Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-VFF, 6/8-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Oprindeligt indsendt af ThomasJJ Se indlæg
    Hvor mange kan man forvente kigger forbi stadion til sådan en lørdagskamp? 8000+ ?
    Ikke en dag over 6500 med det vejr og det spil vi har set i denne sæson..

    Comment


      #17
      5852 for at være præcis

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
         HOLY moly det har jeg heller ikke set ..straffen må helt sikkert være at jeg iføre mig min flotteste balkjole til kampen på lørdag 
        Hvem uploader billeder på lørdag ����

        OT Så håber jeg at Yao får lov at starte istedet for jönnson på lørdag

        Comment


          #19
          Oprindeligt indsendt af de Claw Se indlæg
          Hvem uploader billeder på lørdag ����

          OT Så håber jeg at Yao får lov at starte istedet for jönnson på lørdag
          Forhåbentlig ingen Yao for Jönnson hmmm, jeg tror KN har en idé om det allerede nu så han får lov at tage beslutningen.
          Believe OB

          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

          Comment


            #20
            hmm ville da være skuffet over, hvis vi ikke bliver mere end 6500.. (i så fald forstår jeg endnu mindre billetsystemet). Enten er der mange billetter i omløb, eller stor fejl i den måde man kan købe online billet.. Pt er der kun ca 100 i salg til langsiden.

            Men OB skrev at de havde solgt enormt mange sæsonkort + den generelle billetpris er meget lav.. Lørdagskampe plejer dog at trække ned, men vejret ser da ud til at blive fint :)

            Comment


              #21
              Oprindeligt indsendt af ThomasJJ Se indlæg
              hmm ville da være skuffet over, hvis vi ikke bliver mere end 6500.. (i så fald forstår jeg endnu mindre billetsystemet). Enten er der mange billetter i omløb, eller stor fejl i den måde man kan købe online billet.. Pt er der kun ca 100 i salg til langsiden.

              Men OB skrev at de havde solgt enormt mange sæsonkort + den generelle billetpris er meget lav.. Lørdagskampe plejer dog at trække ned, men vejret ser da ud til at blive fint :)
              Det her er et rent gæt fra min side: men måske er det fordi OB stadig håber på at få solgt flere sæsonkort, så man vil ikke risikere at låse de "gode" pladser på langsiden til engangsbilletter her i starten???

              Comment


                #22
                Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
                Det her er et rent gæt fra min side: men måske er det fordi OB stadig håber på at få solgt flere sæsonkort, så man vil ikke risikere at låse de "gode" pladser på langsiden til engangsbilletter her i starten???
                Mon ikke en stor del af optimismen allerede er pillet ud af Hr & Fru Fynbo så vi bliver nok i underkanten af de 5.000
                817 ⚪️
                Y.N.W.A ❤️

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
                  Mon ikke en stor del af optimismen allerede er pillet ud af Hr & Fru Fynbo så vi bliver nok i underkanten af de 5.000
                  Det kan godt være, men det forklarer ikke de manglende billetter og har intet med min kommentar at gøre

                  Comment


                    #24
                    Det triste ved mange OB fans kun kommer når det går godt. Så ja derfor ofte de lave tilskuer tal. Istedet for også at komme og støtte dem når det går mindre godt

                    Comment


                      #25
                      Oprindeligt indsendt af sjn Se indlæg
                      Det triste ved mange OB fans kun kommer når det går godt. Så ja derfor ofte de lave tilskuer tal. Istedet for også at komme og støtte dem når det går mindre godt
                      Det ser du sgu alle steder det der. Selv hos Brøndby og FCK. Især sidstnævnte er rigtig slemme.

                      Jeg er faktisk tættere på at være imponeret over et fremmøde på 5.000+ - Nu har OB altså været rigtig dårligt kørende i fem år. Det giver lidt ridser i lakken på fanfremmødet.

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                        Det ser du sgu alle steder det der. Selv hos Brøndby og FCK. Især sidstnævnte er rigtig slemme.

                        Jeg er faktisk tættere på at være imponeret over et fremmøde på 5.000+ - Nu har OB altså været rigtig dårligt kørende i fem år. Det giver lidt ridser i lakken på fanfremmødet.
                        Ja, det sker sgu alle steder. Men har Brøndby og FCK på noget tidspunkt haft en ordning, hvor man kunne komme til fodbold for en 50'er?

                        MvH ChrisOB
                        1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                        Comment


                          #27
                          http://www.fyens.dk/sport/Anders-K-J...rtikel/3042864

                          Dårlige nyheder

                          Comment


                            #28
                            Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                            Ja, det sker sgu alle steder. Men har Brøndby og FCK på noget tidspunkt haft en ordning, hvor man kunne komme til fodbold for en 50'er?

                            MvH ChrisOB
                            Nej, det tror jeg ikke de har. Men jeg skulle hilse og sige, at der bliver uddelt mange fribilletter her i København.

                            Jeg tror som sådan heller ikke at det er prisen der gør det, ikke sagt at det ikke er et fantastisk tilbud OB giver deres fans, fordi det er det! Men der er trofast fans som kommer uanset prisen, og mindre trofaste som så kommer forbi når det går godt.. Måske. Den lille pris vil ikke øge tilskuertallet markant.

                            Er der nogen hjemmeside som fører statistik på tilskuertallet fra f.eks. 2011 til d.d. ? Jeg synes det kunne være interessant at vide om den lave billetpris har givet flere tilskuere i snit?

                            Comment


                              #29
                              Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
                              Er der nogen hjemmeside som fører statistik på tilskuertallet fra f.eks. 2011 til d.d. ? Jeg synes det kunne være interessant at vide om den lave billetpris har givet flere tilskuere i snit?
                              Du kan vist finde det hele her: http://www.danskfodbold.com/tilskuer...&seasonid=2017
                              Det koster tid og penge at producere Stemmer fra Ådalen - derfor har vi brug for din støtte!


                              Støt os med 10 kroner per udsendelse via https://obstemmer.10er.dk/ - eller send et valgfrit bidrag på 29 88 49 97.

                              Comment


                                #30
                                Tak for link. - Vores sidste gode sæson havde vi 150.000 i total, og fra sæsonen med de billigere billetter ligger vi jævnt omkring de 110.000.

                                Comment

                                Working...
                                X