Jeg synes slet ikke Momo som defensiv midt er nogen dårlig idé. Bevares det er da en hæmsko offensivt, men i nogle kampe og nogle situationer, er der bare brug for at have en mand der ligger og beskytter sit forsvar, og tager de rigtige beslutninger, og det er Momo i mine øjne den eneste i truppen der kan. Spelmann, Ari, Schoop og Azer spiller enten med for stor risiko, eller mangler lidt fysik. Momo er fysisk robust, defensivt orienteret, og spiller det simple spil. Det er i min verden de nødvendige kriterier for en god defensiv midt på en 5-mands midtbane, og med ham som sikkerhedsventil, vil Barrett og Kryger også kunne tillade sig at tage nogle flere udflugter offensivt. Det er i mine øjne et problem med den nuværende konstellation, hvor midtbanen rent defensivt til tider virker hullet som en si, og beskyttelsen af forsvaret er minimal. Vi var i sidste sæson enormt sårbare over for omstillinger, og det bør der reageres på.
MT
LK LN KL JBL
MOMO
MS/ARI JS/AZER
FALK EMIL
BASH
Det kunne i min verden godt fungere, særligt defensivt, og i vores situation kan man godt lægge alle fikse idéer om velpoleret offensiv bold på hylden, og tage nogle defensive og ansvarlige hensyn. Vores offensive spillere har kvalitet nok til at kreere chancer, selvom vi ikke angriber med 7-8 mand.
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægKan man forestille sig at vi stiller med enten Kadrii eller Bodul på toppen, Falk og Emil på kanterne og så en central midtbane på 3 med Azer og Ari bag Spelmann eller Schoop?
Skal Ari på backen så kan Momo være i spil til en defensiv midt med Azer og Spelmann foran ...
Så også gerne to på toppen men måske vigtigere at få styr på det defensive og arbejde os frem derfra..
Ser også helst vi spller med 2 på toppen - lige pt har vi bare ikke to til de pladser, bodul er jo intet værd
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Richard Se indlægGod opstilling - men hvad så med spellman, azer,jbl som måske også burde være i startopstillingen? Jeg er både bekymret men glad for al den konkurrence.. Hehe
Og mht. opstillingen så er Spelmann så vidt jeg kan se med. De andre to er ikke klar endnu og næppe helt i omdrejninger til første kamp (og det er vel den vi snakker om).
Jeg ville stille op på samme måde hvis jeg var træner og truppen så ud som nu.
Leave a comment:
-
God opstilling - men hvad så med spellman, azer,jbl som måske også burde være i startopstillingen? Jeg er både bekymret men glad for al den konkurrence.. Hehe
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Plum Se indlægKan man forestille sig at vi stiller med enten Kadrii eller Bodul på toppen, Falk og Emil på kanterne og så en central midtbane på 3 med Azer og Ari bag Spelmann eller Schoop?
Skal Ari på backen så kan Momo være i spil til en defensiv midt med Azer og Spelmann foran ...
Så også gerne to på toppen men måske vigtigere at få styr på det defensive og arbejde os frem derfra..
Azer bliver vel næppe klar til sæsonstart og tvivler på om TB overhovedet ser Momo som DM mere
men dette kunne blive en mulighed hvis der ikke når at hentes en ny angriber:
MT
LK LN DH MD
RF AS JS EL
MS
BKLast edited by fmprOB; 03-07-2014, 20:51.
Leave a comment:
-
Kan man forestille sig at vi stiller med enten Kadrii eller Bodul på toppen, Falk og Emil på kanterne og så en central midtbane på 3 med Azer og Ari bag Spelmann eller Schoop?
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægHvis man gør det syntes jeg altså vi skal forsøge at få Skoubo på en kort kontrakt. Evt 6 måneder.
Eller " pay when you play" lign
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJeg tror man venter til sidst i vinduet hvis eller når enten Falk eller Emil sælges, og bruger lidt penge til at hente en angriber fra en lidt højere hylde, end man ellers kunne få nu.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Faurskov Se indlægJeg tror man venter til sidst i vinduet hvis eller når enten Falk eller Emil sælges, og bruger lidt penge til at hente en angriber fra en lidt højere hylde, end man ellers kunne få nu.
Eller " pay when you play" lign
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlægJa vi skal have en angriber. Og helst inden for en uges tid..
alternativet er vel at lade Falk og Kadrii danne duo med Spelmann eller Lucas på kanten og håbe på at det kan kaste lidt af sig..
bodul er helt håbløs
Leave a comment:
-
Ja vi skal have en angriber. Og helst inden for en uges tid..
alternativet er vel at lade Falk og Kadrii danne duo med Spelmann eller Lucas på kanten og håbe på at det kan kaste lidt af sig..
bodul er helt håbløs
Leave a comment:
-
Hvis ikke der er tilføjet en spidsangriber i truppen til den første kamp, så er vi godt nok presset økonomisk, for det skriger til himlen, at det kan koste dyrt fra runde 1.
Bedst mulig selvfølgelig, men var Jeppe Hansen stadig i truppen, var han jo tæt på en startplads og ikke et ondt ord om Jeppe, jeg husker stadig hans mål der gav en vigtig sejr.
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlægHvad hvis kvaliteten af angriber står og falder med Falk-salg? Så er klubben ligesom nødt til at vente, indtil der er afklaring med salg - og så kan man rykke på de muligheder, som stadig er åbne på det tidspunkt.
Det er desværre det, som 'tæring efter næring' indebærer. Tålmodighed og nøjsomhed. Ikke det skide skæggeste, men sundere i længden.
mon ikke man kunne finde noget interessant fra toppen af 1 div. der ikke var for dyrt - og sælges falk så kan man jo hente endnu en angriber ind, det gjorde faktisk ikke noget om vi havde et par stykker at vælge imellem
Leave a comment:
-
Oprindeligt indsendt af Netsirk Se indlægIfølge klubbens hjemmeside, vores angreb:
9. Rasmus Falk
10. Darko Bodul
24. Bashkim Kadrii
Lige godt 14 dage til første turneringskamp og vi råder altså pt. over et angreb der består af en fløjspiller, et gigant flop fra østrig og en upcomming meget lovende spiller i Kadrii der er langsomt på vej tilbage fra en alvorlig knæskade.
Jeg tænker, - er det fordi det er mindre relevant at have en angriber med i træningsopstarten, end f.eks. en forsvars- / midtbanespiller?
Eller er vi jf. "Sparetider i OB" tråden - vitterligt så langt ude i torvene, at selv på den tyndest besatte position, må vi helt ud og bruge overtid efter sæsonstart, for at skrabe en eller anden rest til os?
Hvad med prøvetræninger eller lign.?
Sorry- man kan jo også bare holde sit dårlige humør for sig selv, men seriously what the f...?
Leave a comment:
Leave a comment: