Annoncering

Collapse
No announcement yet.

Spændende Spiller/Rygter ... 2016

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tid
  • Show
Clear All
new posts

    Oprindeligt indsendt af obforever Se indlæg
    Jeg ville godt nok være bekymret, hvis OB satte sin lid til en dobbelt korsbåndsskadet spiller...jeg var vild med Kadrii. Og hvis det var som et ekstra input til truppen, så fint med mig - men ikke på bekostning af en ellers lækker tilgang.
    du tror stadig på det hva Jeg er stoppet med at håbe på nogen lækre tilgange.. De er dyre og man har åbenbart stor tiltro til at den nuværende trup kan gøre det..
    Så hellere et lækkert regnskab og komme lækkert ind under budget

    Comment


      Jeg håber virkelig at OB har evner til og ambitioner om mere, end at tage en chance med en spiller som Bashkim, som ikke umiddelbart passer ind i systemet og i den grad har nogle skadesproblemer i rygsækken, og forsøge at sparke hans karriere igang igen, hvorefter FCK så kan skumme fløden af det arbejde.

      Comment


        Oprindeligt indsendt af Sheed Se indlæg
        Jeg håber virkelig at OB har evner til og ambitioner om mere, end at tage en chance med en spiller som Bashkim, som ikke umiddelbart passer ind i systemet og i den grad har nogle skadesproblemer i rygsækken, og forsøge at sparke hans karriere igang igen, hvorefter FCK så kan skumme fløden af det arbejde.
        Jeg håber da også men bliver oftere skuffet end positivt overrasket. Om det så er for høje forventninger ved jeg ikke..
        Jeg tror dog netop at en spiller type som Kadrii er noget vi har brug for.. Nemlig en der kan få Jönsson væk fra kanten

        Comment


          Jeg følger lidt obforever, jeg tror også der kommer noget ind.

          Og jeg tror det bliver en stor offensiv forstærkning.
          Altså ikke Neymar stor, men nu er vi jo heller ikke Real Madrid eller sådan ;)

          En Koval signing, denne gang må det bare godt være permanent og gå hen og blive godt i stedet for dårligt.

          Comment


            Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
            Jeg følger lidt obforever, jeg tror også der kommer noget ind.

            Og jeg tror det bliver en stor offensiv forstærkning.
            Altså ikke Neymar stor, men nu er vi jo heller ikke Real Madrid eller sådan ;)

            En Koval signing, denne gang må det bare godt være permanent og gå hen og blive godt i stedet for dårligt.
            Jeg ville seriøst ikke holde vejret efter denne store signing men vil da ikke have noget imod at tage fejl..
            Ville en spiller som Jeppe Andersen være en stor offensiv forstærkning eller er vi ude i noget eksotisk?

            Comment


              Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
              Jeg ville seriøst ikke holde vejret efter denne store signing men vil da ikke have noget imod at tage fejl..
              Ville en spiller som Jeppe Andersen være en stor offensiv forstærkning eller er vi ude i noget eksotisk?
              Igen - nogen der er skarp på, om der er nogle 1. Divisionsspillere, som JH enten kan få gratis eller betale alt for mange penge for på en 4-årig kontrakt? ;-)

              Folk der har tiltro til den sportslige ledelse siger jo, at det er ulogisk, hvis der ikke kommer en offensiv forstærkning, så der må jo komme én... eller nowet...

              MvH ChrisOB
              1 nederlag de sidste 14 kampe. (8-5-1 - målscore: 23-9) 0 i de sidste 9 (6-3-0 - målscore: 16-6). 0 kampe siden sidst vi vandt en kamp efter været kommet bagud 0-1. Casper Nielsen - gør hvad han vil.

              Comment


                Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                Igen - nogen der er skarp på, om der er nogle 1. Divisionsspillere, som JH enten kan få gratis eller betale alt for mange penge for på en 4-årig kontrakt? ;-)

                Folk der har tiltro til den sportslige ledelse siger jo, at det er ulogisk, hvis der ikke kommer en offensiv forstærkning, så der må jo komme én... eller nowet...

                MvH ChrisOB
                Sjovt. Sørgeligt men sjovt..

                Der skal vel nok komme en enkelt. Kvaliteten frygter jeg dog for.. Det koster og det ligner ikke at Jesper Hansen vil bruge penge

                Comment


                  Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                  Jeg ville seriøst ikke holde vejret efter denne store signing men vil da ikke have noget imod at tage fejl..
                  Ville en spiller som Jeppe Andersen være en stor offensiv forstærkning eller er vi ude i noget eksotisk?
                  Jeg tør heller ikke holde vejret, for der er alligevel laaang tid til d. 31-08-2016.

                  Men nej, jeg tror (læs: håber) der kommer en spiller vi normalt ikke kan hente, der blvier en stor og positiv overraskelse.
                  Jeg tror ikke det blvier Jeppe Andersen, skal han komme er det ved noget kontrakt udløb, jeg håber det bliver lidt mere eksotisk.

                  Oprindeligt indsendt af ChrisOB Se indlæg
                  Igen - nogen der er skarp på, om der er nogle 1. Divisionsspillere, som JH enten kan få gratis eller betale alt for mange penge for på en 4-årig kontrakt? ;-)

                  Folk der har tiltro til den sportslige ledelse siger jo, at det er ulogisk, hvis der ikke kommer en offensiv forstærkning, så der må jo komme én... eller nowet...

                  MvH ChrisOB
                  Jeg tror (læs: håber) virkelig ikke at JH, KN og JB (plus scout) kan finde flere spillere i 1. div der vil kunne hjælpe vores hold overhovedet, så som jeg skriver ovenover, så håber jeg da at det er en del mere eksotisk.

                  Comment


                    Oprindeligt indsendt af QuesT Se indlæg
                    Jeg tør heller ikke holde vejret, for der er alligevel laaang tid til d. 31-08-2016.

                    Men nej, jeg tror (læs: håber) der kommer en spiller vi normalt ikke kan hente, der blvier en stor og positiv overraskelse.
                    Jeg tror ikke det blvier Jeppe Andersen, skal han komme er det ved noget kontrakt udløb, jeg håber det bliver lidt mere eksotisk.



                    Jeg tror (læs: håber) virkelig ikke at JH, KN og JB (plus scout) kan finde flere spillere i 1. div der vil kunne hjælpe vores hold overhovedet, så som jeg skriver ovenover, så håber jeg da at det er en del mere eksotisk.
                    Vi må se. For at jeg skal tro på det igen(Top6) er vi nød til at have 2 forstærkninger i det offensive. Den ene kunne være Nana som ikke har haft nogen impact endnu.. Men jeg tvivler på at han er en spiller der kan forstærke os her og nu

                    Comment


                      Mon ikke JH sidder og lurepasser på nogle profiler til de sidste dage i vinduet .. Så må vi jo bare håbe at der er nogen tilbage til den tid .. Nem måde at tabe pokerspil på ..
                      Kadrii kunne være en fin ekstrasigning hvis den er billig ... A la ham svenskeren der dog ikke blev brugt ..
                      "Fejlen ved verden er, at de dumme er så skråsikre på alting, og de begavede så fulde af tvivl."

                      "Der findes ingen kendsgerninger, kun fortolkninger."

                      Venter man for længe, får man ingenting ...

                      Comment


                        Oprindeligt indsendt af fmprOB Se indlæg
                        Har vi ikke gjort FCK nok tjenester?

                        Comment


                          Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                          Har vi ikke gjort FCK nok tjenester?
                          Er i tvivl om det er muligt for JH at hente bedre.. Desuden har han været skadesfri i snart 3/4 år nu og burde snart være der. Men kan ikke pga manglende spilletid

                          Comment


                            Oprindeligt indsendt af Plum Se indlæg
                            Mon ikke JH sidder og lurepasser på nogle profiler til de sidste dage i vinduet .. Så må vi jo bare håbe at der er nogen tilbage til den tid .. Nem måde at tabe pokerspil på ..
                            Kadrii kunne være en fin ekstrasigning hvis den er billig ... A la ham svenskeren der dog ikke blev brugt ..
                            Gør han sikkert nok. Men indtil videre kan jeg ikke huske at han har lavet en eneste god handel i den sidste uge af et vindue. Correct me if i'm wrong..
                            Tilliden til Jesper er tyndslidt og trænger til et boost.. De næste 3 uger kunne passende være en mulighed for ham til at ændre på dette..
                            Men mon ikke at de næste 2-3 kampe også er afgørende for hvor meget man gør? Får man fx 7p de næste 3 kampe og ligger 4-5 stykker kunne jeg da godt forestille mig at han bare tager tidligt hjem den 31/8..
                            Men jeg håber tilgængel også at Thorborg har skrevet under på 2-3 blanco checks hvis vi fortsætter vores dårlige stime og ligger i bunden..
                            Hvis dette ikke er tilfældet får jeg nok brug for at logge af nogle dage fra dette forum

                            Comment


                              Oprindeligt indsendt af RASH Se indlæg
                              Jeg tror ikke, at Jesper Hansen kan finde noget bedre, så kom i sving Jesper Hansen. Et års leje med en symbolsk fritkøbsklausul kunne være lækkert
                              Jeg var vildt med Bashkim i OB og ville gerne se ham igen i vores trøje (selvom det er en risiko at hente en spiller efter to korsbåndsskader). Men hvis det bliver en leje så kun med en realistisk køboption for os. Vi vil opbygge noget og der er det ikke fornuftigt at hente en spiller for kun 1 år. Og desuden vil jeg ikke se at vi bringer ham i gang igen og han går sådan tilbage til København. Vi er ikke en servicecenter for plastikklubben.
                              "Einstellung ist alles. Talent wird überschätzt. Talent ist Grundvoraussetzung, ohne Talent geht nichts, aber Talent stellt dich nur in die Tür. Charakter, Einstellung und Fleiß bringen dich hindurch"
                              - Norbert Elgert -

                              Comment


                                Oprindeligt indsendt af Jacob97 Se indlæg
                                Har vi ikke gjort FCK nok tjenester?
                                Er imod de her lejeaftaler, men lige præcis Bashkim er en af de spillere, som jeg holder allermest af. God fart, kan det uventede, mål i støvlerne. Alle ting som ville pynte på vores hold. Derudover er han jo en type, som jeg tror brænder inde med en masse efter en rigtig træls periode. Tror virkelig han vil være mere end almindeligt opsat på at vise at han stadig er skidegod. Det ville glæde mig at se ham i striwet igen, og jeg synes da godt fck kunne skylde lidt

                                Comment

                                Working...
                                X