Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt: OB-VFF, 6/8-2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #46
    Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
    Det var da også frygteligt at høre KN efter SIF kampen. Det håber jeg virkelig ikke er kulturen i OB...
    + 1
    "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
    - Norbert Elgert -

    Comment


      #47
      Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
      Det var da også frygteligt at høre KN efter SIF kampen. Det håber jeg virkelig ikke er kulturen i OB...
      Næ det er skrigende uambitiøst at på nogen som helst måde kan være tilfreds med uafgjort hjemme mod modstandere som man ikke forventer at være konkurrent til top 6 .
      817 ⚪️
      Y.N.W.A ❤️

      Comment


        #48
        Oprindeligt indsendt af Magge Se indlæg
        Næ det er skrigende uambitiøst at på nogen som helst måde kan være tilfreds med uafgjort hjemme mod modstandere som man ikke forventer at være konkurrent til top 6 .
        Fuldstændig enig. Jeg er faktisk også ved at være lidt træt at høre Kent råbe og skrige på sidelinien og svine spillere til hvorefter han bagefter står og maler et rosenrødt billede af en horribel kamp hvor vi spiller uafgjort mod oprykkere..

        Comment


          #49
          Jeg mindes ikke en mere sørgelig opstilling end den vi kommer til at stille med på lørdag. For sagomel det bliver en lang sæson.

          Comment


            #50
            Er godt nok bekymret for vi får endnu et uafgjort resultat, som så efterfølgende må "tales"op! for det hele ikke skal begynde at lugte endnu mere af krise. Håber dog jeg nu jinxer netop det scenarie😉
            Det er alligevel utroligt at hver gang man tænker ok, nu kan de ikke blive mere inkompetente i OB, jamen så lykkedes det dem alligevel at finde nye måder at fremstå som idioter på...

            Comment


              #51
              Efter de 3 første kampe kan jeg godt frygte at OB får en svær sæson. Vi har spillet et par rædselsfulde halvlege, med mangledende dynamik og kreativitet. OB har også i perioder være gode til at holde fast i spillet, men uden at blive rigtige farlige. Lige så snart vi rammer modstandernes straffesparksfelt, begynder nipseriet og man klumper sammen. Indlæg fra fløjene har været elendige, bortset fra Barrets indlæg til 2-2 målet i Ålborg. Når TM er med skal der bare massere af kvalitetsindlæg ind i modstandernes felt, her er han farlig. han var en af de eneste der kunne være indsatsen bekendt i Ålborg.
              Jeg håber virkelig at ❤️ Klubben over hele linien stepper et par niveauer om og banker Viborg, men med det det er vist i de første 3 kampe er jeg sgu en smule nervøs. Jeg ved at sæsonen er lang endnu, men puha OB skal sgusnart igang.

              Comment


                #52
                Lidt fra KEP inden kampen

                http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/k...-omstillinger/

                Comment


                  #53
                  Nana og AK med i truppen til i morgen

                  http://www.ob.dk/artikel/truppen-mod-viborg-26179.aspx

                  Comment


                    #54
                    Når jeg ser den trup + de 2 mand vi har i Rio, så synes jeg faktisk det er nok til top 6. Det bør Kent Nielsen kunne få ud af det matriale.

                    Comment


                      #55
                      Glæder mig helt sindssygt til at se hvad Welbeck er for en størrelse. Håber får 30 min. eller så noget.

                      MvT
                      Får glæden tilbage, når OB vinder tre kampe i træk.

                      Comment


                        #56
                        Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                        Når jeg ser den trup + de 2 mand vi har i Rio, så synes jeg faktisk det er nok til top 6. Det bør Kent Nielsen kunne få ud af det matriale.
                        Synes jeg umiddelbart også, men jævnbyrdigheden mellem holdende i subtoppen er meget stor. FCK, fcm og vel også Bif er bedre end os andre. Så er der agf, Randers AaB og os som når jeg kigger på trupperne ser utroligt lige ud. Derudover er sønderjyske trods en vaklende superligastart stadig farlige, som vi så sidste år og hvad med Viborg, som også har haft succes på transfermarkedet?
                        Det er meget små ting som skiller disse hold ad. Og selvom vi navnemæssigt ser stærke ud, så er der nogle uafklarede spørgsmål som overflødiggøre ellers dygtige spillere. Izunna ser ikke ud til at fylde rollen offensivt indstillet central midtbanespiller og Jønsson har været latterlig på vk. Det er altså to dm-guldvindere, hvis kompetencer usynliggøres. Finder Kent en måde at få dem til at fungere, så er jeg ikke i tvivl om vi nok skal komme komfortabelt ind i top 6, men fortsætter så store profiler med at præsterer som nu, så er alternativerne altså unge og langt fra færdigudviklede, og dem er jeg meget i tvivl om kan stå distancen.

                        Comment


                          #57
                          Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Når jeg ser den trup + de 2 mand vi har i Rio, så synes jeg faktisk det er nok til top 6. Det bør Kent Nielsen kunne få ud af det matriale.
                          Hmm. Som truppen er nu er det lige på grænsen. Vi er lidt tynde på kvaliteten i bredden af truppen som vi tydeligt så sidst og skal godt nok undgå for mange skader og karantæner. Desuden er klubber som bla AaB og Randers ved at opruste mere end vi er..
                          Lad os tage top 6 under lup

                          1) FCK.. Ingen tvivl
                          2) FCM.. Ingen tvivl
                          3) BIF.. Jeg har ingen tvivl
                          4-6) AGF,Randers,AaB,OB og SdJ er nok de 5 hold plus en sædvanlig overraskelse(Lyngby?) der skal slås om de 3 pladser..

                          Det bliver småting der kommer til at afgøre det og det kan blive de hold der handler bedst ind her sidst i vinduet der har marginalerne i sidste ende..

                          Comment


                            #58
                            Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Hmm. Som truppen er nu er det lige på grænsen. Vi er lidt tynde på kvaliteten i bredden af truppen som vi tydeligt så sidst og skal godt nok undgå for mange skader og karantæner. Desuden er klubber som bla AaB og Randers ved at opruste mere end vi er..
                            Lad os tage top 6 under lup

                            1) FCK.. Ingen tvivl
                            2) FCM.. Ingen tvivl
                            3) BIF.. Jeg har ingen tvivl
                            4-6) AGF,Randers,AaB,OB og SdJ er nok de 5 hold plus en sædvanlig overraskelse(Lyngby?) der skal slås om de 3 pladser..

                            Det bliver småting der kommer til at afgøre det og det kan blive de hold der handler bedst ind her sidst i vinduet der har marginalerne i sidste ende..
                            De "småting" kunne f.eks være mangel på kvalificeret bredde, konkurrence på bestemte pladser og "X factor" - alle ting som jeg personligt synes halter lidt for meget for os til at man kan sige, vi "bør" komme i Top-6. Jeg ville mere svinge mig op på "kan" og totalt udelukke top-4.

                            MvH ChrisOB
                            1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

                            Comment


                              #59
                              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                              Hmm. Som truppen er nu er det lige på grænsen. Vi er lidt tynde på kvaliteten i bredden af truppen som vi tydeligt så sidst og skal godt nok undgå for mange skader og karantæner. Desuden er klubber som bla AaB og Randers ved at opruste mere end vi er..
                              Lad os tage top 6 under lup

                              1) FCK.. Ingen tvivl
                              2) FCM.. Ingen tvivl
                              3) BIF.. Jeg har ingen tvivl
                              4-6) AGF,Randers,AaB,OB og SdJ er nok de 5 hold plus en sædvanlig overraskelse(Lyngby?) der skal slås om de 3 pladser..

                              Det bliver småting der kommer til at afgøre det og det kan blive de hold der handler bedst ind her sidst i vinduet der har marginalerne i sidste ende..
                              tager vi lyngby med som en dark horse hvorfor så ikke viborg og fcn og måske endda horsens. PT syntes jeg kun det er SIF og EFB der ser ud til at være selvskrevet til nedrykningsspillet.

                              Comment


                                #60
                                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                                De "småting" kunne f.eks være mangel på kvalificeret bredde, konkurrence på bestemte pladser og "X factor" - alle ting som jeg personligt synes halter lidt for meget for os til at man kan sige, vi "bør" komme i Top-6. Jeg ville mere svinge mig op på "kan" og totalt udelukke top-4.

                                MvH ChrisOB
                                enig - vi "kan" komme i medaljespillet med den nuværende trup - men "bør" og "gør" (som i helt sikkert) - der mangler der altså en del....og nok også lidt mere end bare et par småting.....

                                Comment

                                Working...
                                X