Oprindeligt indsendt af fmprOB
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Kamptråd: OB - Viborg (06-08-16)
Collapse
X
-
Det var en skidt oplevelse i dag. Jeg har en vis forståelse, at "projektet" skal have tid, men udover den svigtende pointhøst er det også problematisk, at de bliver så dræbende kedeligt at se på. Det var jo totalt tempo- og ideforladt at se på i dag. Som min følgesvend sagde til mig efterfølgende: "i dag kommer jeg hjem med ingenting". Sidder konstant med tanken: så prøv dog noget - bare et eller andet. Det kan ikke være rigtigt, at de eneste, der tør, er Mikkelsen og lund, der normalt er reserver og så tildels en 20-årlig central midt, som ellers ikke kan være helt på toppen selvtillidsmæssigt. Det er beskæmmende at se på, hvor lidt vores kanter byder ind med offensivt, når man tager i betragtning, at de (og især jønsson ser det ud til) har færre pligter i defensiven især i omstillingerne. I dag lignede jønsson Emil Larsen strukket ud på 191 cm, og det magter jeg simpelthen ikke at se på. ØV!!
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Magge Se indlægNej nej du ser jo også et lys i Joan :-)
Vores problemer er jo hverken Joao eller Joan set ud fra de sidste kampe..
Joao er solid defensiv og laver ikke mange fejl. Ikke prængende men heller ikke nogen katastrofe. Det er sgu set meget værrer de sidste mange år.
Joan scorer 2 kasser sidst og spiller okay idag på et ringe hold. Han har været skadet længe og kan ligge mere på hvis holdet bliver forstærket...
Vores store problem er offensiv midt og venstrekant. Bliver vi gode og farlige der vil det også give plads til de andre..
Jeg forventer at ledelsen kan se det samme og vil kalde det intet mindre end en skandale hvis disse 2 problemer ikke forsøges løst på transfermarkedet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlægDet var en skidt oplevelse i dag. Jeg har en vis forståelse, at "projektet" skal have tid, men udover den svigtende pointhøst er det også problematisk, at de bliver så dræbende kedeligt at se på. Det var jo totalt tempo- og ideforladt at se på i dag. Som min følgesvend sagde til mig efterfølgende: "i dag kommer jeg hjem med ingenting". Sidder konstant med tanken: så prøv dog noget - bare et eller andet. Det kan ikke være rigtigt, at de eneste, der tør, er Mikkelsen og lund, der normalt er reserver og så tildels en 20-årlig central midt, som ellers ikke kan være helt på toppen selvtillidsmæssigt. Det er beskæmmende at se på, hvor lidt vores kanter byder ind med offensivt, når man tager i betragtning, at de (og især jønsson ser det ud til) har færre pligter i defensiven især i omstillingerne. I dag lignede jønsson Emil Larsen strukket ud på 191 cm, og det magter jeg simpelthen ikke at se på. ØV!!
OB graver sin egen grav lige pt.. Dårlige resultater og elendigt spil kommer til at gøre at vi på søndag får bundrekord på søndag rent tilskuermæssigt..
Hvem gider at se på det lort andre end os hardcore S/M fans efterhånden?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHov hov I buldrende mørke kan selv de mindste gnister ses...
Joao er solid defensiv og laver ikke mange fejl. Ikke prængende men heller ikke nogen katastrofe. Det er sgu set meget værrer de sidste mange år.
Joan scorer 2 kasser sidst og spiller okay idag på et ringe hold. Han har været skadet længe og kan ligge mere på hvis holdet bliver forstærket...
Vores store problem er offensiv midt og venstrekant. Bliver vi gode og farlige der vil det også give plads til de andre..
Jeg forventer at ledelsen kan se det samme og vil kalde det intet mindre end en skandale hvis disse 2 problemer ikke forsøges løst på transfermarkedet
Comment
-
Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlægDu vil bare ikke give noget som helst ansvar til JH, hva? Nuvel jeg vil så heller ikke give noget til Kent, for jeg synes han lider af et usundt samarbejde med krejlerkongen.
MvH ChrisOB
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægEr jeg den eneste der snart er ved at være træt af Kent's analyser af kampene.. Ingen selverkendelse overhovedet ift hvor dårligt vi spiller
http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...l-aabne-dem-op
Hvis man derimod får at vide det der blev leveret var ok.....hvor ender vi så henne?
Comment
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHov hov I buldrende mørke kan selv de mindste gnister ses...
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægDet er vist første gang jeg oplever at en træner der har haft over et år på posten får så lang snor som du giver ham. Jeg frikender ikke JH men han har jo bare et budget der skal holdes. Jeg mener holdet er rigeligt godt til at kunne vinde nogle flere kampe. Det ansvar står vores træner for. Og der fejler han stort. Desværre ser det ikke ud til at der er en spillestil som holdet kan falde tilbage på. Det ligner lidt der ikke er en klar plan, hvilket jeg finder rystende.
Jeg kan faktisk ikke se hvad det er vi har som gør os gode nok til top 6 og som holdet er lige nu mener jeg ikke Kent kan gøre det store.
Men han er bestemt skyldig i forhold til Kenneth Emil og Jönsson, hvis de ikke hæver niveauet gevaldigt.Tror gerne på at det er nemt, har bare aldrig tjekket det ...
Jeg er ikke fan.
Men kan finde på at informere om træning og opdatere på ungdomsfronten ... hvorfor, fordi bold er sjovt og Ådalen er tæt på :).
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg+ 1
Tror Ruud er den sidste vi har haft der kunne snige sig med der... Ham var modstanderen tydeligvis ikke altid så vilde med at komme for tæt på...
Og ja - vi mangler sgu lidt de typer.....det der "tiki-taka" light har vi alligevel ikke evnerne til....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægspelmann....han kunne også være lidt et svin på banen - men han var vores svin ;)
Og ja - vi mangler sgu lidt de typer.....det der "tiki-taka" light har vi alligevel ikke evnerne til....
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlægSkal ikke kunne afgøre hvem vores nærmeste konkurrenter er, men jeg vil da mene at AaB og Viborg kunne være to bud... AaB to pladser over os sidste sæson, en enkelt i den nuværende. Viborg en enkelt placering under os sidste sæson, og en under os nu... Så på det punkt bliver det ikke meget tættere...
I dag skuffende hvor ufarlige og fantasiløse vi var, Viborg kunne rimeligt trygt overlade alt spillet til os, og burde velret beset havde vundet, med baggrund i den fejlagtige offside kendelse.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlægForbered dig på at blive skuffet. Jönsson er ikke hentet rigtigt dyrt for at sidde på bænken. Det bedst tænkelige realistiske scenarie er, at vi får en kreativ spiller ind der kan begå sig på begge kanter, men jeg tror ikke, at vi skal regne med det. To spillere til midtbanen, tror jeg er totalt urealistisk, og jeg tror heller på, at der kommer en ny angriber før, at Bredebro er skibbet til anden side.
uanset hvad skal Jönsson jo bare væk fra den kant. Alle kan jo se hvor ringe projektet er. Projekt Izunna ligner jo Messi på midten ift Projekt Jönsson på kanten..
Jönsson må prøves som angriber. Når Emil kunne komme på bænken kan Jönsson også lidt.. Problemerne er jo så alternativerne..
Hørte i Vip at nogle aktionære havde spyttet ekstra millioner i kassen til spillerkøb for kort tid siden.. Om det så passer eller om de blandede det sammen med den kapital tilførsel for nyligt ved jeg ikke.. Men han lød meget insisterende og sikker i sin sag..
Og da vi indtil videre ikke har brugt det store (Den højeste signon betalt i dette vindue skulle være 500.000kr) må tiden jo vise om det passer
Comment
Comment