Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
    Det ville være rigtig, rigtig skidt med et nederlag i dag. To point efter tre kampe, deraf to mod oprykkere, ville være en elendig start. Men de næste fire kampe hedder trods alt: Viborg, Nordsjælland, Esbjerg og Horsens. Der skal simpelthen ligge seks-otte point der som minimum!
    Ja eller lidt til....efter en sløj start skal er point på kontoen, og så skulle den positive stemning gerne bibeholdes/vende tilbage.
    Det er jo trods alt ikke FCK, FCM eller BIF vi er rendt ind i endnu, dem har vi til gode ( og sønderjyske ikke at forglemme) - så 6 point mod de hold du nævner vil være ret så skuffende i min bog.

Comment

Oprindeligt indsendt af Onkel Riffel Se indlæg
      Det ville være rigtig, rigtig skidt med et nederlag i dag. To point efter tre kampe, deraf to mod oprykkere, ville være en elendig start. Men de næste fire kampe hedder trods alt: Viborg, Nordsjælland, Esbjerg og Horsens. Der skal simpelthen ligge seks-otte point der som minimum!
      10p i de næste 5 kampe incl den idag skal vi bare have hvis vi vil være det Top 6 ledelsen tror vi er..
      For helvede hvor savner jeg noget medgang og succes

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
        Enig. De er også startet forfra og har mistet mange profiler.. De kommer til at svinge meget i deres præstationer..
        Men det ændre ikke det fact at jeg næsten hver gang frygter et nederlag mere end jeg tror på en sejr
        Jo også virkeligt længe siden vi har haft kontinuerligt succes.....vi har blevet vendet til stimer af skidt spil og nederlag frem for det modsatte....

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
          Jo også virkeligt længe siden vi har haft kontinuerligt succes.....vi har blevet vendet til stimer af skidt spil og nederlag frem for det modsatte....
          Og det tærer på tålmodigheden, nerverne og ikke mindst troen

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
            Og det tærer på tålmodigheden, nerverne og ikke mindst troen
            Yup

Comment

Oprindeligt indsendt af Rijkaard Se indlæg
              Synes dagens trup meget godt beskriver hvor tynde vi er pt... Men Tingager fremstår trods alt hurtigere end KEP mod Basogog. Håber på topmotiveret Thrane fremfor JJT på midten. Synes JJT mangler 'ild i øjnene'.. Og spændende at se om Pereira er løsningen på vb... Men positivt i min bog hvis man allerede nu indser at Greve ikke skal spille på kanten. God kamp striber
              Det er det. Jeg er ikke helt overbevist. Defensivt ser han fornuftig og har også god størrelse for en back, der gør ham i stand til at konkurrere i luftrummet.

Offensivt savner jeg noget fart og mod til at lave overlappet tidligt og løbe dybt. Det er vigtigt, at vores backs mestrer det når kanterne trækker så meget ind i banen. Især mod SIF synes jeg han efterlod mange meter på banen, hvor han havde meget plads til at tage løbet og skabe bredde i vores spil.

Egentlig tror jeg bedre jeg kan lide Jacob Barrett på venstre back - måske afhængigt af modstanderen. Men lad da bare Pereira spille en brandkamp i aften.
              Last edited by Agbre; 01-08-2016, 17:08.

Comment

Føj for f.....

http://www.fyens.dk/sport/Chok-for-O...rtikel/3041333
                Believe OB

œ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
                  Åh Gud... Vi er sandt for dyden middelmådige uden AK... Og Bredebro på toppen, jeg har svært ved at forestille mig, at det skal gå godt.

Comment

Det er noget lort, at vi er uden 3 vigtige spillere. Enten får vi tæv eller også får vi atter en gang uafgjort...

Comment

Oprindeligt indsendt af Hurra Se indlæg
                      Det er noget lort, at vi er uden 3 vigtige spillere. Enten får vi tæv eller også får vi atter en gang uafgjort...
                      Scheisse. Nu får vi da en indikation på, hvor meget kvalitet der er i truppen. 1 point må være klart godkendt. Surt.

Comment

Oprindeligt indsendt af nixcha Se indlæg
                        Scheisse. Nu får vi da en indikation på, hvor meget kvalitet der er i truppen. 1 point må være klart godkendt. Surt.
                        Gryte skal sku rigtig på arbejde i dag😩

Comment

Izunna og KEP gør mig ikke rigtig noget, men den her den er straks værre...
                          I det mindste er Mikkelsen dog ret varm fra at score for reserverne, så der er vel kun at håbe han kan overføre det til i dag...
                          Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

Ville sku hellere have Yao på toppen!

Comment

Det kunne det have været ja, hvis vi havde sørget for ikke at dumme os i begge de to foregående kampe... men jeg kan da som godt se hvad du mener, for det bliver ikke nemt det her...
                              Til-afgange under Alm: 96 - still counting

Comment

I situationer som denne - som der ganske givet kommer flere af i løbet af en sæson - der viser det bare, hvor vigtigt det er, at også nummer 12-16-17-18 stykker i truppen også har superliga-kvalitet. Det kunne virkelig være rart, at man ikke sad og sukkede dybt, når der kommer en skade eller en karantæne, fordi den, der kommer ind i stedet, er lige så god, som den, der ikke lige kan være med i kampen.

Det hjælper ikke en dyt at have en antalsmæssigt bred trup, hvis kvaliteten ikke er til stede...
                                Mvh Kent

Fotografering: https://www.facebook.com/kentrasmussenfotografi

Comment

Working...
                                X