Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Optakt AaB-OB

Collapse
X

• Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

Oprindeligt indsendt af hankatten Se indlæg
    Kent må have en solid tro på Joan. Han har trods eget udsagn om at have svært ved at finde formen, fået godt med spilletid i de første kampe, og uanset hvad er det da et lille signal at sende, med ham på førsteholdet til træning. Synes ikke han har bragt noget endnu, men han har muligvis potentialet til at have den x-factor holdet mangler. Det er i hvert fald ikke på baggrund af kamppræstationerne han er så langt inde omkring spilletiden!
    Enig. Vi må tro på, at der en væsentlig grund til hans spilletid. Men garanti er der jo ikke, for se bare på Izunna.
    Græsset er altid grønnere på den anden side, hvis man glemmer at vande.

OB - engang var vi gode

Comment

Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlæg
      Enig. Vi må tro på, at der en væsentlig grund til hans spilletid. Men garanti er der jo ikke, for se bare på Izunna.
      Kent kan næsten kun tro på det han ser i træningen, og tro på han faktisk kan tage de gode momenter med til kamp (modsat Bodul). Det er ikke rigtigt lykkes endnu, men nogen spillere skal "løbes i gang" med lidt ekstra tillid fra trænerne
      Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

http://www.fyens.dk/sport/OB-Faering...rtikel/3040905
        Believe OB

½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke

Ligegyldige kampe eksisterer ikke

Comment

Tja håber da han snart begynder at vise noget....tvivler

Comment

Enevoldsen klar

http://www.bold.dk/fodbold/nyheder/e...-til-ob-moede/

Comment

Søndergaard: Ens stilarter mødes

http://www.tipsbladet.dk/nyhed/super...iske-stilarter

Comment

Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlæg
                Tja håber da han snart begynder at vise noget....tvivler
                Jeg har også mine tvivl men han skal trods alt lige have en reel chance på banen. Han fik vidst to startpladser i foråret. Den ene på kanten hvor jeg egentlig ikke husker det som om han faldt igennem, og så en i angrebet hvor han bestemt gjorde. Og så et par mindre indhop derudover. Det er også lidt uklart hvor meget han var hæmmet af den skade han havde.

I de første to kampe synes jeg egentlig han er kommet ind og har skabt lidt og taget lidt ansvar (uden på nogen måde at brage igennem). Det er selvfølgelig også nemmere når man kommer ind til de sidste 20 minutter.

Jeg er i hvert fald overrasket over han har været så tidligt og så meget i spil i denne sæson når man tænker på de skadesproblemer han havde i optakten.

Det må klart være en streg i regningen for Greve hvis han mister startpladsen til ham i morgen.

Comment

En sejr i morgen vil sende os på 5.pladsen. Kom nu drenge

Comment

Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlæg
                    Jeg har også mine tvivl men han skal trods alt lige have en reel chance på banen. Han fik vidst to startpladser i foråret. Den ene på kanten hvor jeg egentlig ikke husker det som om han faldt igennem, og så en i angrebet hvor han bestemt gjorde. Og så et par mindre indhop derudover. Det er også lidt uklart hvor meget han var hæmmet af den skade han havde.

I de første to kampe synes jeg egentlig han er kommet ind og har skabt lidt og taget lidt ansvar (uden på nogen måde at brage igennem). Det er selvfølgelig også nemmere når man kommer ind til de sidste 20 minutter.

Jeg er i hvert fald overrasket over han har været så tidligt og så meget i spil i denne sæson når man tænker på de skadesproblemer han havde i optakten.

Det må klart være en streg i regningen for Greve hvis han mister startpladsen til ham i morgen.
                    Der er i hvert fald en del, der allerede har kaldt Joan for et flop eller et fejlkøb. Jeg håber virkeligt de kommer til at æde deres ord... men det gør de vel også selv.

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                      Lidt tidligt at kikke på placering. Det handler mere om at få holdet til at hænge sammen. Men det er da dejligt at vi ikke er de eneste der smider point mod oprykkerne.

Comment

Tja. Han har jo ikke vist noget endnu, men har også haft ret meget bøvl med forskellige skader. Tror godt Kent vil have ham igang, fordi han muligvis er den eneste i truppen pt, som har den x-factor vi har mistet efter Falk forsvandt. Spillet har i store perioder været for forudsigeligt, så har han lidt ekstraordinært, forstår jeg godt Kent vil prøve det af. Der skal dog andre Boller på suppen end han har vist hidtil, for synes egentlig ikke Greve har gjort det skidt

Comment

Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlæg
                          Lidt tidligt at kikke på placering. Det handler mere om at få holdet til at hænge sammen. Men det er da dejligt at vi ikke er de eneste der smider point mod oprykkerne.
                          Det ved jeg nu ikke om det er.. Vi skal selvfølgelig have spillet holdet godt sammen, men der skal point på kontoen. Pænt eller grimt.. Og det vil være psykologisk vigtigt at komme i den øverste halvdel fra start

Comment

Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                            Om vi lægger 5 eller 7 efter 3 runder mener jeg ikke er så væsentligt....Men der skal nogle point på kontoen.

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                              Der er i hvert fald en del, der allerede har kaldt Joan for et flop eller et fejlkøb. Jeg håber virkeligt de kommer til at æde deres ord... men det gør de vel også selv.
                              Selvfølgelig håber vi at måtte æde vores ord , der er trods alt tilfælde hvor der ikke er noget fis i at få ret .

Jeg forudser stadig en spiller som max kan nå et Schoop/Azer niveau .
                              817 ⚪️
                              Y.N.W.A ❤️

Comment

Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlæg
                                Jeg skal have Magge til at æde hans ord. Det ville være vigtigt. På 2 fronter

Comment

Working...
                                X