                Den skepsis flere af os beskrev inden sæsonen , og allerede i sidste sæson efter Falk skrev med FCK må vel også snart stå lysende klart for dem som ikke forstod vores skepsis .
                                Man taler for døve ører, når alt bliver forplumret af såkaldte "nuancer". Og endeløse "Giv det tid" udenomssnakke.

Og om vi så stadig står uden sejr efter de 3 næste kampe, så vil der stadig være nogen, der ikke kan se alvoren.

MvH ChrisOB
                                1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

Comment

Working...
                                X