Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Transfervinduet sommeren 2014 - ønsker og muligheder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
    Det kunne jeg heller ikke sidste gang de forlængede. Jeg tror mere og mere på, at der kommer en nyhed snarest om, at der er forlænget med to år, med en smøre om erfaring og professionalisme og bla bla bla.
    vi får se......håber godt nok ikke du får ret, men det ville ikke være første gang der blev truffet en underlig beslutning i OB

    Comment


      Jeg frygter også, at det bliver sådan.Og i givet fald er det nok ikke med tanke på, at han skal sidde på bænken. Det betyder så at Casper Larsen må tage den tjans, eller søge spilletid andetsteds.
      OB. På behørig afstand af egne ambitioner.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
        Det kunne jeg heller ikke sidste gang de forlængede. Jeg tror mere og mere på, at der kommer en nyhed snarest om, at der er forlænget med to år, med en smøre om erfaring og professionalisme og bla bla bla.
        det er da også sortsyn udover sædvanlige. Hvorfor skulle der blive forlænget med 2 år, når de seneste, mindst 2, forlængelser er på 1 år. Jeg tror kun han forlænges hvis det ikke lykkes st finde et relativt billigt alternativ, evt. i form af Kure.
        Believe OB

        ½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

        Ligegyldige kampe eksisterer ikke

        Comment


          Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
          det er da også sortsyn udover sædvanlige. Hvorfor skulle der blive forlænget med 2 år, når de seneste, mindst 2, forlængelser er på 1 år. Jeg tror kun han forlænges hvis det ikke lykkes st finde et relativt billigt alternativ, evt. i form af Kure.
          Det er såmænd bare typisk herinde på forum. Alt for meget er negativt.

          Comment


            Jeg mener som det store flertal, at det skal slutte nu (AMC), jeg kan dog gå med til en forlængelse på 6 måneder, men kun og kun hvis det skyldes at vi skriver med en, der virkelig er en ønskespiller, men først er transferfri den 31/12 2014.

            Comment


              Oprindeligt indsendt af guldtilob Se indlæg
              Det er såmænd bare typisk herinde på forum. Alt for meget er negativt.
              Med tanke på, hvor ekstremt mange hjerneblødninger OBs ledelse har leveret de seneste år, må jeg sige, at stemningen aldrig har været mere positiv herinde. Men nogen insisterer jo på at være lalleglade, so be it.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af Løvkvist_jr. Se indlæg
                Hvis vi siger afgang til Emil for 1 mio € og lader amc, skoubo, vado og Ruud gå. Vi sender mos og dusan hjem til deres klubber.
                Vi henter så JBL, Lucas Jensen, Kure, Dalgård og Juhl Jensen (HB) + vores 4 egne talenter og måske Kongsted som nr. 5
                Så har vi ikke brugt alverden i transfer og har enda sparet en del på lønudgiften. Samtidig vil jeg mene at vi vil stå styrket. Måske vi kan finde en billig erstatning for Emil hvis ikke en af vores unge kan dække den sammen med Falk!?
                I så fald så - Velkommen, Bienvenue, Welcome til glemselens dybe mørke i Nordicbet Ligaen!!!

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af gutihaz Se indlæg
                  I så fald så - Velkommen, Bienvenue, Welcome til glemselens dybe mørke i Nordicbet Ligaen!!!
                  ??? JBL, Dalgaard og Alexander Juel Andersen (går jeg ud fra der menes) koster alle sammen penge. Det er svært at forestille sig, at vi skulle have råd til alle 3 med vores nuværende økonomi, med mindre vi sælger en del mere end Emil. Hvis du mener, at der skal bedre spillere end dem til, før vi kan overleve i ligaen, så skal du nok oddse nu på, at OB rykker ned.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                    Med tanke på, hvor ekstremt mange hjerneblødninger OBs ledelse har leveret de seneste år, må jeg sige, at stemningen aldrig har været mere positiv herinde. Men nogen insisterer jo på at være lalleglade, so be it.
                    Det er jo fordi vi glæder os sådan over de fremskridt vi har opnået under TB, ja jeg kan næsten ikke følge med... Og vi skal kun agere meget lidt på transfer markedet for at få en fuldendt trup, der som minimum kan opnå denne sæsons ambition... Vi har masser af penge til det/de få indkøb, så det kan kun blive klasse på højde med Ari, og en stabilitet der næsten kommer helt op på højde med ELs... Og det er usandsynligt at Falk eller Kadrii, osv. bliver solgt... Samtidig virker vi mentalt stærke, og ledelsen og styringen på holdet under kampene virker til tider nærmest banebrydende, det er vist kun AGF der kan hamle op med os der... Der ud over får vi ingen problemer med oprykkerne, som vi heller ikke har haft det de sidste sæsoner...
                    Og så luner vi os endnu mere med de seriøse rygter der kommer, om en 18 måneder lang forlængelse med AMC, Roland Nillson som træner, eller bliver det Bo Henriksen... LJ har længe været rygtet til, en 34 årig der tydeligvis kan det som 15 andre erfarne spillere ikke har kunne de sidste 3 sæsoner, og så kan han skubbe Diarra på bænken, eller endnu bedre, skubbe Diarra over på venstre backen, så sparer vi også at skal købe JBL...

                    Det hele går op i en højere enhed... smil nu bare...

                    Hmm...............
                    Til-afgange under Alm: 96 - still counting

                    Comment


                      Michael Christensen

                      Hvorfor kigger vi ikke på Michael Chtistensen, han er kontraktfri, har været en stor del af FCV´s stærke defensiv,han har rutine, han er gammel OB-dreng (den gang han hed Michael Larsen), han kan spille både midterforsvar og højreback, han tager lange indkast og er sikkert ikke så dyr i løn. Jeg synes at han er oplagt.

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af Tim Vermund Se indlæg
                        Hvorfor kigger vi ikke på Michael Christensen, han er kontraktfri, har været en stor del af FCV´s stærke defensiv,han har rutine, han er gammel OB-dreng (den gang han hed Michael Larsen), han kan spille både midterforsvar og højreback, han tager lange indkast og er sikkert ikke så dyr i løn. Jeg synes at han er oplagt.
                        Jeg har fra meget pålidelig kilde at Michael C: a) meget kraftigt overvejer at lave noget andet end fodbold, b) enten bliver i FCV eller går på pension c) har det ret svært med OB og især OBs fans, som behandlede ham elendigt sidst han var i klubben.
                        "Ohne sauhunde geht es nicht!" - Maik Franz
                        Kluden Krew - O'ense Internationals

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                          Jeg har fra meget pålidelig kilde at Michael C: a) meget kraftigt overvejer at lave noget andet end fodbold, b) enten bliver i FCV eller går på pension c) har det ret svært med OB og især OBs fans, som behandlede ham elendigt sidst han var i klubben.
                          Ja, det var ikke vores stolteste periode som fangruppering... tingene har ændret sig til det bedre, men ham og Borring har bestemt fået mere end deres del af hjernedød "kærlighed" fra lægterne...

                          Mvh

                          MaxHH

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Kaspernon Se indlæg
                            Det er jo fordi vi glæder os sådan over de fremskridt vi har opnået under TB, ja jeg kan næsten ikke følge med... Og vi skal kun agere meget lidt på transfer markedet for at få en fuldendt trup, der som minimum kan opnå denne sæsons ambition... Vi har masser af penge til det/de få indkøb, så det kan kun blive klasse på højde med Ari, og en stabilitet der næsten kommer helt op på højde med ELs... Og det er usandsynligt at Falk eller Kadrii, osv. bliver solgt... Samtidig virker vi mentalt stærke, og ledelsen og styringen på holdet under kampene virker til tider nærmest banebrydende, det er vist kun AGF der kan hamle op med os der... Der ud over får vi ingen problemer med oprykkerne, som vi heller ikke har haft det de sidste sæsoner...
                            Og så luner vi os endnu mere med de seriøse rygter der kommer, om en 18 måneder lang forlængelse med AMC, Roland Nillson som træner, eller bliver det Bo Henriksen... LJ har længe været rygtet til, en 34 årig der tydeligvis kan det som 15 andre erfarne spillere ikke har kunne de sidste 3 sæsoner, og så kan han skubbe Diarra på bænken, eller endnu bedre, skubbe Diarra over på venstre backen, så sparer vi også at skal købe JBL...

                            Det hele går op i en højere enhed... smil nu bare...

                            Hmm...............
                            he he præcist....

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
                              Jeg har fra meget pålidelig kilde at Michael C: a) meget kraftigt overvejer at lave noget andet end fodbold, b) enten bliver i FCV eller går på pension c) har det ret svært med OB og især OBs fans, som behandlede ham elendigt sidst han var i klubben.
                              Hvilket også var dybt smagløst og ulækkert.

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af SU1978 Se indlæg
                                Hvilket også var dybt smagløst og ulækkert.
                                Hvad var det der skete? Har ikke hørt om det før.

                                Comment

                                Working...
                                X