Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
    Anders Kure vil være ok og Okotie ligner også en der en overvejelse værd. Halgrimur kender jeg ikke meget til, men mener han er midtbanemand, og det næppe der behovet er størst ligenu. Rønnow må være et åbent spørgsmål, jeg ved ikke om han er skadefri igen, men jeg har før hørt at det "springerknæ" han har lidt af er noget ondsindet skidt at være belemret med, så indtil han er genoptrænet tror jeg nok jeg ville være påpasselig, hvis det var min beslutning.
    Springerknæ er noget rigtig, rigtig skidt (eller kan i hvert fald være det). Jeg ville under ingen omstændigheder hente en spiller med den skade, før han var erklæret rask af lægerne, og havde spillet i et stykke tid.
    "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
    Kluden Krew - O'ense Internationals

    Comment


      Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
      stiften skriver i dag at Frederik Schram stopper på u19 holdet, han ville gerne selv have fortsat sin udvikling i OB, men som han udtrykker det har klubben valgt at kører videre med de 3 der er i truppen. Så lur mig om ikke Radza forlænges og MT/JC fortsætter på deres nuværende kontrakter, medmindre en af dem ønsker at komme videre for at få spilletid så er situationen naturligvis anderledes
      Medmindre der er en kæmpe tro på i trænerteamet at Radza snart er klar til at tage over, så synes jeg det er voldsomt uambitiøst. Jeg kan utrolig godt lide Mads Toppel, men han kommer sgu eksempelvis aldrig til at vinde nogen gyldne bure eller lign. Han er en ok superligamålmand, men er ok det vi skal gå efter?.. Jeg håber virkelig der er større ambitioner i OB. Det næste bliver at vi forlænger med AMC igen......så kommer vi jo aldrig videre mht. sløj defensiv.

      Comment


        Well, det bliver ikke Matti Lund der kommer til at styrke os til sommer. To-årig forlængelse med Pescara til morgen.

        http://www.bold.dk/nyt/Pescara-dansk...enget-til-2016
        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
        Kluden Krew - O'ense Internationals

        Comment


          Tror ikke på en ny keeper med mindre en smutter og kan dårligt se hvem der vil aftage Toppel eller JC.
          Men... Konkurstruede Vejle har Fæste på kontrakt. Jeg husker måske fejl men har han ikke gjort det fint tidligere?
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            Tror ikke på en ny keeper med mindre en smutter og kan dårligt se hvem der vil aftage Toppel eller JC.
            Men... Konkurstruede Vejle har Fæste på kontrakt. Jeg husker måske fejl men har han ikke gjort det fint tidligere?
            heller ikke mig ang. ny keeper.
            Fæste var vist også rygtet til OB for nogen år siden. Han har vist også haft et par sæsoner uden succes inden han igen er blevet 1. valg i VB.
            Believe OB

            ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

            Ligegyldige kampe eksisterer ikke

            Comment


              Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
              Tror ikke på en ny keeper med mindre en smutter og kan dårligt se hvem der vil aftage Toppel eller JC.
              Men... Konkurstruede Vejle har Fæste på kontrakt. Jeg husker måske fejl men har han ikke gjort det fint tidligere?
              Helt enig. Er dog overbevist om at der bliver arbejdet intensivt på at finde en eller anden løsning med J.C. fra begge sider. Det er naturligvis helt uacceptabelt for ham at sidde på bænken. Med lidt kompromisser fra begge sider kan man måske finde en løsning så manden kan komme videre. Hans form er pt fremragende og han kan sagtens have nogle gode år i sig i den rigtige klub.

              Comment


                Mon ikke AC Horsens er ved at have forpasset muligheden for at rykke op efter nederlaget til Hobro?

                Kunne Erik Marxen være en mulighed til vores evige venstrebacks-problem, hvis ikke JBL får en kontrakt?

                Jeg har ikke selv set ham spille, men det forekommer mig, at jeg har set ham nævnt i positive vendinger her på Forum.

                Johnny Mølby beskrev ham således, da AC Horsens hentede ham i Vejle:

                - Han er stærk i defensiven, eksplosiv og gennembrudsstærk.

                Vi har haft lidt af alle tre dele på venstrebacken de senere år. Men vist ikke på samme tid

                Han har ifølge Transfermarkt spillet fast for Horsens i denne sæson og det samme for Vejle i sidste sæson. De foregående 3 sæsoner har han spillet 17-22 kampe pr. sæson, så han har da været med fra en rimelig ung alder.

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                  Mon ikke AC Horsens er ved at have forpasset muligheden for at rykke op efter nederlaget til Hobro?

                  Kunne Erik Marxen være en mulighed til vores evige venstrebacks-problem, hvis ikke JBL får en kontrakt?

                  Jeg har ikke selv set ham spille, men det forekommer mig, at jeg har set ham nævnt i positive vendinger her på Forum.

                  Johnny Mølby beskrev ham således, da AC Horsens hentede ham i Vejle:

                  - Han er stærk i defensiven, eksplosiv og gennembrudsstærk.

                  Vi har haft lidt af alle tre dele på venstrebacken de senere år. Men vist ikke på samme tid

                  Han har ifølge Transfermarkt spillet fast for Horsens i denne sæson og det samme for Vejle i sidste sæson. De foregående 3 sæsoner har han spillet 17-22 kampe pr. sæson, så han har da været med fra en rimelig ung alder.
                  Han er absolut en mulighed, hvis vi ikke henter JBL, hvilket dog stadig er mit håb. Marxen er iøvrigt gammel Middelfartspiller.
                  jeg har samtidig et lille håb om at vi henter Anders Kure gratis til sommer som afløser for AMC. http://stiften.dk/agf/agf-sportschef...aa-anders-kure.
                  Kunne godt lyde lidt som om Kure allerede har planer om at forlade AGF til sommer når hans kontrakt udløber.
                  Og til angrebet så kunne Okotie være spændende at få til Odense.....en Østrisk makker til Bodul måske? ;-)

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af OleKBH Se indlæg
                    Helt enig. Er dog overbevist om at der bliver arbejdet intensivt på at finde en eller anden løsning med J.C. fra begge sider. Det er naturligvis helt uacceptabelt for ham at sidde på bænken. Med lidt kompromisser fra begge sider kan man måske finde en løsning så manden kan komme videre. Hans form er pt fremragende og han kan sagtens have nogle gode år i sig i den rigtige klub.
                    det er en vanskelig situation med JC og jeg har svært ved at se en løsning uden at der skal sluges et par af de helt store kameler fra begge sider. Han er sikkert i en god form, men han har endnu sine oversidder dage i træningen, bl.a. i går hvor han ikke deltog og der har været flere gange hvor han har misset træningen, men alligevel (og måske derfor) ville være klar til sidde på bænken til kampen.
                    Believe OB

                    ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                    Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                    Comment


                      Erik Marxen er jeg med på, hvis det ikke bliver JBL.

                      Er også begyndt at tænke lidt på Alexander Juel Andersen (højre back). Jeg ved godt han ikke er gratis, men skulle det her ende med vi overlever og AGF ryger ned, så må de jo også slanke truppen voldsomt.

                      Comment


                        Erik Marxen er jeg også villig til at forsøge med, hvis det ikke bliver JBL.
                        Jeg nævnte selv Marxen for et års tid siden. Jeg har aldrig selv set ham spille, men inden han røg transferfrit til ACH havde han spillet 100 kampe i 1. Division for Vejle. Hvis jeg ikke husker helt forkert er han 23år og 120 kampe i næst bedste række så kunne det være man skulle teste ham og se om han kan klare at spille i suppen.

                        Comment


                          http://www.bold.dk/nyt/Uvis-fremtid-...-og-Abdellaoue

                          Mos er en mulighed for OB, men hvad med Marvin som åbenlyst også har store problemer i Zulte Waregem.
                          Believe OB

                          ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                          Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                          Comment


                            Erik Marxen er rigtig dygtig. Han vil sagtens kunne bruges på en venstre back hos os, og så kan Diarra jo samtidig komme over at spille højre back, og dermed er Ruuds erstatning fundet.

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af NicolaiN Se indlæg
                              Erik Marxen er rigtig dygtig. Han vil sagtens kunne bruges på en venstre back hos os, og så kan Diarra jo samtidig komme over at spille højre back, og dermed er Ruuds erstatning fundet.
                              Mon ikke Jesper Hansen har ham i tankerne. Han hentede ham jo selv til Horsens. Han har vel også en god indsigt i Horsens` økonomi, så måske han kan træde på en øm tå:-)

                              Det lader i hvert fald til, AC Horsens er lidt pressede - ikke mindst, hvis de ikke rykker op:

                              http://www.tipsbladet.dk/nyhed/ac-ho...aner-uden-held
                              Last edited by OB er Gud; 03-05-2014, 12:53.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af OB er Gud Se indlæg
                                Mon ikke Jesper Hansen har ham i tankerne. Han hentede ham jo selv til Horsens. Han har vel også en god indsigt i Horsens` økonomi, så måske han kan træde på en øm tå:-)

                                Det lader i hvert fald til, AC Horsens er lidt pressede - ikke mindst, hvis de ikke rykker op:

                                http://www.tipsbladet.dk/nyhed/ac-ho...aner-uden-held
                                selv en "husmandsøkonom" som mig kan regne ud at ACH vil blive yderligere presset hvis de misser oprykningen, det er næppe nødvendigt at hedde Jesper Hansen og have arbejdet i ACH for at vide det
                                Marxen kan vi sikkert godt bruge, som alle andre gode spillere er han velkommen, men som jeg ser det er det ikke "dusinspillere" vi har brug for. Jeg tror vi trænger til en spiller der med sin udstråling kan gå lige ind på holdet og gribe dirigentstokken og sådan en type er han næppe.
                                Believe OB

                                ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                                Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                                Comment

                                Working...
                                X