Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-VFF, 6/8-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #31
    Hvis der ikke var lave priser på sæsonkort til OB` s kampe + gratisbilletter, så ville der godt nok ikke komme mange - bl.a. undertegnede + familie.

    Comment


      #32
      Oprindeligt indsendt af Kogtbaby88 Se indlæg
      Tak for link. - Vores sidste gode sæson havde vi 150.000 i total, og fra sæsonen med de billigere billetter ligger vi jævnt omkring de 110.000.
      Den eneste sikre vej mod flere tilskuere er sjovere sæsoner; med flere sejre og godt spil. Den eneste måde, man kan skaffe dét på er at være knivskarp på transfermarkedet, tage risikoer (også af de økonomiske slags) og have et godt samarbejde omkring scouting og implementering. How's that working out?

      MvH ChrisOB
      1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

      Comment


        #33
        Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
        Den eneste sikre vej mod flere tilskuere er sjovere sæsoner; med flere sejre og godt spil. Den eneste måde, man kan skaffe dét på er at være knivskarp på transfermarkedet, tage risikoer (også af de økonomiske slags) og have et godt samarbejde omkring scouting og implementering. How's that working out?

        MvH ChrisOB
        Enig! Det begynder at hjælpe på det nu her, men der er lang, lang vej endnu. Men med de vanvittigt kedelige sæsoner vi har haft de mange sidste år, så er det vist kun naturligt at mange er faldet fra.

        Comment


          #34
          Oprindeligt indsendt af Limefrugten Se indlæg
          Det kan godt være, men det forklarer ikke de manglende billetter og har intet med min kommentar at gøre
          Sorry :-) .. Svarede forkert
          817 ⚪️
          Y.N.W.A ❤️

          Comment


            #35
            AK bliver ikke klar til kampen
            http://www.fyens.dk/sport/Se-video-A...rtikel/3042864

            Comment


              #36
              Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
              Pis - nogen der har idé om, hvor alvorligt, det er?

              Comment


                #37
                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                Uden Desler og AK er vi desværre igen ude i, at et point nok godt kan gå hen og blive tilfredsstillende i løbet af kampen.

                Comment


                  #38
                  Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                  Uden Desler og AK er vi desværre igen ude i, at et point nok godt kan gå hen og blive tilfredsstillende i løbet af kampen.
                  Nej, det kan det altså ikke..

                  Comment


                    #39
                    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                    Pis - nogen der har idé om, hvor alvorligt, det er?
                    I klippet siger de at han trænede med i dag og han så ok frisk ud, men at KN gerne vil skåne ham

                    Comment


                      #40
                      Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                      Nej, det kan det altså ikke..
                      Kunne ikke være mere enig!

                      Comment


                        #41
                        Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                        Nej, det kan det altså ikke..
                        Lad os se. Uden vores bedste angriber og uden en højre back der er enormt afgørende del af den måde vi spiller på, kan jeg godt se et scenarie, hvor vi får svært ved at sætte vores spil, når afløserne er så langt fra niveauet. Deblé er formentlig tilbage, Park og Thychosen har virkeligt set gode ud i de seneste kampe, Kamper er altid farlig, og Vestergaard var farlig mod AGF som joker.

                        Jeg synes de har mange strenge at spille på offensivt, især i omstillingsspillet, og med de kæmpe spillemæssige mangler vi har vist, kan der godt blive mange muligheder af den vej. Jeg ser en næsten ligeså svær kamp som imod AaB, imod et hold der for alvor kom igang sidste weekend.

                        Comment


                          #42
                          Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                          Lad os se. Uden vores bedste angriber og uden en højre back der er enormt afgørende del af den måde vi spiller på, kan jeg godt se et scenarie, hvor vi får svært ved at sætte vores spil, når afløserne er så langt fra niveauet. Deblé er formentlig tilbage, Park og Thychosen har virkeligt set gode ud i de seneste kampe, Kamper er altid farlig, og Vestergaard var farlig mod AGF som joker.

                          Jeg synes de har mange strenge at spille på offensivt, især i omstillingsspillet, og med de kæmpe spillemæssige mangler vi har vist, kan der godt blive mange muligheder af den vej. Jeg ser en næsten ligeså svær kamp som imod AaB, imod et hold der for alvor kom igang sidste weekend.
                          Jeg er enig i, at VFF er et ok hold med nogle fine spillere, og i at der i det hele taget ikke findes nemme kampe i den her liga.

                          Men alt andet end 3 point mod Viborg hjemme er ikke godt nok, som udgangspunkt.

                          Comment


                            #43
                            Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                            Jeg er enig i, at VFF er et ok hold med nogle fine spillere, og i at der i det hele taget ikke findes nemme kampe i den her liga.

                            Men alt andet end 3 point mod Viborg hjemme er ikke godt nok, som udgangspunkt.
                            Som udgangspunkt ja, så skal vi have det klare succeskriterie at slå et hold som Viborg. Derfor skriver jeg også, at som kampen forløber, kan der godt komme et scenarie, hvor ét point mod Viborg, er et okay resultat, så er niveauforskellen simpelthen heller ikke større, når vi mangler to af vores, i mine øjne, fem bedste spillere.

                            Hvis ét point hjemme mod Silkeborg, som jeg vil mene er et meget ringere hold, i en kamp hvor vi havde alle til rådighed, kan have en grad af tilfredsstillelse, så kan en kamp mod Viborg også udvikle sig sådan.

                            - På en dag, hvor modstanderne forsvarede sig godt, og havde en god målmand, og hvor vi lige manglede lidt kølighed og ikke traf de rigtige beslutninger, må vi være tilfredse med det ene point.

                            http://www.b.dk/sport/ob-traener-til...ryk-i-0-0-kamp

                            Comment


                              #44
                              Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
                              Som udgangspunkt ja, så skal vi have det klare succeskriterie at slå et hold som Viborg. Derfor skriver jeg også, at som kampen forløber, kan der godt komme et scenarie, hvor ét point mod Viborg, er et okay resultat, så er niveauforskellen simpelthen heller ikke større, når vi mangler to af vores, i mine øjne, fem bedste spillere.

                              Hvis ét point hjemme mod Silkeborg, som jeg vil mene er et meget ringere hold, i en kamp hvor vi havde alle til rådighed, kan have en grad af tilfredsstillelse, så kan en kamp mod Viborg også udvikle sig sådan.

                              - På en dag, hvor modstanderne forsvarede sig godt, og havde en god målmand, og hvor vi lige manglede lidt kølighed og ikke traf de rigtige beslutninger, må vi være tilfredse med det ene point.

                              http://www.b.dk/sport/ob-traener-til...ryk-i-0-0-kamp
                              Det var da også frygteligt at høre KN efter SIF kampen. Det håber jeg virkelig ikke er kulturen i OB...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                              Comment


                                #45
                                Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                                Det var da også frygteligt at høre KN efter SIF kampen. Det håber jeg virkelig ikke er kulturen i OB...
                                I så fald har vi en forkert træner. Det er i hvert fald min mening.

                                Comment

                                Working...
                                X