Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    #16
    Udover at der skal findes en løsning på højre back og der SKAL min. en ny angriber til, så er meget åbent. Det kommer nok også meget an på, hvordan det går: hvis vi er på nogenlunde sikker afstand af bunden om 7-8 runder, men samtidigt ligger for langt efter en 4.plads (tænker hvis de øverste 4 stikker af, og de nederste 3 falder sammen); så kunne der blive plads til at eksperimentere lidt - f.eks. prøve Barrett på VB mere konsekvent, se om Diarra dur på HB, se mere til Dusan (tænker kant eller hængende).

    Det er fint med mange ønsker, men der kan hurtigt komme meget udskiftning på én gang, og det ved vi jo kan koste.

    Comment


      #17
      Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
      Udover at der skal findes en løsning på højre back og der SKAL min. en ny angriber til, så er meget åbent. Det kommer nok også meget an på, hvordan det går: hvis vi er på nogenlunde sikker afstand af bunden om 7-8 runder, men samtidigt ligger for langt efter en 4.plads (tænker hvis de øverste 4 stikker af, og de nederste 3 falder sammen); så kunne der blive plads til at eksperimentere lidt - f.eks. prøve Barrett på VB mere konsekvent, se om Diarra dur på HB, se mere til Dusan (tænker kant eller hængende).

      Det er fint med mange ønsker, men der kan hurtigt komme meget udskiftning på én gang, og det ved vi jo kan koste.
      Der er allerede fundet en løsning på højre back. Han hedder Diarra. Men du har da ret i, at der skal hentes en backup. Man kunne evt. forfremme en ungdomsspiller.

      Men angriber, venstre back og spilletid til backups er jeg enig med dig i.
      "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
      Kluden Krew - O'ense Internationals

      Comment


        #18
        Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
        Ilsø fritstillet i Bochum - han kan ikke tiltræde i DK før til sommer....men kunne han være en mulighed for OB?
        (kender desværre ikke ret meget til hans nuværende niveau)

        http://tipsbladet.dk/nyhed/bundeslig...opper-i-bochum
        http://onside.dk/ken-ilsoe-har-fundet-ny-klub-i-kina
        "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

        "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

        Venter man for længe, får man ingenting ...

        Comment


          #19
          http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-paa-midtbanen
          Lyder som om vi kan forvente bud på de spillere vi gerne vil beholde..
          "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

          "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

          Venter man for længe, får man ingenting ...

          Comment


            #20
            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
            http://tipsbladet.dk/nyhed/superliga...-paa-midtbanen
            Lyder som om vi kan forvente bud på de spillere vi gerne vil beholde..
            er vel ikke så mærkeligt - ville være mere underligt om der pludselig kom bud på ex. n'koum. Men jeg tror jeg hører Troels' udtalelser anderledes end dig....for syntes da ikke umiddelbart han får nævnt at der kommer afgange. (udover Vadocz vel)

            - og så snakker de om at midtbanen er overbefolket, og vi har da også mange til de to centrale pladser, men ud af de 6 de nævner (Spelmann, Ari, Azer, Schoop, COB, og vadocz) ville man jo gerne have været af med Vadocz - og Ari burde vel ret beset spille vb - men midten fungere tydeligvis ikke uden ham, og så er spelmann vel bedst i en mere fremskudt rolle. Så numerisk har vi mange til de pladser - men kvaliteten er vel sådan lidt bobbob.

            Comment


              #21
              Mine ønsker er :
              Væk med J.C , Schoop , Jeppe H , N´Koum , Bodul , Skoubo , Vadocz og COB.

              Ind med Lucas J , 2 backs , en defensivt orienteret midtbanespiller , en angriber med kvalitet .

              Comment


                #22
                langt hen af vejen enig - og et par af ønskerne får du da opfyldt; lucas kommer og vadocz er fortid. Og mon dog man forlænger med Jeppe. N'koum prøver man jo tydeligvis at slippe af med....lad os håbde det lykkedes, og så kan de sende bodul samme vej.

                COB tvivler jeg på ryger nogen steder - han vil have et år tilbage til sommer, Skoubo....kunne godt se en forlængelse af hans kontrakt.

                - og ønskelisten for tilgange - hvad med 2 angribere med kvalitet(ville være rat om vi kunne skifte ud engang imellem uden at blive at for svækkede), og en ny midtforsvare til at støtte høegh og larsen

                Comment


                  #23
                  Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                  langt hen af vejen enig - og et par af ønskerne får du da opfyldt; lucas kommer og vadocz er fortid. Og mon dog man forlænger med Jeppe. N'koum prøver man jo tydeligvis at slippe af med....lad os håbde det lykkedes, og så kan de sende bodul samme vej.

                  COB tvivler jeg på ryger nogen steder - han vil have et år tilbage til sommer, Skoubo....kunne godt se en forlængelse af hans kontrakt.

                  - og ønskelisten for tilgange - hvad med 2 angribere med kvalitet(ville være rat om vi kunne skifte ud engang imellem uden at blive at for svækkede), og en ny midtforsvare til at støtte høegh og larsen
                  Sønderjydske hvis de overlever kunne være en mulighed for COB .
                  Skoubo er en ok mellemstation når vi spiller som i Esbjerg med håbløse los fra forsvaret over midtbanen , ellers ser jeg ham ikke som brugbar . Og hvis rygtet om 240.000 pr md i løn holder stik så skal han gå 55-60 % ned i løn .

                  Ser gerne Høegh og Larsen køres ind som faste midterforsvarer , og syntes Diarra har spillet bedst da han spillede derinde så han er en glimrende backup . Diarra´s evner som back er yderst mangelfulde og mener ikke vi har råd til at spille med en back som kun opererer på banens første 20-30 meter .

                  Comment


                    #24
                    Oprindeligt indsendt af Slambert Se indlæg
                    Sønderjydske hvis de overlever kunne være en mulighed for COB .
                    Skoubo er en ok mellemstation når vi spiller som i Esbjerg med håbløse los fra forsvaret over midtbanen , ellers ser jeg ham ikke som brugbar . Og hvis rygtet om 240.000 pr md i løn holder stik så skal han gå 55-60 % ned i løn .

                    Ser gerne Høegh og Larsen køres ind som faste midterforsvarer , og syntes Diarra har spillet bedst da han spillede derinde så han er en glimrende backup . Diarra´s evner som back er yderst mangelfulde og mener ikke vi har råd til at spille med en back som kun opererer på banens første 20-30 meter .
                    skoubo score for lidt for en angriber - og hans løn (hvis den ligger i det leje) er alt for høj - så skal der forlænges skal han selvfølgelig gå ned i løn.
                    Diarra har gjort det fint i midtforsvaret - bedre end på backen helt sikkert og vil være en fin backup - min tanke er måske bare at det er 3 meget unge herrer vi har til de pladser - så gerne en lidt mere erfaren spiller de kunne læne sig op af.

                    COB kunne helt sikkert være en mulighed for sønderjydske....eller en del andre klubber. Men eftersom han lige er kommet til, og har en kort kontrakt der gør at man uanset hvad kan "slippe" for ham om et år(fra sommer af) gør ham i mine øjne til en glimrende back up - så dårlig syntes jeg bestemt ikke han har været.
                    Og da der er rigtigt mange andre pladser der skal arbejdes på; i form af forlængelser af kontrakter, tilgange og ikke mindst afgange (n'koum og bodul må blive svære at slippe af med) så tror jeg simpelthen ikke på COB er et fokus punkt - medmindre han selvfølgelig selv vil videre....

                    Comment


                      #25
                      HVIS der arbejdes på en ny målmand, så lader det til at VFF's Pescovic? har fået godt gang i noget godt spil, så han er måske en mulighed der ligger til højre benet hvis VFF rykker ned i næstbedste række. Han er måske mere spiselig for OB fans end Steffen fra GF
                      Believe OB

                      ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

                      Ligegyldige kampe eksisterer ikke

                      Comment


                        #26
                        Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                        HVIS der arbejdes på en ny målmand, så lader det til at VFF's Pescovic? har fået godt gang i noget godt spil, så han er måske en mulighed der ligger til højre benet hvis VFF rykker ned i næstbedste række. Han er måske mere spiselig for OB fans end Steffen fra GF
                        hvis økonomien er så stram som det ser ud til - så kan jeg simpelthen ikke forestille mig at der arbejdes på en ny målmand, ikke før end at jc er sendt videre

                        Comment


                          #27
                          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                          HVIS der arbejdes på en ny målmand, så lader det til at VFF's Pescovic? har fået godt gang i noget godt spil, så han er måske en mulighed der ligger til højre benet hvis VFF rykker ned i næstbedste række. Han er måske mere spiselig for OB fans end Steffen fra GF
                          Syntes der er langt større mangler i truppen end en ny målmand . Og med en stram økonomi er der ikke råd til at smide flere penge på den post , den er allerede mere end rigelig dyr.

                          Comment


                            #28
                            JC virker meget opsat på at spille, og det kan måske blive det afgørende til sommer, hvis han ikke får mere end de to kampe her i foråret, og ikke har udsigt til kampe i efteråret... eller det forestiller jeg mig da det kan...
                            Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                            Comment


                              #29
                              http://tipsbladet.dk/nyhed/tidligere...bage-til-norge

                              kunne han ikke være intressant igen??. Han er da bedre end alle dem vi har minus Kadrii

                              Comment


                                #30
                                Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                                http://tipsbladet.dk/nyhed/tidligere...bage-til-norge

                                kunne han ikke være intressant igen??. Han er da bedre end alle dem vi har minus Kadrii
                                Du får bare Polle TV-trold til at knipse med fingrene. Så kommer han helt af sig selv!

                                Comment

                                Working...
                                X