Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

  • Sheed
    replied
    Jeg synes slet ikke Momo som defensiv midt er nogen dårlig idé. Bevares det er da en hæmsko offensivt, men i nogle kampe og nogle situationer, er der bare brug for at have en mand der ligger og beskytter sit forsvar, og tager de rigtige beslutninger, og det er Momo i mine øjne den eneste i truppen der kan. Spelmann, Ari, Schoop og Azer spiller enten med for stor risiko, eller mangler lidt fysik. Momo er fysisk robust, defensivt orienteret, og spiller det simple spil. Det er i min verden de nødvendige kriterier for en god defensiv midt på en 5-mands midtbane, og med ham som sikkerhedsventil, vil Barrett og Kryger også kunne tillade sig at tage nogle flere udflugter offensivt. Det er i mine øjne et problem med den nuværende konstellation, hvor midtbanen rent defensivt til tider virker hullet som en si, og beskyttelsen af forsvaret er minimal. Vi var i sidste sæson enormt sårbare over for omstillinger, og det bør der reageres på.

    MT
    LK LN KL JBL
    MOMO
    MS/ARI JS/AZER
    FALK EMIL
    BASH

    Det kunne i min verden godt fungere, særligt defensivt, og i vores situation kan man godt lægge alle fikse idéer om velpoleret offensiv bold på hylden, og tage nogle defensive og ansvarlige hensyn. Vores offensive spillere har kvalitet nok til at kreere chancer, selvom vi ikke angriber med 7-8 mand.
    Last edited by Sheed; 03-07-2014, 20:52.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Kan man forestille sig at vi stiller med enten Kadrii eller Bodul på toppen, Falk og Emil på kanterne og så en central midtbane på 3 med Azer og Ari bag Spelmann eller Schoop?
    Skal Ari på backen så kan Momo være i spil til en defensiv midt med Azer og Spelmann foran ...
    Så også gerne to på toppen men måske vigtigere at få styr på det defensive og arbejde os frem derfra..
    3 mands midtbane kan jeg sagtens forestille mig - men ikke momo på midten, ikke før der er mange ude med skader - hidtil har der intet været der indikere at troels ser ham derinde. Desuden har vi vel sådan set rigeligt folk til de pladser....selv vores nye anføre skal vel stramme sig an for at være sikret en plads.

    Ser også helst vi spller med 2 på toppen - lige pt har vi bare ikke to til de pladser, bodul er jo intet værd

    Leave a comment:


  • Agbre
    replied
    Oprindeligt indsendt af Richard Se indlæg
    God opstilling - men hvad så med spellman, azer,jbl som måske også burde være i startopstillingen? Jeg er både bekymret men glad for al den konkurrence.. Hehe
    Synes nu ikke der er så meget konkurrence :-)

    Og mht. opstillingen så er Spelmann så vidt jeg kan se med. De andre to er ikke klar endnu og næppe helt i omdrejninger til første kamp (og det er vel den vi snakker om).

    Jeg ville stille op på samme måde hvis jeg var træner og truppen så ud som nu.

    Leave a comment:


  • Richard
    replied
    God opstilling - men hvad så med spellman, azer,jbl som måske også burde være i startopstillingen? Jeg er både bekymret men glad for al den konkurrence.. Hehe

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
    Kan man forestille sig at vi stiller med enten Kadrii eller Bodul på toppen, Falk og Emil på kanterne og så en central midtbane på 3 med Azer og Ari bag Spelmann eller Schoop?
    Skal Ari på backen så kan Momo være i spil til en defensiv midt med Azer og Spelmann foran ...
    Så også gerne to på toppen men måske vigtigere at få styr på det defensive og arbejde os frem derfra..
    alt kan vel tænkes. Men jeg syntes at TB har vist at han helst vil spille med 2 på toppen.
    Azer bliver vel næppe klar til sæsonstart og tvivler på om TB overhovedet ser Momo som DM mere

    men dette kunne blive en mulighed hvis der ikke når at hentes en ny angriber:

    MT
    LK LN DH MD
    RF AS JS EL
    MS
    BK
    Last edited by fmprOB; 03-07-2014, 20:51.

    Leave a comment:


  • Plum
    replied
    Kan man forestille sig at vi stiller med enten Kadrii eller Bodul på toppen, Falk og Emil på kanterne og så en central midtbane på 3 med Azer og Ari bag Spelmann eller Schoop?
    Skal Ari på backen så kan Momo være i spil til en defensiv midt med Azer og Spelmann foran ...
    Så også gerne to på toppen men måske vigtigere at få styr på det defensive og arbejde os frem derfra..

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Entusiastens Se indlæg
    Eller endnu bedre.....play when you pay :D.

    Leave a comment:


  • Entusiastens
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Hvis man gør det syntes jeg altså vi skal forsøge at få Skoubo på en kort kontrakt. Evt 6 måneder.
    Eller " pay when you play" lign
    Eller endnu bedre.....play when you pay :D.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg tror man venter til sidst i vinduet hvis eller når enten Falk eller Emil sælges, og bruger lidt penge til at hente en angriber fra en lidt højere hylde, end man ellers kunne få nu.
    det er jo bare håbløst når vinduet lukker er vi hvad 6-7-8 runder inde - og hvor mange point har det ikke kostet at vi må stille med bodul på toppen? Selv med vores begrænsede midler må det simpelthen kunne lade sig gøre at hente et eller andet der er bedre end bodul.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlæg
    Jeg tror man venter til sidst i vinduet hvis eller når enten Falk eller Emil sælges, og bruger lidt penge til at hente en angriber fra en lidt højere hylde, end man ellers kunne få nu.
    Hvis man gør det syntes jeg altså vi skal forsøge at få Skoubo på en kort kontrakt. Evt 6 måneder.
    Eller " pay when you play" lign

    Leave a comment:


  • Faurskov
    replied
    Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
    Ja vi skal have en angriber. Og helst inden for en uges tid..

    alternativet er vel at lade Falk og Kadrii danne duo med Spelmann eller Lucas på kanten og håbe på at det kan kaste lidt af sig..
    bodul er helt håbløs
    Jeg tror man venter til sidst i vinduet hvis eller når enten Falk eller Emil sælges, og bruger lidt penge til at hente en angriber fra en lidt højere hylde, end man ellers kunne få nu.

    Leave a comment:


  • fmprOB
    replied
    Ja vi skal have en angriber. Og helst inden for en uges tid..

    alternativet er vel at lade Falk og Kadrii danne duo med Spelmann eller Lucas på kanten og håbe på at det kan kaste lidt af sig..
    bodul er helt håbløs

    Leave a comment:


  • Polle
    replied
    Hvis ikke der er tilføjet en spidsangriber i truppen til den første kamp, så er vi godt nok presset økonomisk, for det skriger til himlen, at det kan koste dyrt fra runde 1.

    Bedst mulig selvfølgelig, men var Jeppe Hansen stadig i truppen, var han jo tæt på en startplads og ikke et ondt ord om Jeppe, jeg husker stadig hans mål der gav en vigtig sejr.

    Leave a comment:


  • mhbp
    replied
    Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
    Hvad hvis kvaliteten af angriber står og falder med Falk-salg? Så er klubben ligesom nødt til at vente, indtil der er afklaring med salg - og så kan man rykke på de muligheder, som stadig er åbne på det tidspunkt.

    Det er desværre det, som 'tæring efter næring' indebærer. Tålmodighed og nøjsomhed. Ikke det skide skæggeste, men sundere i længden.
    den er jeg helt med på - og var kadrii tilbage på 100% så var det nok lidt lettere at trække den lidt endnu. Men lyder bare til han har et stykke vej endnu.....og bodul bliver det jo aldrig til noget med.

    mon ikke man kunne finde noget interessant fra toppen af 1 div. der ikke var for dyrt - og sælges falk så kan man jo hente endnu en angriber ind, det gjorde faktisk ikke noget om vi havde et par stykker at vælge imellem

    Leave a comment:


  • hankatten
    replied
    Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlæg
    Ifølge klubbens hjemmeside, vores angreb:

    9. Rasmus Falk
    10. Darko Bodul
    24. Bashkim Kadrii

    Lige godt 14 dage til første turneringskamp og vi råder altså pt. over et angreb der består af en fløjspiller, et gigant flop fra østrig og en upcomming meget lovende spiller i Kadrii der er langsomt på vej tilbage fra en alvorlig knæskade.

    Jeg tænker, - er det fordi det er mindre relevant at have en angriber med i træningsopstarten, end f.eks. en forsvars- / midtbanespiller?

    Eller er vi jf. "Sparetider i OB" tråden - vitterligt så langt ude i torvene, at selv på den tyndest besatte position, må vi helt ud og bruge overtid efter sæsonstart, for at skrabe en eller anden rest til os?

    Hvad med prøvetræninger eller lign.?

    Sorry- man kan jo også bare holde sit dårlige humør for sig selv, men seriously what the f...?
    jeg fuldstændig på det rene med at vi har et problem oppe i angrebet pt. Men det er bare fandens svært at finde gode angribere til ingen penge. For er de på kontrakt er de dyre, og er de uden, lurer de på noget bedre frem til slutningen af vinduet. Både TB og JH har været ude at sige at man mangler og jagter mindst én angriber, og derfor er jeg heller ikke i tvivl om at der bliver arbejdet intensivt på at hente en hurtigst muligt. Der er jo bare også den faktor at vi pludselig får en masse millioner i kassen, ved et salg, således vi kan gå en hylde op, så det er ikke lige til det hele.

    Leave a comment:

Working...
X