Oprindeligt indsendt af hankatten
Se indlæg
Annoncering
Collapse
No announcement yet.
Optakt AaB-OB
Collapse
X
-
Oprindeligt indsendt af Tåhyler Se indlægEnig. Vi må tro på, at der en væsentlig grund til hans spilletid. Men garanti er der jo ikke, for se bare på Izunna.Believe OB
½ sæsoner der bare skal overstås findes ikke
Ligegyldige kampe eksisterer ikke
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af mhbp Se indlægTja håber da han snart begynder at vise noget....tvivler
I de første to kampe synes jeg egentlig han er kommet ind og har skabt lidt og taget lidt ansvar (uden på nogen måde at brage igennem). Det er selvfølgelig også nemmere når man kommer ind til de sidste 20 minutter.
Jeg er i hvert fald overrasket over han har været så tidligt og så meget i spil i denne sæson når man tænker på de skadesproblemer han havde i optakten.
Det må klart være en streg i regningen for Greve hvis han mister startpladsen til ham i morgen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Agbre Se indlægJeg har også mine tvivl men han skal trods alt lige have en reel chance på banen. Han fik vidst to startpladser i foråret. Den ene på kanten hvor jeg egentlig ikke husker det som om han faldt igennem, og så en i angrebet hvor han bestemt gjorde. Og så et par mindre indhop derudover. Det er også lidt uklart hvor meget han var hæmmet af den skade han havde.
I de første to kampe synes jeg egentlig han er kommet ind og har skabt lidt og taget lidt ansvar (uden på nogen måde at brage igennem). Det er selvfølgelig også nemmere når man kommer ind til de sidste 20 minutter.
Jeg er i hvert fald overrasket over han har været så tidligt og så meget i spil i denne sæson når man tænker på de skadesproblemer han havde i optakten.
Det må klart være en streg i regningen for Greve hvis han mister startpladsen til ham i morgen.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af manner Se indlæg
Comment
-
Oprindeligt indsendt af Kielberg Se indlægLidt tidligt at kikke på placering. Det handler mere om at få holdet til at hænge sammen. Men det er da dejligt at vi ikke er de eneste der smider point mod oprykkerne.
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDer er i hvert fald en del, der allerede har kaldt Joan for et flop eller et fejlkøb. Jeg håber virkeligt de kommer til at æde deres ord... men det gør de vel også selv.
Jeg forudser stadig en spiller som max kan nå et Schoop/Azer niveau .817 ⚪️
Y.N.W.A ❤️
Comment
-
Oprindeligt indsendt af anglicantian Se indlægDer er i hvert fald en del, der allerede har kaldt Joan for et flop eller et fejlkøb. Jeg håber virkeligt de kommer til at æde deres ord... men det gør de vel også selv.
Comment
Comment